Perine Skrevet 17 timer siden Forfatter #421 Del Skrevet 17 timer siden Nå på denne tiden har jeg pleid å begynne litt med jord og frø inne. Kanskje jeg snart skal begynne litt med 4-5 tomatplanter? Jeg samlet frø av busktomaten i fjor. Det frister litt når gradestokken viser plussgrader og solen skinner og lover vår og neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #422 Del Skrevet 9 timer siden Jeg begynte å så frø dagen før nyttårsaften. Nå spirer blodbeger og ballongblomst. Jeg har rigget til en hylle oppe på benken på vaskerommet med vekstlys og er inne og sprayer vann på de noen ganger for dagen. Edderkoppblomstfrøene spirer ikke ennå, men leste i dag på impecta at de skal ha vekslende temperatur for å spire, så jeg skal begynne å flytte de inn på vaskerommet hvor det er kjøligere på natta. Forh¨åentligvis så vil de spire da. Sitter og sikler på blomsterfrø jeg har lyst å kjøpe flere ganger hver uke. Skal også kjøpe jordbærfrø og har tenkt å prøve pepino. Jeg har aldri smakt pepino, men det ser godt ut. Tror jeg bestiller denne helgen. Anonymkode: 8983c...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #423 Del Skrevet 8 timer siden Stått på verandaen som endelig er snøfri for denne gang,og kikket ned på hagen som ennå er full av snø. Anonymkode: 43c93...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #424 Del Skrevet 1 time siden Idag har jeg sådd gulrøtter på verandaen! Og skal så mer ute . Godt dyrke sesongen er igang ❤️ Anonymkode: 5e8af...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå