Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal melde på mitt barn i morgen. Da åpner det for forhåndspåmelding. Hvor kaos er det når påmeldingen åpner? Har bare mobil å gjøre det på og de anbefaler pc. Burde jeg dra til noen med pc, eller pleier det ikke bli så kaostilstander som jeg ser for meg 😂

Anonymkode: fd117...486

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var ikke noe kaos i det hele tatt, skjønner ikke helt hva du mener ?

Anonymkode: ea7f7...a2d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gjorde det i fjor, gikk det iallfall greit. Jeg regner med at jeg brukte mobil, for jeg bruker stort sett kun mobil når det gjelder private ting. 

Anonymkode: f1b86...dff

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke noe problem for oss i fjor

Anonymkode: c05c7...57c

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke helt som Birken. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Må du ikke selv bli medlem først?

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Må du ikke selv bli medlem først?

Om ts kan forhåndspåmelde barnet sitt, er hun (eller faren) medlem ja. Men generelt så må man ikke være medlem selv først. Er også billigere om foreldrene er medlem.

Anonymkode: f1b86...dff

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. 
Leste inne på siden om hva som var lurt å vite for å få påmeldingen til å gå knirkefritt og så for meg litt problemer. Men da puster jeg bare litt lettet ut 😃

Ja jeg er medlem, vært i alle år siden min egen konfirmasjon 

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på det samme da jeg så hva de skrev om påmelding og kø. 😅 Mulig det kommer an på om en kommer fra en by der noen kurs eller konfirmasjonsdatoer er mer populære en  andre? Krysser fingrene for at det går knirkefritt. 

Anonymkode: 8131b...21e

Skrevet

Da vi meldte på eldstemann for to år siden var det komplett kaos. Jeg var klar 5 minutter før og det var likevel 3000 foran meg i køen. Mange andre jeg vet om ble kastet ut av køen underveis og måtte starte på nytt. Det tok to timer før jeg fikk velge kurs og seremoni. Hele landet skal melde seg på samtidig så det er kanskje ikke så rart det fungerer dårlig og jeg håper det går bedre når vi skal melde på mellomste neste år. Medlemmer får melde seg på en uke før alle andre, men med tanke på at det er gratis å være medlem tror jeg de fleste gjør som oss, nemlig melder seg inn bare for å få velge først.

Skrevet

Fullstendig kaos i forfjor. 

Siden klikket, timesvis i kø. Håper det går bedre i år.

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk veldig greit i år. Litt svett da jeg fikk utdelt nr 1200, men fikk førstevalget 

AnonymBruker
Skrevet

Samme erfaring som de over, fullt kaos for to år siden. Vi skulle melde på i Bergen, vi fikk vårt ønske, men klarte ikke å melde på samme som venner. 

Anonymkode: fb33f...104

AnonymBruker
Skrevet

Huff, kaos for vår del i år. Var over 5000 før meg i kø kl. 09:00, og jeg satt klar foran pc før kl. 09:00. Det hele tok ca. 3 timer. Masse datoer/kurs som ble fulle i Oslo. Skikkeslig stressende. 

Anonymkode: a880a...492

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg gruer meg virkelig til det der…

Anonymkode: c7798...ebd

Skrevet

Brukte nesten 2 timer i kø i dag.

Skrevet

De burde virkelig endre på dette. Kanskje kan vi som bor i pressområdene i/rundt de største byene melde seg på en dag før de som bor i resten av Norge? Det blir jo bare kaos når alle skal melde seg på samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Systemet fungerte i fjor, men det tok jo evig lang tid. Både jeg og en kollega skulle melde på og satt klare da det åpnet. Vi havnet på henholdsvis plass 6000ognoe og 8000ognoe. Ble vår tur etter 3-4 timer... så sett av dagen,  liksom. Det er jo ganske tøysete.

(Selv med de plassene i køen, fikk begge den helgen vi ønsket - men annen dag eller tidspunkt enn førstevalget, i Oslo rådhus).

Anonymkode: 163a8...b75

AnonymBruker
Skrevet

Kristiansand her, og har meldt alle mine (fire) barn på humanetisk konfirmasjon. Køen bli lenger og lenger for hvert år, men har smurt meg med tålmodighet og det har gått fint hver gang, og vi fikk det stort som vi ønsket med tanke på dag og klokkeslett  ☺️

Lykke til 🇳🇴

Anonymkode: 5f4f9...395

AnonymBruker
Skrevet

Her gikk det fint. Men prøvde først via PC (som var det de anbefalte), og der kom det opp nesten 6000 i kø før meg og over en time ventetid . Prøvde via telefon og da fikk opp bare 500 i kø før meg og 10 minutter ventetid. 

Anonymkode: 8131b...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...