Gå til innhold

Lang distanse "kjæreste" vet ikke at jeg prater med kompisen hans. I tillegg har en kollega på jobb spurt meg ut på date. Alt er min feil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uten å røpe for mye er jeg ei 22 år gammel ung kvinne som har selv havnet i denne situasjonen av mine egne feil.

Jeg har siden april snakket med en fyr fra USA, og vi har facetimet en haug av ganger, samt holde kontakten jevnlig hver dag siden. Vi er like gamle, og jeg synes han er attraktiv og har en bra personlighet.  Selv hadde jeg allerede planlagt en tur til New York i løpet av året, og vi snakket om hvordan dette kunne bli en god mulighet for å møtes osv. Han ønsker et forhold, og har vært veldig klar på dette. Jeg har spilt med, selv om jeg har vært litt usikker på dette da jeg ikke ønsker å legge unødvendig press på et forhold dersom planen om å møtes ikke fungerer, eller om det blir helt annen kjemi i virkeligheten til tross for å ha facetimet flere ganger.

I løpet av de siste dagene har kompisen hans som allerede fulgte meg fra før av kontaktet meg, og spurt om nummeret mitt. Vi hadde alltid en flørtende tone med hverandre, men jeg tenkte ikke noe særlig over dette da det bare skjedde i ny og ne. Jeg ga han nummeret mitt til tross for at jeg benektet om dette da han som jeg er "sammen" med spurte om dette. De er jo tross alt venner, så jeg vet at dette kommer til å spre seg om jeg ikke bare er ærlig. Jeg får heller ikke noe ut ifra å lyve, og jeg vet at alt dette er min feil og kunne lett ha blitt unngått. Likevel prater jeg med han på siden også, men ikke på en særlig flørtende tone selv om det føles litt feil av meg.

Forrige uke var det en fyr jeg har sett rundt omkring på jobb som sa at han alltid har vært interessert i meg, og ønsker å finne på noe sammen etter jobb. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare der og da, siden jeg kun hadde sett han et par ganger. Likevel ga jeg han instagram kontoen min, kanskje mer av årsaken til at det hadde blitt kleint dersom jeg hadde ignorert han? Han er kjekk, har fine øyne og virker som en hyggelig fyr, men igjen, er dette riktig gjort av meg? 

Jeg tror hovedproblemet mitt her at jeg er aldri interessert nok i menn til å være i et forhold. Jeg har aldri vært i et forhold, og er i tillegg jomfru noe som jeg vet kan være tabu for mange i en slik alder. Jeg ser ikke det med jomfrudommen min som noe negativt, da jeg bare ønsker å gjøre det med en fyr jeg liker godt nok. Jeg vet at jeg er attraktiv, og jeg synes det er koselig å bli spurt ut osv, men jeg føler meg kvelt noen ganger.

Saken er vel bare at jeg ikke har funnet en, og at det er alltid menn som ønsker et forhold fra meg og ikke det motsatte. Jeg tror også mye av dette tullet, og graven jeg har gravet til meg selv er fordi jeg klarer ikke å si mine sanne følelser usensurert, uten å tenke at det vil såre motparten. 

Anonymkode: c66a5...8b9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det sårer enda mer når han første får høre du har en greie med hans kompis, du burde bryte med dem nå og heller konsentrere deg om ditt eget liv ts. tror ikke du er helt klar for ett forhold. ved neste forespørsel får du dra en hvit løgn og si du er i ett forhold eller si du heller mer mot samme kjønn. dagen kommer nok da du er klar. lykke til videre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kleint å bli avvist, men det er kleinere å date noen som ikke liker deg. Prøv å se det fra den siden, at du slipper dem fri så de kan finne de som føler det riktige for dem. Å du må jo leve ditt liv og finne dem du liker.

Å fra en kvinne som har såret gutter/menn med å hoppe i noe uten å vite hva jeg føler, kysse dem å ikke like det, sex og finne ut at jeg ikke likte det, drama etterpå fordi jeg gjør alt vanskelig, det ordner seg 😊

Bare si nei på en hyggelig måte og stå på det. Og vær åpen om at du er interisert i å bli kjennt(om du er) men også at du ikke vet hva du føler enda om du ikke gjør det, så de vet hva de forholder seg til. 

Er glad du tar det i ditt tempo, du virker som en flott ung kvinne selv om det er litt styr nå.

Anonymkode: 3cbb5...2a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke helt. Du er jo ikke i et forhold eller bundet til noen av disse? 

de fra usa har du jo ikke møtt engang? 

Anonymkode: 582fb...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Du har ingen forpliktelser til to fyrer i USA du aldri har møtt fysisk. Og hva ser du egentlig for deg med å innlede noe med noen av dem når du bor i Norge?

At du ikke er interessert i noe forhold er fordi du ikke har truffet en som har klart å fange hjertet ditt.

Du er ung og du er singel. Date og møt menn. Du har ingen forpliktelser ovenfor noen før den du dater og du er enig om å bli kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...