Gå til innhold

Besøk på hotellrommet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal på jentetur til Spania med en venninne. Hvis en av oss en natt har besøk av en mann (uten at den andre er der), må vi da betale for en ekstra person den natten? Og hva skjer om man har besøk i noen timer bare? 
Dersom man besøker noen på et annet hotellrom på samme hotell, kan den bli trukket ekstra da, eller har det ikke noe å si så lenge man har betalt for hotell?

Anonymkode: 8c3ef...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir ikke belastet noe ekstra nei

Anonymkode: 6b914...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke uvanlig at hoteller har regler om at man ikke får ha besøk av noen som ikke bor på hotellet. Hvis de har det og de ser at du har med deg en mann, vil de kunne nekte deg å ta han med. Nå skal det jo litt til for at nattevakta i resepsjonen  kjenner igjen alle gjestene, i alle fall på et stort hotell, så det behøver ikke å være et problem.

Det er ikke noe problem å besøke noen på et annet rom på hotellet.

Anonymkode: bd5bd...c19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skal på jentetur til Spania med en venninne. Hvis en av oss en natt har besøk av en mann (uten at den andre er der), må vi da betale for en ekstra person den natten? Og hva skjer om man har besøk i noen timer bare? 
Dersom man besøker noen på et annet hotellrom på samme hotell, kan den bli trukket ekstra da, eller har det ikke noe å si så lenge man har betalt for hotell?

Hvorfor skal dere ha besøk av mann? Sover dere ikke begge på samme rom? Har dere hvert deres rom?

Anonymkode: 42c27...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke bare å høre i resepsjonen

Anonymkode: 941f1...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på hvor god kontroll de har på de som bor på hotellet. Dere kan risikere å få bot, men det kan også gå greit. 

Anonymkode: e3abe...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lurt å gi beskjed hvis det gjelder overnatting. Hvis det f eks blir brann, så er det greit å vite hvor mange som er på hotellet 

Anonymkode: 2eed0...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ikke bare å høre i resepsjonen

Anonymkode: 941f1...501

Hehe, synes jeg ser det. "Du, i kveld har jeg lyst på et ligg, er det lov å ha med en mann på rommet? Jeg trenger virkelig å få meg noe nå, skjønner du. Por favoooor".

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, synes jeg ser det. "Du, i kveld har jeg lyst på et ligg, er det lov å ha med en mann på rommet? Jeg trenger virkelig å få meg noe nå, skjønner du. Por favoooor".

Tja. Eller man kan spørre på en mer normal måte også. «Unnskyld, hva er reglene deres for besøk på rommet? Ønsker dere å ha beskjed på grunn av brann eller lignende?» 

Anonymkode: fe4fa...389

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal dere ha besøk av mann? Sover dere ikke begge på samme rom? Har dere hvert deres rom?

Anonymkode: 42c27...575

Jo vi sover på samme rom. Jeg bare lurer i tilfelle en av oss drar til noen andre og den andre har med seg noen. Vi har ikke planlagt at det skal skje men er greit å vite hvordan reglene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja. Eller man kan spørre på en mer normal måte også. «Unnskyld, hva er reglene deres for besøk på rommet? Ønsker dere å ha beskjed på grunn av brann eller lignende?» 

Anonymkode: fe4fa...389

Ja, vi får spørre om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var på Mallorca i fjor sommer, tok jeg med to gutter til hotellet etter vi hadde vært på byen. Men hotellet var bevoktet av vakter ved inngangen, og ingen som ikke hørte til hotellet, fikk komme inn. 

Anonymkode: 46fca...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da jeg var på Mallorca i fjor sommer, tok jeg med to gutter til hotellet etter vi hadde vært på byen. Men hotellet var bevoktet av vakter ved inngangen, og ingen som ikke hørte til hotellet, fikk komme inn. 

Anonymkode: 46fca...dbf

Ja har hørt om det, at de er veldig strenge på at andre ikke skal få komme inn på hotellet. Skjønner det men den som eventuelt overnatter bruker jo en seng som allerede er betalt for. Forstår også at de må vite hvem som er på hotellet i tilfelle det blir Brann etc, men at det skal være så strengt er litt kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...