AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Jeg har fri en dag i uka. Jeg skal i behandling to dager i uka, jeg skal derfor ha en behandlingsdag og bruke en fridag til behandling. Det er mye reaksjoner ved fravær på jobben min, ikke fra sjefen, men fra andre. Hva skal jeg dele? Jeg føler jeg må si noe om at jeg blir borte. Jeg er så redd for at noen skal si at andre hadde gått på jobb med denne problemstillingen. Anonymkode: 6fb35...0dd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Hvilke reaksjoner? Spør folk om hvorfor? Du deler det du føler du vil dele, ikke føl du må si hvorfor. Folk har faktisk ikke noe med det! Jeg har selv hatt behandlingsdager, men ikke opplevd at noen masa om hvorfor jeg var borte. Kunne fint fortalt hvorfor hvis noen spurte🙂 Anonymkode: c1126...796
Bombasi Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 (endret) Du gjør som du vil, men mitt tips er at du bør ikke dele noe som helst med dine kolleger, for som regel kan det ende med enda mer spekulasjoner og meninger da. De får bare reagere så mye de vil. Det viktigste er hvordan lederen forholder seg til deg og problemstillingen. Ellers roer og glemmes slarv så snart alt er tilbake til normalen igjen. Endret 26. mai 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 «Tirsdager har jeg behandlingsdag og er ikke på jobb. Jeg svarer ikke på mail før onsdag morgen.» Det er all infoen kollegene dine trenger. Anonymkode: fe9ac...82d 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): «Tirsdager har jeg behandlingsdag og er ikke på jobb. Jeg svarer ikke på mail før onsdag morgen.» Det er all infoen kollegene dine trenger. Anonymkode: fe9ac...82d Vi er en arbeidsplass med under tjue ansatte, ingen sender mail, dette er en barnehage. Det er ikke et kontor, og det kreves vikar, derfor jeg er i en annen situasjon. Anonymkode: 6fb35...0dd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Du trenger ikke si noe som helst. Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymkode: 48866...09c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Hadde ikke sagt noe som helst til kollegaer. Det er mellom deg og lederen. Anonymkode: d2faf...f23 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vi er en arbeidsplass med under tjue ansatte, ingen sender mail, dette er en barnehage. Det er ikke et kontor, og det kreves vikar, derfor jeg er i en annen situasjon. Anonymkode: 6fb35...0dd Da er det vel bare å si «Tirsdager er min behandlingsdag.» Trenger ikke si mer. Anonymkode: fe9ac...82d 1
Brunello Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fri en dag i uka. Jeg skal i behandling to dager i uka, jeg skal derfor ha en behandlingsdag og bruke en fridag til behandling. Det er mye reaksjoner ved fravær på jobben min, ikke fra sjefen, men fra andre. Hva skal jeg dele? Jeg føler jeg må si noe om at jeg blir borte. Jeg er så redd for at noen skal si at andre hadde gått på jobb med denne problemstillingen. Anonymkode: 6fb35...0dd Er det noe i det da?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 Brunello skrev (54 minutter siden): Er det noe i det da? Hva? Skal andre få bestemme det? Anonymkode: 6fb35...0dd
Brunello Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva? Skal andre få bestemme det? Anonymkode: 6fb35...0dd Dersom man er borte fra jobb for noe ingen andre er borte fra, så har andre åpenbart noe med det. For da er det misbruk sv ordningen.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 Brunello skrev (1 time siden): Dersom man er borte fra jobb for noe ingen andre er borte fra, så har andre åpenbart noe med det. For da er det misbruk sv ordningen. Du kverulerer. Ingen på min jobb...... Anonymkode: 6fb35...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå