AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Bruker du det samme håndkle flere ganger før du hiver det til vask? Anonymkode: 33683...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Bruker det to til tre ganger til vanlig, når jeg har mensen er det kun en gang. Anonymkode: d9f82...d5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Bruker det flere ganger ja. Hvor mange er jeg usikker på. Anonymkode: 7f26b...b41 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai Det kommer an på om jeg må stå på det på gulvet, for da blir det ikke brukt flere ganger Anonymkode: 7010d...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Del Skrevet 26. mai 2-3 ganger. Når jeg har mensen tørker jeg meg heller med en klut nedentil istedet for å hove et stort håndkle på vask etter en ganhs bruk. Anonymkode: afda9...3eb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. mai #6 Del Skrevet 26. mai Jeg teller ikke.. men det blir noen ganger ja.. har et til kropp og et til hår. Og de blir alltid hengt opp til tørk asap. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Del Skrevet 26. mai Selvfølgelig bruker jeg håndkleet flere ganger før det vaskes Anonymkode: 2e56e...538 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Del Skrevet 26. mai Ca hver tredje dag. 1) dusjer og vasker meg, så er jo ren da det brukes 2) det er aldri på gulvet, det har jeg badematte til Anonymkode: 08d82...8ae 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Del Skrevet 26. mai Bytter når det trengs! Kommer an på hvor stressa jeg er. Når livet er hektisk hiver jeg fra meg håndkleet på gulvet og da går det på vask. Men hvis jeg er i vater så er jeg nøye og henger det opp og da kan jeg bruke det ei uke. For jeg dusjer ikke hver dag så en uke er 2-3 dusjer. Anonymkode: 6218d...1ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mai #10 Del Skrevet 26. mai 2 ganger før det slenges til vask. Har et eget mindre håndkle til håret, og det bruker jeg flere ganger enn det. Men kroppshåndkleet, to ganger altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker det to til tre ganger til vanlig, når jeg har mensen er det kun en gang. Anonymkode: d9f82...d5c Hvorfor? Anonymkode: 08d82...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Del Skrevet 26. mai Bare 1 gang men det er fordi at jeg står på det på gulvet etter jeg har tørket kropp og hår Anonymkode: 2d318...dc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Del Skrevet 26. mai Gj.snitt etter 3 ganger. Har eget håndkle til hår og badematte jeg står på. Anonymkode: f0274...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare 1 gang men det er fordi at jeg står på det på gulvet etter jeg har tørket kropp og hår Anonymkode: 2d318...dc8 Det finnes egne dusj-/badematter som man kan stå på. Vi bytter håndklær ca. hver 10-14 dag. Anonymkode: 95e84...d14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Del Skrevet 26. mai Skifter hver fredag. Vi er faktisk nydusjet og rene når vi tørker oss. Det viktigste er at håndkleet henges pent opp, slik at det tørker. Anonymkode: 1a9e8...78e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Del Skrevet 26. mai To ganger i uken, onsdager og lørdager. Anonymkode: 8b488...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #17 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker du det samme håndkle flere ganger før du hiver det til vask? Anonymkode: 33683...d98 Jeg hiver det til vask sammen med alt av sengetøyet hver søndag. Anonymkode: 65460...8ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 26. mai #18 Del Skrevet 26. mai Det kommer ann på om jeg "aktivt tørker" eller bare tar det rundt meg. Om jeg aktivt tørker så gnir jeg hudceller løs og det er ganske ekkelt når jeg ser huden løsner.. og tørker jeg meg i skrittet og rompa så er det heller ikke bruke de igjen. Men tar jeg det bare rundt meg og lufttørke så kan jeg fint bruke det 2-3 ganger. Henger det opp til tørk etter bruk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Del Skrevet 26. mai Vil si jeg skrifter omtrent hver tredje dag. Dusjer hver dag og vasker og tørker ansiktet hver morgen. Anonymkode: 6ffda...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Del Skrevet 26. mai Bruker kun en gang. Anonymkode: 2227b...7b4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå