Gå til innhold

Hva har du gjort i hagen i dag?


Perine

Anbefalte innlegg

Perine skrev (2 timer siden):

Så fine disse var ennå.  Trist at kulden og frosten plutselig kommer.

Jeg har flere femtunger i verandakassene.  Kanskje disse også kan klare å overvintre i kjelleren...  prøvde å lage stiklinger, men ser ikke ut til at det skjer noe.

Ja, jeg har prøvd å sikre meg noen store frøbelger fra blodbegeren. Vil nok så litt selv om den kanskje overlever vinteren. Femtunge er så fint, men jeg har ikke prøvd det ennå. Til våren står "Susanne med det sorte øye" på planen (tror jeg får frø av en venninne), men nå har jeg lyst på femtunge også 😂 

Takk for tips lenger oppe om facebookgruppe for pelargonia, nå er jeg med der. Har lyst til å få flere av de og overvintre de jeg har, de er så fine.

Det ble en liten uplanlagt frøsankingstur i dag. Blomkarsen ga seg med frosten ser det ut som, men  jeg tok med litt fler frø for neste år. Fikk også med meg litt fler frø fra krypslør, og så tok jeg med noen frøkapsler av løvemunn, men jeg er usikker på hvilke farger jeg fikk med meg. Det blir spennende til våren, om jeg får de til, hvilke farger som kommer.

Anonymkode: 8983c...19b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom det litt sludd i dag morges, så da var det ut for å sette blomsterløk og plante de siste staudene jeg impuls-kjøpte! Mangler fremdeles en del løk, og skal så litt frø i bedene i håp om nye stauder til våren:)

Anonymkode: 48a80...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...