AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Føler jeg veksler så veldig mellom å henge greit med sosialt, til å til tider føle meg helt "tom" og føle jeg ikke har noe som helst å bidra med. Som om hodet er helt blankt. Skal sies at jeg er introvert, og at jeg trives best med mindre grupper og lengre samtaler med dybde enn typisk lunsjrom-prat hvor folk ofte er veldig kjappe i replikken og temaene skifter hyppig. Har en sånn periode nå.. føler ikke jeg har noe å komme med 😕 Anonymkode: 5d31e...1d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Jeg har det også sånn. Typisk hvis jeg har sovet lite eller er generelt sliten. Går litt opp og ned☺️ Anonymkode: 90bbd...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Samme her, på grunn av helsa. I gode perioder er jeg sosial og pratsom, i dårlige perioder vil jeg bare mure meg inne. Veldig vanskelig å planlegge noe sammen med andre, og litt slitsomt på jobben når jeg selv merker at jeg varierer, for de andre merker det vel også. Anonymkode: 22ea4...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai Samme her. Anonymkode: 736e1...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Jeg er med i denne klubben ✋🏻 Anonymkode: bf0b3...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai Akkurat sånn er jeg også, tidvis er jeg veldig sosial og synes det er gøy å skravle i vei, mens andre dager vil jeg helst ikke snakke med noen og har ingenting å komme med. Jeg er også en introvert person, så jeg blir fort sliten av å være sosial og har derfor ikke kapasitet til det hvis jeg er trøtt, sliten eller stresset. Anonymkode: 1de79...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai Sånn har jeg vært hele livet. Er på autismespektret og i perioder tenker jeg at jeg er flink sosialt og ” normal”, før jeg møter veggen og virkeligheten treffer meg. Anonymkode: 9c96e...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Del Skrevet 27. mai Dette med tom i hodet er interessant TS, tror ikke du er alene om det. Anonymkode: 3f377...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai Ja, har i voksenalder innsett at det nok skyldes autisme. Hodet trenger rett og slett hvile, det er ikke latskap å ligge på sofaen og se på en serie, men nødvendig avslapping for et aktivt hode. For meg er det mye lettere å være sosial om sommeren for da er det ikke like farlig om planene plutselig endres for jeg risikerer ikke å fryse på gata om jeg ender med å måtte dra eller ta en pause fra det sosiale. Parker er ofte mye lettere for folk er mer avslappa og det er ingen vert, en fin sosial setting for meg. Der og på stranda kan man til og med ta en pause fra det sosiale ved å si at man skal sole seg, dette er pauser man ikke får til på en fullstappa hybelfest midtvinters, så ikke rart man har null kapasitet til ting etter en lang vinter. Ting kommer i bølger for alle. Anonymkode: 2a4fb...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, har i voksenalder innsett at det nok skyldes autisme. Hodet trenger rett og slett hvile, det er ikke latskap å ligge på sofaen og se på en serie, men nødvendig avslapping for et aktivt hode. Anonymkode: 2a4fb...04a Naturlig at mennesket trenger å hvile, koble helt ut. Mange er jo "PÅ" heletiden, til slutt blir de utbrent. Anonymkode: a1b5b...4a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 18.42): Føler jeg veksler så veldig mellom å henge greit med sosialt, til å til tider føle meg helt "tom" og føle jeg ikke har noe som helst å bidra med. Som om hodet er helt blankt. Skal sies at jeg er introvert, og at jeg trives best med mindre grupper og lengre samtaler med dybde enn typisk lunsjrom-prat hvor folk ofte er veldig kjappe i replikken og temaene skifter hyppig. Har en sånn periode nå.. føler ikke jeg har noe å komme med 😕 Anonymkode: 5d31e...1d8 Sånn er jeg også, men kun dersom jeg ikke kjenner personene godt nok. Men kjenner meg veldig igjen på mange måter Anonymkode: c58cd...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå