Gå til innhold

Angst for lyn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på jobb imorgen og det skal lyne akkurat idet jeg begynner på jobb. Har ikke bil😌 Har helt panikk for lyn. Kroppen stritter imot og jeg klarer ikke å gå ut når det er lyn i luften. Imorgen må jeg komme senere grunnet dette. Er det helt feil? Så lett for dere andre å si at jeg må kutte, men har oppriktig angst for lyn. Har hatt mareritt også. Hilsen meg på 34😵‍💫

Anonymkode: f7af7...61b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta taxi til jobb. Og få terapi for angsten din.

Anonymkode: b2bb2...1a8

• Liker 2
Skrevet

Været kan jo fort forandre seg...ikke sikker det er akkurat det du skal gå.  

Unngå åpne sletter - og legg fra deg golfkølla. En golfkølle i metall har en litt større risiko for at lynet treffer. Det samme gjelder paraplyer, det er best å la den ligge også. Er du ute i båt så bør du trekke mot land om mulig. Er du langt til havs bør du trekke inn i kabinen, eller legge deg ned i båten. Med andre ord - prøv å unngå å stikke deg ut!

5. Bli våt. Det høres kanskje dumt ut, men i følge Rokseth kan det være en fordel å være våt. Vannet vil nemlig lede lynnedslaget utenpå deg, fremfor å gå inn i kroppen, som gjør mye større skade.

• Liker 1
Skrevet

Været forandrer seg hele tiden så selv om det er spådd lyn akkurat det tidspunktet du skal ut så er det ikke sikkert det skjer akkurat da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal på jobb imorgen og det skal lyne akkurat idet jeg begynner på jobb. Har ikke bil😌 Har helt panikk for lyn. Kroppen stritter imot og jeg klarer ikke å gå ut når det er lyn i luften. Imorgen må jeg komme senere grunnet dette. Er det helt feil? Så lett for dere andre å si at jeg må kutte, men har oppriktig angst for lyn. Har hatt mareritt også. Hilsen meg på 34😵‍💫

Anonymkode: f7af7...61b

Jeg ser at du dikterer hva vi skal svare, men å være redd for tordenvær er virkelig ikke gyldig fraværsgrunn...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt uaktuelt å komme for sent pga det hos oss i hvert fall, hadde vært helt uaktuelt hvis jeg var sjef også. Gå i behandling. 

Anonymkode: dc6ac...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...