Gå til innhold

Sekk til skolestarter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rimelige ville priser, men har akseptert at det er Beckmann som er tingen her vi bor. Men er det Classic, Classic Maxi eller Active Air som er mest vanlig/ best? 

Er det fare for å bli mobbet hvis man velger feil motiv på sekken?

Anonymkode: a853f...f09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våre barn har alle hatt classic. Men jeg ser at på vår skole er det ikke alle som har hatt Beckmann.

Anonymkode: f449a...47a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg synes det er rimelige ville priser, men har akseptert at det er Beckmann som er tingen her vi bor. Men er det Classic, Classic Maxi eller Active Air som er mest vanlig/ best? 

Kjøp den sekken som barnet vil ha.. Ikke alle her som bruker Beckman, selv om det er det "vanligste" 

Barn blir potensielt mobbet for hva som helst. Ikke overtenkt slikt. Gi barnet den sekken barnet ønsker. 

Anonymkode: 8ed8a...e96

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med sekkene til frii of norway

Anonymkode: 38c7e...d5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig grunnen til at alle skal ha en sånn svindyr sekk? Bærer de tungt? (Er det ikke bare et nettbrett og en matpakke?) Har de lang vei å gå hjem? Blir ikke de fleste fraktet til og fra for tiden? Har skolestart selv og kjenner at jeg ikke orker å være med på sånt press. At man skal drive og ha terningkast 6 SEKK er idiotisk. 

Anonymkode: 420a3...aa1

• Nyttig 2
Skrevet

Vi har sekk fra bergans. Den er kjempefin og har flere fine motiver som ikke er så grelle som beckmann. Synes hele den beckmanngreia er helt galskap. Skulle tro de var sydd med gulltråd🙄

• Liker 3
Gjest jegerrinne
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er egentlig grunnen til at alle skal ha en sånn svindyr sekk? Bærer de tungt? (Er det ikke bare et nettbrett og en matpakke?) Har de lang vei å gå hjem? Blir ikke de fleste fraktet til og fra for tiden? Har skolestart selv og kjenner at jeg ikke orker å være med på sånt press. At man skal drive og ha terningkast 6 SEKK er idiotisk. 

Er viktig at sekken sitter godt. Og nei alle blir ikle fraktet. I tilleg har de god sekk kan de å bruke sekken på turer på skolen. Vi så det her når de var på tur kunne de stroppe sekken rett på ved hofter og etc så satt sekken rett og de hadde jo da mat, drikke til tider 1 vedkubbe og skiftetøy i sekken.

Og de holder lenge. Vi så her så brukte de sekken  fra 1 klasse til de gikk ut av 4 klasse, da trengte de ny pga de var lengre i ryggen og mer bøker. Og pc blir tungt i lengden å gå med sammen med bøker. 

Vi prøvde på ungdomskolen å kjøpe en villig sekk gikk i stykker pga tyngden løpet av 6 mnd, så kjøpte da skikkelig sekk igjen

AnonymBruker
Skrevet

25% på Beckmann-sekker på ark... Men kan tenkes at du bare har 5 minutter på deg hvis tilbudet varer ut dagen...

https://www.ark.no/merkevarer/beckmann

Anonymkode: 094b3...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte sekk fra osprey. Kanskje dyr den også, men de beckmannsekkene er veldig tunge i forhold.

Anonymkode: 050c4...f45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ville ikke valgt Beckmann nettopp på grunn av det. Det kommer til å være SÅ mange like sekker i klassen. Beckmn er gode fine sekker, så jeg skjønner at det er poppulært, men her er det seriøst 4 stykk som har hver av sekkene. Vi gikk for Bergans, og er veldig fornøyd med det. Det finnes mange andre gode sekker enn Beckman. 

Anonymkode: c8c3c...445

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De bærer tungt ja, to matpakker, drikkeflaske, lekser, på turdag er sekken stappfull! Og så er det fort at de finner noen fine steiner på veien som må oppi også😄 

ville kjøpt en god sekk, men den trenger ikke være svindyr for det. 

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi gikk for Bergans, og er veldig fornøyd med det. Det finnes mange andre gode sekker enn Beckman. 

Samme her. Alle våre hadde Bergans til skolestart. Fine, praktiske og gode på ryggen. Ser de er på salg til halv pris nå, bare 400 kr. :) 

Endret av Arkana
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

min 1. hadde bergans, helt super! nr 2. beckmann, stivere, tyngre, og selv om hen hadde den minste var den for lang for henne og for bredt mlm skuldrene.. så det ble bergangs etter under ett år på barn nr 2 også! nå har begge doucebag, makan til opphypet tull spør du meg, men de har spart selv....

Anonymkode: b6010...3e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Herregud

Anonymkode: e238a...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon her😊 syns også Beckman er sykt overpriset, men vil jo heller ikke at ungen min skal skille seg ut. Jeg endte med å kjøpe sekk til 25% på ARK i går. Men jeg nekter å bla opp 2200 kr for full pakke med drikkeflaske, penal osv. 

Så blir det sikkert 5 stykker i klassen med samme sekken, men da er han ihvertfall en av gjengen 😅

Anonymkode: b1264...6c1

Skrevet

Vi kjøpte på tilbud fra Frii of Norway :) vært superfornøyd med samme type til eldste. Ikke alle har lik heller, så har alltid fått riktig sekk hjem 🤣

Nå får de gratis sekk i 1.trinn allikevel, men da har vi til neste år :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får dem ikke gratis sekk på skolen da? Er ikke den god nokk?? Ville uansett hørt på hva barnet ønsker, ikke hva som er trend. Finn bilder av ulike sekker som ser gode nokk ut,  å spør barnet hvilken den ønsker? 

Anonymkode: 6ea25...505

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvis de vil mobbe, så finner de en grunn. Jenta mi var/er ei veldig forsiktig jente. Hun fikk så kraftige kommentarer for sekken sin (forøvrig årets Beckmann hvor flere andre hadde samme), at hun nektet å gå med den. 

Anonymkode: 71694...2ca

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Frii of Norway sine sekker. De er mye finere enn beckmann også. 

Anonymkode: aae56...af4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har beckmann sekker etter min datter og sønn som du kan få kjøpe veldig billig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...