skrue Skrevet 7. oktober #1161 Skrevet 7. oktober Jeg har også begynt å ta opp dahliaknoller (georginer). Har mange og til nå er ca 45 er tatt opp, rensket og vasket. De ligger nå til tørking utendørs under tak. Jeg har mine i en kjølig kjellergang i pappkasser. Mange står i store potter så det er mye jobb med å vaske dem også.
Lofilteret Skrevet 7. oktober #1162 Skrevet 7. oktober I dag har jeg klippet ned humla og malt en del av stakittgjerdet. Trivelig i hagen når høstsola varmer godt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1163 Skrevet 7. oktober Lofilteret skrev (1 time siden): I dag har jeg klippet ned humla og malt en del av stakittgjerdet. Trivelig i hagen når høstsola varmer godt. Hvor lavt klipper du den? Jeg har humle på første året 🙂 Jeg rydder også i krukker. Klipper ned og fjerner de siste tomatplantene, rydder sammenn drivhuset, og funderer på at jeg trenger noe høstlyng til trappa og høstløk i beddene og gleder meg til neste vår 😊 Anonymkode: 8fed0...821
Lofilteret Skrevet onsdag kl. 18:07 #1165 Skrevet onsdag kl. 18:07 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor lavt klipper du den? Jeg har humle på første året 🙂 Jeg rydder også i krukker. Klipper ned og fjerner de siste tomatplantene, rydder sammenn drivhuset, og funderer på at jeg trenger noe høstlyng til trappa og høstløk i beddene og gleder meg til neste vår 😊 Anonymkode: 8fed0...821 Jeg vet ikke hva som er riktig å gjøre, men jeg klipper den helt ned og fjerner det gamle. Da kommer den fint opp neste vår. 1
katties Skrevet onsdag kl. 18:12 #1166 Skrevet onsdag kl. 18:12 Rydda søppel som Amy hadde tatt med seg.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:23 #1167 Skrevet onsdag kl. 18:23 Ingenting det er for dårlig vær til at jeg orker noe.Men jeg må få plantet noen knoller snart,må bare vente til neste runde med uvær er over. Anonymkode: 43c93...e62
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:02 #1168 Skrevet søndag kl. 12:02 Plantet en del blomster løk samt hvitløk men gikk på en plantasjen smell og måplante litt til.. vurderer sette en del bli sterløk rett i terrakotta Potter i drivhuset og se om jeg får frem noen tidlige til trappa - har noen erfaring/ tips å dele? Holde det fuktig i uopvarmet drivhus frem til frost og så på våren slik at de ikke tørker ut men heller ikke rotner Anonymkode: ab0e7...4e2
tånegla Skrevet søndag kl. 16:40 #1169 Skrevet søndag kl. 16:40 Jeg har plantet hvitløk, flyttet noen stauder og plantet allium løk, på et nytt sted i hagen. Planlagt hvor jeg skal flytte epletreet og strødd ut litt jord. Gleder meg til neste sommer🥰 1
Amy Stake Skrevet 20 timer siden #1170 Skrevet 20 timer siden Det har vært raking av løv på dagsorden. Godt å få unna. Har og stablet ved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå