AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Skal på jobb imorgen og det skal lyne akkurat idet jeg begynner på jobb. Har ikke bil😌 Har helt panikk for lyn. Kroppen stritter imot og jeg klarer ikke å gå ut når det er lyn i luften. Imorgen må jeg komme senere grunnet dette. Er det helt feil? Så lett for dere andre å si at jeg må kutte, men har oppriktig angst for lyn. Har hatt mareritt også. Hilsen meg på 34😵💫 Anonymkode: f7af7...61b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Ta taxi til jobb. Og få terapi for angsten din. Anonymkode: b2bb2...1a8 2
mommyaka Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Været kan jo fort forandre seg...ikke sikker det er akkurat det du skal gå. Unngå åpne sletter - og legg fra deg golfkølla. En golfkølle i metall har en litt større risiko for at lynet treffer. Det samme gjelder paraplyer, det er best å la den ligge også. Er du ute i båt så bør du trekke mot land om mulig. Er du langt til havs bør du trekke inn i kabinen, eller legge deg ned i båten. Med andre ord - prøv å unngå å stikke deg ut! 5. Bli våt. Det høres kanskje dumt ut, men i følge Rokseth kan det være en fordel å være våt. Vannet vil nemlig lede lynnedslaget utenpå deg, fremfor å gå inn i kroppen, som gjør mye større skade. 1
Gine Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Været forandrer seg hele tiden så selv om det er spådd lyn akkurat det tidspunktet du skal ut så er det ikke sikkert det skjer akkurat da. 1
Mezzosoprena Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal på jobb imorgen og det skal lyne akkurat idet jeg begynner på jobb. Har ikke bil😌 Har helt panikk for lyn. Kroppen stritter imot og jeg klarer ikke å gå ut når det er lyn i luften. Imorgen må jeg komme senere grunnet dette. Er det helt feil? Så lett for dere andre å si at jeg må kutte, men har oppriktig angst for lyn. Har hatt mareritt også. Hilsen meg på 34😵💫 Anonymkode: f7af7...61b Jeg ser at du dikterer hva vi skal svare, men å være redd for tordenvær er virkelig ikke gyldig fraværsgrunn... 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Det er helt uaktuelt å komme for sent pga det hos oss i hvert fall, hadde vært helt uaktuelt hvis jeg var sjef også. Gå i behandling. Anonymkode: dc6ac...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå