Gå til innhold

Mistet fullstendig sexlyst etter jeg fylte 38

Nowayback

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt sex på årevis, men alltid blitt lett kåt og onanert ofte. Sikkert 5-7 ganger ukentlig. I år fylte jeg 38, og nå har sexlysten sunket drastisk. Våkner fremdeles med morrabrød, men jeg er ikke like kåt. Å onanere er mer noe jeg må få gjort, enn at jeg nyter det. Kanskje jeg nå onanerer 2-3 ganger ukentlig.

Jeg er slank og trener en del. Det kan vel ikke være alderen helt riktig enda? Føler meg jo ikke middelaldrende.

På en måte er det litt lettelse, da jeg uansett ikke er seksuelt aktiv og trolig aldri blir det igjen. Samtidig er det kjipt å føle at kroppen ikke er den samme som før. Føler nesten det skjedde over natta da jeg ble 38.

Det er vel naturens gang, men likevel kjipt å komme i den alderen og aldri ha opplevd et spennende og rikt sexliv. Den delen av livet skjedde aldri meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv om du ikke FØLER deg middelaldrende, så er du jo det. Det er mye mulig at det er alderen når du snart er 40. Dette varierer enormt

Anonymkode: a4229...a1c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv om du ikke FØLER deg middelaldrende, så er du jo det. Det er mye mulig at det er alderen når du snart er 40. Dette varierer enormt

Kanskje. Jeg drikker moderat med alkohol, null tobakk og trener en del. Min kondisjonsalder er 32, og jeg er over gjennomsnittlig god form for de på min alder. Kostholdet kunne vært bedre, riktignok.

Kan det være at man går litt i dvale seksuelt, når det er mange år siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (2 minutter siden):

Kanskje. Jeg drikker moderat med alkohol, null tobakk og trener en del. Min kondisjonsalder er 32, og jeg er over gjennomsnittlig god form for de på min alder. Kostholdet kunne vært bedre, riktignok.

Kan det være at man går litt i dvale seksuelt, når det er mange år siden sist?

Jeg tenker at det like så godt kan være sistnevnte som at det er en helsemessig årsak. For meg så avler god sex kåtskap. Som singel (har aldri tilfeldig sex) mister jeg lysten på sex, selv om jeg onanerer, men det er bare et fysisk utløp. Kan kjenne at jeg savner nærhet, men ikke sex. I forhold med god sex er jeg kåt hele tiden. 

k30

Anonymkode: bc00c...78e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at det like så godt kan være sistnevnte som at det er en helsemessig årsak. For meg så avler god sex kåtskap. Som singel (har aldri tilfeldig sex) mister jeg lysten på sex, selv om jeg onanerer, men det er bare et fysisk utløp. Kan kjenne at jeg savner nærhet, men ikke sex. I forhold med god sex er jeg kåt hele tiden. 

k30

Har også lurt på om det kan være at jeg bare har gitt opp å ha et sexliv. Siden det er så lenge siden, så føles det fjernt. Det er ikke en del av mitt liv, og har kun bare i svært korte perioder vært det. Men litt rart at det forandret seg på så kort tid.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være mentalt. Å om du tenker på det blir det en hel greie utav det. Kanskje du cock blokker deg fordi du tenker så mye på det å være 38 og ting i livet?

Hva om du prøver å ikke tenke på det? Hva skjer om du ikke onanerer for eksempel? Vil du da kjenne på kåthet?

Anonymkode: 4f46b...0b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du vært mer nedstemt i det siste?

Anonymkode: 5d9e7...363

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du vært mer nedstemt i det siste?

Anonymkode: 5d9e7...363

Nei, har derimot vært mye mer nedstemt tidligere i 30-åra. Uten at det ga utslag i lav seksuell lyst på den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne, men har mannlige venner som betror seg til meg. Ut fra det de forteller kan det være ikke-bruk som er utfordringen din, gått i dvale som du skriver. Tror det er enkelt å måle testosteron hos fastlegen hvis du vil undersøke det. Vet om menn som har hatt utbytte av testosterontilskudd (fra lege). Men hvis det skyldes ikke-bruk trenger du ikke ha lavt testosteron. For øvrig synes jeg ikke du skal gi opp å treffe noen i en alder av 38 år, du er fremdeles ung.

Anonymkode: 256fd...068

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var da veldig

Anonymkode: 7f789...eaa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, er ett år yngre, og kanskje jeg husker feil, men har høyere seksuell lyst nå enn i 20  årene . Er i dårlig form

Anonymkode: 7f789...eaa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (9 timer siden):

Nei, har derimot vært mye mer nedstemt tidligere i 30-åra. Uten at det ga utslag i lav seksuell lyst på den tida.

Tok du noen gang SSRI?

Anonymkode: f31f7...1b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du noen gang SSRI?

Anonymkode: f31f7...1b5

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

k30

Jeg er helt lik.

K39

Anonymkode: 043e4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (17 timer siden):

Har også lurt på om det kan være at jeg bare har gitt opp å ha et sexliv. Siden det er så lenge siden, så føles det fjernt. Det er ikke en del av mitt liv, og har kun bare i svært korte perioder vært det. Men litt rart at det forandret seg på så kort tid.

Hvorfor har du slått fra deg å ha et sexliv med en annen person?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, DelvisPresley said:

Spørsmålet er vel hvorfor du ikke knuller oftere? 

Anonymkode: 06ed5...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du slått fra deg å ha et sexliv med en annen person?

Mange forskjellige grunner. Alder, personlighet og utseende kan vel nevnes. 

Endret av DelvisPresley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (1 time siden):

Mange forskjellige grunner. Alder, personlighet og utseende kan vel nevnes. 

Alder?? 

Du er 38, ikke 88!

Utseendet, har du sett hva slags folk der ute som får både ligge og partner?? Helt overraskende til tider 🙈 

Personligheten din, nå vel... den er som du selv vil den skal være.

Og inntrykket her i tråden er ikke videre positivt, den skal du ha.

Trodde du folk flest fikk partner og regelmessig sex uten en liten innsats? At man bare satt og ventet, poff, så stod en naken person på døra og sa knull meg, gift deg med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alder?? 

Du er 38, ikke 88!

Utseendet, har du sett hva slags folk der ute som får både ligge og partner?? Helt overraskende til tider 🙈 

Personligheten din, nå vel... den er som du selv vil den skal være.

Og inntrykket her i tråden er ikke videre positivt, den skal du ha.

Trodde du folk flest fikk partner og regelmessig sex uten en liten innsats? At man bare satt og ventet, poff, så stod en naken person på døra og sa knull meg, gift deg med meg??

Hvorfor så aggressiv? Du spurte, jeg svarte. Min virkelighet er min virkelighet.

Når ble det lett å endre personlighet? 

Som jeg nevnte i HI så blir jeg ikke så kåt lenger. Så klart alder kan ha noe å si når man er 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (4 minutter siden):

Hvorfor så aggressiv? Du spurte, jeg svarte. Min virkelighet er min virkelighet.

Når ble det lett å endre personlighet? 

Som jeg nevnte i HI så blir jeg ikke så kåt lenger. Så klart alder kan ha noe å si når man er 38.

Finnes ikke aggressiv.  

Men å si du er for gammel til å finne en sexpartner eller livspartner er reint vås. 

Jeg er heller ikke spesielt kåt når jeg er singel. Kåtskapen oppstår i samspillet med partner. 

Og du som har lagt deg ned for å dø som 38-åring har ikke brukt verken kropp eller sinn på årevis tydeligvis. 

Personligheten din kan du absolutt gjøre noe med. Et par kjappe søk på nettet gir deg pointers an mas.

Begynn med tankesettet ditt og holdning til livet. 

It's all in the mind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...