Gå til innhold

Hvilke klær bruker du på første date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke klær bruker du på første date? 

Se for deg at dere skal møtes på kafe og ta en kaffe som første date?

Ta to eksempler da: 1) Når det er såpass kaldt at man trenger enten bukse og genser og 2) Når det er varmt og sol og man trenger shorts og t-skjorte?

Jeg har bare vært på en date, men jeg tenker klær som er litt finere men samtidig som de er hverdagslige? Så jeg hadde da enten tatt på sort skinnyjeans og en bluse eller vanlig short med en vanlig t-skjorte (har ingen fine t-skjorter eller kortermede bluser og liker ikke gå i skjørt og kjole egentlig). 

Anonymkode: ec9e7...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres veldig fint ut 😊 

Jeg hadde tatt på kjole eller skjørt og hvilken topp jeg syns passet og jeg var i humør til, men det er fordi det er det jeg liker best å ha på. Med strømpebukse om det er kaldt, og uten om det er varmt. Nå når det er sommer, vinter kunne det sikkert blitt bukse.

Lykke til på date, veldig spennende 😄

Anonymkode: 8e9ac...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar på det jeg føler meg komfortabel i, og stort sett det samme som jeg ville tatt på om jeg skulle møte en venn. Det er viktig å være seg selv. Må innrømme at verste tide har vært akkurat nå, når det har blitt varmt slik at det er naturlig å gå i shorts eller skjørt, og beina fortsatt er likbleke etter vinteren...😅

Anonymkode: 06548...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter anledningen. Turtøy på tur og vanlige klær om det er en vanlig dag. :)  Mine vanlige klær er som regel "kontor stil" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid kjole. Så kjole etter vær. Da jeg var på første date med samboer hadde jeg på meg en mørkeblå 50-tallskjole med røde rever på og mørkeblå strømpebukse og mørkeblå skoletter til. Hadde også en mørkeblå kåpe med røde øredobber. :)

Jeg har min egen stil, og jeg går med det jeg vil. Den riktige mannen liker meg for den jeg er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe som er lett og ta av,gjerne en kort kjole,å ingen truse under.

Anonymkode: a9f0d...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...