AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 I det siste har jeg kjent meg litt mindre tilstede enn tidligere, og må jobbe litt for å få et klart mentalt bilde av hva jeg gjorde f eks forrige uke. Må liksom grave litt. Føles mer anstrengende enn vanlig å føre en samtale, og alt går liksom litt treigt. Dette bekymrer meg. Jeg har en mentalt svært anstrengende jobb, men henger med enn så lenge... MEN hvor lenge? Dette trigger masse angst som gjør at jeg blir hyperfokusert på hvor tilstede eller fjern jeg føler meg, og hvor godt jeg husker gårsdagen. Dermed går det i en loop hvor alt bare forsterker seg. Hadde en spontanabort for nå snart 2 måneder siden, og jeg har lurt litt på om det kan ha en hormonell komponent, og at det kanskje ikke er helt ferdig prosessert..? Noen som har noen gode råd for å få meg ut av det her? jeg har falt helt ut av treningsrutiner, og tenker egentlig å starte der og med å se på kosthold Anonymkode: c4d12...eb3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Du sier det jo selv, denne loopen som forsterker seg, du går og bekymrer deg hele tiden og det gjør situasjonen verre. Mindre bekymring vil nok hjelpe. Anonymkode: b04ab...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå