AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Er det spenningen, eller føler du at du mangler noe i forholdet? Hvordan begynte det? Er du mann eller kvinne? Hvor lenge har du vært i forholdet med den du bedrar? Hvordan oppfører du deg ovenfor partner? Anonymkode: 1970b...179
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Fordi kona snakker til meg i caps-lock. Anonymkode: 3ed76...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Er ikke nå, men har vært. Det var pga mangel på sex. Da mener jeg null sex. K Anonymkode: e057d...30a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Etter et ekteskap på over 20 år, og ikke hatt sex med mannen på syv år, så fant jeg det jeg trengte et annet sted. Anonymkode: b3dba...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Fordi jeg har lyst. Anonymkode: c32fe...ade
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Kvinne i langt forhold. Fordi jeg møtte en veldig tilfeldig over et veldig alvorlig tema og forelsket meg hodestups. Jeg forsøkte å holde meg borte men jeg sørget så enormt tungt at jeg tenderte mot å ikke ville leve lenger. Jeg forsøkte mange ganger men det gjorde så vondt at jeg ikke holdt det ut. Jeg klarte ikke å holde meg unna. Jeg har aldri opplevd en slik sorg. Jeg innså når jeg møtte ham hva jeg manglet. Det var en sterk tiltrekning men også en mann som jeg kunne være hele meg selv med. Ikke skjule noe ikke skamme meg over noe. Jeg måtte bli kjent med meg selv helt på nytt. Denne nye mannen klappet ikke med hårene - han gav motstand som vekket masse erfaringer, tanker og refleksjoner i meg. Om hvordan jeg selv er og tenker. Det er ikke noe tilfeldig sidesprang. Det var ingen intensjon, det bare skjedde og det ble umulig å snu. Det var mange praktiske forhold som gjorde at jeg ble i forholdet jeg var i en stund. Avsluttet forholdet jeg var i etter en stund. Etter jeg møtte ham andre ble jeg mer distansert. Anonymkode: 270cc...bab 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Gjennom snart 20 år ekteskap kan jeg telle på 1 hånd antall ganger hun har tatt initiativ til sex. De gangene vi hadde sex la hun seg på rygg forventet at jeg skulle varme henne opp i 30 til 45 minutter med massasje, oralsex for å gi henne orgasme for deretter å få felles orgasme i vanlig misjonær. For 7 - 8 år siden begynte hun å avvise initiativene mine med forklaring som begynnende overgangsalder. Hyppigheten fra 2 til 4 ganger i uken ble 1 til 2 ganger i uken, så ble det 1 til 2 ganger i måneden og så 1 til 2 ganger i kvartalet. Så for 3 år siden meldte jeg meg inn på en nettside for å treffe noen som var i samme situasjon som meg. Traff en fantastisk kvinne som jeg har lekt med 1 til 2 ganger i måneden siden da. Vi matcher hverandre 100% seksuelt, vi bytter på å ta initiativ, hun ønsker å utforske nye stillinger, sexleketøy m.m. Hadde det ikke vært for elskerinna hadde jeg nok godt fra kona. Anonymkode: 751f7...533 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 *Fordi jeg er for tafatt til å slå opp med partneren min, men har energi til å etablere en hel relajson med noen andre. Jeg er fanget i min egen tiltakløshet* Sånn. Anonymkode: 59ee9...cba 2 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjennom snart 20 år ekteskap kan jeg telle på 1 hånd antall ganger hun har tatt initiativ til sex. De gangene vi hadde sex la hun seg på rygg forventet at jeg skulle varme henne opp i 30 til 45 minutter med massasje, oralsex for å gi henne orgasme for deretter å få felles orgasme i vanlig misjonær. For 7 - 8 år siden begynte hun å avvise initiativene mine med forklaring som begynnende overgangsalder. Hyppigheten fra 2 til 4 ganger i uken ble 1 til 2 ganger i uken, så ble det 1 til 2 ganger i måneden og så 1 til 2 ganger i kvartalet. Så for 3 år siden meldte jeg meg inn på en nettside for å treffe noen som var i samme situasjon som meg. Traff en fantastisk kvinne som jeg har lekt med 1 til 2 ganger i måneden siden da. Vi matcher hverandre 100% seksuelt, vi bytter på å ta initiativ, hun ønsker å utforske nye stillinger, sexleketøy m.m. Hadde det ikke vært for elskerinna hadde jeg nok godt fra kona. Anonymkode: 751f7...533 Tror du at du gjør henne en tjeneste ved å bli? Forstår ikke hva du tenker med, gå. Anonymkode: 59ee9...cba 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 Kunne aldri falt meg inn, hadde gått om jeg var ulykkelig. Det kalles å være et anstendig menneske med moraler. Anonymkode: 15d20...47d 3
Mayer Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjennom snart 20 år ekteskap kan jeg telle på 1 hånd antall ganger hun har tatt initiativ til sex. De gangene vi hadde sex la hun seg på rygg forventet at jeg skulle varme henne opp i 30 til 45 minutter med massasje, oralsex for å gi henne orgasme for deretter å få felles orgasme i vanlig misjonær. For 7 - 8 år siden begynte hun å avvise initiativene mine med forklaring som begynnende overgangsalder. Hyppigheten fra 2 til 4 ganger i uken ble 1 til 2 ganger i uken, så ble det 1 til 2 ganger i måneden og så 1 til 2 ganger i kvartalet. Så for 3 år siden meldte jeg meg inn på en nettside for å treffe noen som var i samme situasjon som meg. Traff en fantastisk kvinne som jeg har lekt med 1 til 2 ganger i måneden siden da. Vi matcher hverandre 100% seksuelt, vi bytter på å ta initiativ, hun ønsker å utforske nye stillinger, sexleketøy m.m. Hadde det ikke vært for elskerinna hadde jeg nok godt fra kona. Anonymkode: 751f7...533 Manneklem.🤗No homo Endret 26. mai 2024 av Mayer
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 Fikk masse oppmerksomhet fra andre damer og ble revet med, selv om jeg hadde verdens beste sex og sex daglig med samboer. Hun oppdaget utroskapen og forholdet vårt ble ødelagt. Tilgir aldri meg selv😕 Anonymkode: 272fb...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fikk masse oppmerksomhet fra andre damer og ble revet med, selv om jeg hadde verdens beste sex og sex daglig med samboer. Hun oppdaget utroskapen og forholdet vårt ble ødelagt. Tilgir aldri meg selv😕 Anonymkode: 272fb...8b1 Klassisk idioti med andre ord 🙄 Anonymkode: d539c...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fikk masse oppmerksomhet fra andre damer og ble revet med, selv om jeg hadde verdens beste sex og sex daglig med samboer. Hun oppdaget utroskapen og forholdet vårt ble ødelagt. Tilgir aldri meg selv😕 Anonymkode: 272fb...8b1 Hvilken type oppmerksomhet? Fra tilfeldige kvinner, eller kjente? Anonymkode: 1970b...179
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken type oppmerksomhet? Fra tilfeldige kvinner, eller kjente? Anonymkode: 1970b...179 Oppmerksomhet fra bekjente og venninner som jeg hadde på Facebook eller Snap, og mange av de visste at jeg var i forhold, men det hindret de ikke fra å foreslå at vi skulle gjøre ting sammen, eller gi meg komplimenter. Jeg møtte også på fremmede damer som jeg tok initiativ til å bli kjent med. Anonymkode: 272fb...8b1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #16 Skrevet 26. mai 2024 Er det spenningen, eller føler du at du mangler noe i forholdet? - en blanding. Jeg mangler sex og nærhet i forholdet, men spenningen er til å dø av også. Hvordan begynte det? Er du mann eller kvinne? - Vi møttest på trening, utvekslet mange blikk hver gang og det bygde seg opp en seksuell spenning mellom oss. Han visste jeg var i forhold, men han valgte å ta kontakt selvom. Nå møtes vi 1-2 ganger i uken. Det startet som seksuelt, men blitt emosjonelt også. Jeg er kvinne. Hvor lenge har du vært i forholdet med den du bedrar? - 3 år Hvordan oppfører du deg ovenfor partner? - Helt normalt. Vi har en fin og trygg hverdag sammen, men absolutt null sex. Anonymkode: 6ae40...698 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #17 Skrevet 26. mai 2024 Vurderer det. Har aldri sex, han bidrar ikke stort hjemme, overlater all økonomi og alt med barna til meg, han vil ikke kommunisere og om jeg prøver å prate med han blir han sint og stomper ut som en umoden tenåring. Har barn på 4 og 5, hadde gått om det ikke var for de. Om jeg går fra han må ungene være hos han av og til, og det orker jeg ikke tanken på. Anonymkode: a5073...440
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #18 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vurderer det. Har aldri sex, han bidrar ikke stort hjemme, overlater all økonomi og alt med barna til meg, han vil ikke kommunisere og om jeg prøver å prate med han blir han sint og stomper ut som en umoden tenåring. Har barn på 4 og 5, hadde gått om det ikke var for de. Om jeg går fra han må ungene være hos han av og til, og det orker jeg ikke tanken på. Anonymkode: a5073...440 Trist for begge parter, inkludert barna! Dette er ikke gode verdier som barna kan lære av, men forstår frustrasjonen. Ikke bra over lang tid dette. Anonymkode: 22023...cd7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #19 Skrevet 27. mai 2024 Mann. Hvis jeg skulle vært utro skyldes det at jeg ikke hadde hatt det bra hjemme over litt lengre tid. Det kunne vært krangling, lite nærhet, lite sex. Har hatt min del av dårlige forhold, og jeg går etter (allerede) en måned. Livet er kort, og jeg gidder ikke være med ei som er psykopat, sur, ustabil eller ikke liker nærhet. Da er det bedre singel. Anonymkode: ed85e...e16
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #20 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann. Hvis jeg skulle vært utro skyldes det at jeg ikke hadde hatt det bra hjemme over litt lengre tid. Det kunne vært krangling, lite nærhet, lite sex. Har hatt min del av dårlige forhold, og jeg går etter (allerede) en måned. Livet er kort, og jeg gidder ikke være med ei som er psykopat, sur, ustabil eller ikke liker nærhet. Da er det bedre singel. Anonymkode: ed85e...e16 Da burde du gå før du er utro. Anonymkode: 122e9...706 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå