Gå til innhold

Blir det fred og ro i livet mitt fremover?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mistet samboeren min for en stund siden, og har vært gjennom veldig mye stress og et helvete med arveoppgjør og hans familie.

Har også veldig dårlig samvittighet over alt jeg ikke fikk sagt og gjort med min avdøde samboer.

Blir det ro og fred i livet mitt i fremover?

Anonymkode: 85d8d...fc5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her tror jeg faktisk det blir verre før det blir bedre. Du bør finne noen å snakke med, kanskje helst en prest, siden uroen din har en åndelig karakter vil det ikke bli helt det samme å snakke med en psykolog eller coach. Du kan starte her

Anonymkode: 6a8f0...9e7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her tror jeg faktisk det blir verre før det blir bedre. Du bør finne noen å snakke med, kanskje helst en prest, siden uroen din har en åndelig karakter vil det ikke bli helt det samme å snakke med en psykolog eller coach. Du kan starte her

Anonymkode: 6a8f0...9e

Hvorfor mener du at det blir verre?

Er det noe du sanser eller noe du bare mener generelt?

Jeg må jo allerede ha vært gjennom det jævligste tenker jeg🤔

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan hende samboeren din er rundt deg som ånd ❤️
Du kan forsøke snakke til han ut i luften. Det kan hende han hører, selv om du ikke bestandig hører ham.

Dårlig samvittighet trenger du ikke ha.Han vil skjønne og ser hele bildet.

Anonymkode: 92fd6...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kan hende samboeren din er rundt deg som ånd ❤️
Du kan forsøke snakke til han ut i luften. Det kan hende han hører, selv om du ikke bestandig hører ham.

Dårlig samvittighet trenger du ikke ha.Han vil skjønne og ser hele bildet.

Anonymkode: 92fd6...c6a

Jeg snakker ofte til han fordi jeg glemmer at han er borte, og tenker mange ganger pr dag at jeg skal sende han en snap, be han om hjelp med noe eller fortelle han om noe jeg har lest. Håper han er rundt meg ❤️

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 9.21):

Hvorfor mener du at det blir verre?

Er det noe du sanser eller noe du bare mener generelt?

Jeg må jo allerede ha vært gjennom det jævligste tenker jeg🤔

Ts

Jeg sanser at du vil føle på en del uro før du blir bedre igjen. Beklager, det ble litt feil å si at det blir verre, for jeg så ikke på hvordan du har det nå, men jeg ser en periode med urolige/uregjerlige tanker foran deg. Så ikke verre sammenlignet med hvordan du har det nå, men verre sammenlignet med den roen og freden du håper på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg sanser at du vil føle på en del uro før du blir bedre igjen. Beklager, det ble litt feil å si at det blir verre, for jeg så ikke på hvordan du har det nå, men jeg ser en periode med urolige/uregjerlige tanker foran deg. Så ikke verre sammenlignet med hvordan du har det nå, men verre sammenlignet med den roen og freden du håper på.

Forstår hva du mener, for jeg må bl.a gjøre ferdig en arveprosess som jeg gruer meg for, og også en litt uklar boligsituasjon der jeg håper på å få kjøpt meg bolig.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...