AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Han jeg dater var sammen med xn, de har en datter sammen. De var ute sammen og dro til xn etter dette. Jeg som dater han viste ikke dette. Forsøkte å ringe hans mens han var der, uten at han svarte. Han forklarer at han forsøkte å få til et samarbeid med moren siden de har barn sammen, noe som er greit. Men han svarte med at han ikke tok telefon fordi xn ikke ville at han skulle det. hva hadde dere tenkt/gjort? Anonymkode: 4e1fc...e8c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Avsluttet. Dater ikke menn med barn. I alle fall ikke der det er vanskelig forhold eller samarbeid om barnet Anonymkode: 651ec...d04 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Kan hende hun ikke ville det fordi dette er tiden han er med barnet. Anonymkode: 68c24...cb5 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Når han legger skylda på barnemora hadde jeg fått røde varsel lamper. Hadde han sakt at han ikke kunne tatt tlf for han tilbringte tid med datteren sin hadde saken vært annerledes. Hadde aldri bedt min ex om å ikke ta tlf om han var sammen med meg og barne vårt. Uansett hvem som ringte. Anonymkode: 32eb3...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Folk bør holde seg unna mødre og fedre, det er bare problemer og baksider med det Anonymkode: df36f...b62
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 Det kan jo hende han ikke tok telefonen fordi han ikke ville prate foran eksen og barnet eller fordi eksen ikke vet at han dater? Er ikke sikkert det er eksen som har lagt begrensninger. Trolig ikke min eks du dater, for jeg har et godt samarbeid med han. Vi er en del sammen i forbindelse med barnet, inkludert enkelte felles middager. Vi er helt ferdige med hverandre, og dater/nye kjærester har ingenting å frykte eller være sjalu for. Verken jeg eller han ville likevel hatt telefonsamtale med daten mens vi hadde felles middag eller lignende med barnet Anonymkode: f979a...dbe
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #7 Skrevet 27. mai 2024 Jeg ville syntes det var fornuftig at han prioriterte komme til enighet med barnemoren for barnets skyld, fremfor å snakke med noen han bare dater. Det vitner om modenhet, og riktige prioriteringer. Dere er tross alt ikke engang kjærester. Anonymkode: ed74d...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå