AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Dere med to av samme kjønn først, hva ble nr 3? Og ønsket du kjønnet du fikk? Har selv to gutter, ønsker en datter til slutt:) Anonymkode: 9df99...b36 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Du skrev i forrige tråd at det er nok av tråder om dette, så du lagde en tråd til Anonymkode: 31dd4...f57
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du skrev i forrige tråd at det er nok av tråder om dette, så du lagde en tråd til Anonymkode: 31dd4...f57 Nei. Dette er ikke meg som skrev Drømmen om jenta. Personen er kanskje inspirert. Anonymkode: e5748...e83
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere med to av samme kjønn først, hva ble nr 3? Og ønsket du kjønnet du fikk? Har selv to gutter, ønsker en datter til slutt:) Anonymkode: 9df99...b36 Vi fikk først 2 jenter, etter det så kom det 3 gutter. Ønsket en gutt som nr 3 ja, ettersom vi hadde 2 jenter fra før. Anonymkode: bf1ec...574 1
Blåbærrips Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Hadde to gutter, så kom gutt nr 3. jeg var veldig spent med tredjemann, og ville ha en datter..men da jeg fikk vite at det var en gutt ble jeg så innmari glad at jeg gråt. Så innerst inne ville jeg visst ha en sønn til. Jeg har forsonet meg med at det blir meg og gutta helt til de drasser hjem kjærestene 😂 1
Arkana Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Vi fikk først to gutter og så ei jente til slutt. Vi har alltid ønsket oss tre barn og håpet at vi ville få begge kjønn, noe vi var så heldige å få. Jeg kan jo også ta med at av de jeg kjenner som har mer enn to barn fikk de: gutt-jente-jente gutt-gutt-jente-gutt-jente gutt-gutt-gutt gutt-gutt-jente jente-jente-jente-jente gutt-jente-jente jente-gutt-gutt jente-jente-gutt 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Hvor mange barn man får sier ingenting om hvilket kjønn man ender opp med. Ingen garanti for motsatt kjønn enn man har fra før uansett hvor mange barn man får.. Kan jo ta meg selv og noen av de jeg kjenner med mer enn to barn Jente, jente, jente, jente Gutt, gutt, gutt, jente Gutt, gutt, jente, gutt Gutt, gutt, jente, jente, gutt Jente, jente, gutt, jente Gutt, gutt, gutt, gutt Gutt, gutt, gutt, jente Gutt, jente, jente Jente, gutt, gutt Gutt, gutt, gutt Anonymkode: 5f6cc...c18
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Non binær. Håpet på en jente til. Anonymkode: 38399...072
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 To gutter først, og sistemann ble en jente. Jeg hadde ingen preferanser eller ønsker ang. kjønn, men alle andre syntes det var veldig stas at jeg endelig skulle få en jente. Anonymkode: fa0d8...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå