Gå til innhold

Hva har du gjort i hagen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også begynt å ta opp dahliaknoller (georginer). Har mange og til nå er ca 45 er tatt opp, rensket og vasket. De ligger nå til tørking utendørs under tak. Jeg har mine i en kjølig kjellergang i pappkasser. Mange står i store potter så det er mye jobb med å vaske dem også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg klippet ned humla og malt en del av stakittgjerdet. Trivelig i hagen når høstsola varmer godt.

AnonymBruker
Skrevet
Lofilteret skrev (1 time siden):

I dag har jeg klippet ned humla og malt en del av stakittgjerdet. Trivelig i hagen når høstsola varmer godt.

Hvor lavt klipper du den? Jeg har humle på første året 🙂

Jeg rydder også i krukker. Klipper ned og fjerner de siste tomatplantene, rydder sammenn drivhuset, og funderer på at jeg trenger noe høstlyng til trappa og høstløk i beddene og gleder meg til neste vår 😊

Anonymkode: 8fed0...821

Skrevet

Kjøpt masse løk til 70% avslag på Plantasjen.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvor lavt klipper du den? Jeg har humle på første året 🙂

Jeg rydder også i krukker. Klipper ned og fjerner de siste tomatplantene, rydder sammenn drivhuset, og funderer på at jeg trenger noe høstlyng til trappa og høstløk i beddene og gleder meg til neste vår 😊

Anonymkode: 8fed0...821

Jeg vet ikke hva som er riktig å gjøre, men jeg klipper den helt ned og fjerner det gamle. Da kommer den fint opp neste vår.

• Liker 1
Skrevet

Rydda søppel som Amy hadde tatt med seg. 

Skrevet

Ingenting det er for dårlig vær til at jeg orker noe.Men jeg må få plantet noen knoller snart,må bare vente til neste runde med uvær er over.

Anonymkode: 43c93...e62

Skrevet

Plantet en del blomster løk samt hvitløk men gikk på en plantasjen smell og måplante  litt til..  vurderer sette en del bli sterløk rett i terrakotta Potter i drivhuset og se om jeg får frem noen tidlige til trappa - har noen erfaring/ tips å dele? Holde det fuktig i uopvarmet drivhus frem til frost og så på våren slik at de ikke tørker ut men heller ikke rotner 

Anonymkode: ab0e7...4e2

Skrevet

Jeg har plantet hvitløk, flyttet noen stauder og plantet allium løk, på et nytt sted i hagen. Planlagt hvor jeg skal flytte epletreet og strødd ut litt jord. Gleder meg til neste sommer🥰

• Liker 1
Skrevet

Det har vært raking av løv på dagsorden. Godt å få unna. Har og stablet ved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...