Gå til innhold

Hva med når en venn/bekjent gjør foto jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte jo på den toasmaster saken også, og der var jo mange meninger der da :)

Er så heldig at en tidligere kollega som jeg hadde et veldig fint forhold til skal ta bildene av oss og ellers feste et blinkskudd eller to på film utover middagen. Vedkommende er kun hobby fotograf og ble kjempeglad for at jeg spurte.

Jeg forventer jo ikke at hun skal gjøre det gratis, så hva bør jeg betale? Vanlig fotograf er jo dyr, og her får jeg jo mer enn det. Til henne hadde jeg tenkt å dekke transport utgifter, alt hun bruker av remedier, hun er med på middagen og festen så klart. Men hun får jo og jobb i ettertid å framkalle bilder etc, så det blir jo litt jobb av det.

Gavekort på spa? Penger?

Hva gjør dere andre? Tror faktisk ikke hun forventer noe stort noe, så det hadde jo vært greit å glede henne litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde blitt UFATTELIG glad for gåvekort på spa!!!

*noterer idéen*

Skrevet

SPA- gavekort ja! Det er jo helt genialt! Finns jo ikke noe mere himmelsk :-D . Også en gave som er personlig, veldig til henne!

Skrevet

Jeg tror jeg ville spurt henne hva hun tenker jeg...

Skrevet

Enig med Fjompe. Spør hva hun tenker. Nekter hun blankt å ta i mot noe er gavekort en genial idé :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...