Gå til innhold

Diamantbryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Bestemor og bestefar feirer diamantbryllup snart, og jeg lurer veldig på hvor mye jeg skal bruke av penger på det. Hva tenker dere? Hvor mye er det «forventet» å gi, hvor mye ville dere gitt i penger?

Anonymkode: 38c78...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingenting, penger er rett og slett upassende. En blomsterbukett, invitere på restaurant, en god sjokolade? 

Anonymkode: 474e5...fd1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nr 1, man gir ut i fra hva man har råd til. 
Hadde heller gjort som ovenfornevnte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Pjusk1

Gi dem en opplevelse sammen med deg, gaven er tiden dere tilbringer sammen. Gå ut og spis sammen? Eller kjør de til et sted som var viktig for de tidligere? Eller en konsert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i flere gullbryiiup i familien og kan ikke huske at det var noen gaver. Når folk er såpass oppi åra har de jo alt og gleder seg mest over å samle familie og venner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har ingen i min familie nådd diamantbryllup enda, men gullbryllupsgaven til både mine foreldre og svigerforeldre var at barn, svigerbarn og barnebarn tok dem med ut på restaurant.  Folk i den alderen (diamantbryllup må nødvendigvis indikere en alder på 80 i det minste) har gjerne alt de trenger, og må kanskje heller tenke på å kvitte seg med ting.

Anonymkode: 06e5f...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luksusbia

Jeg lagde bare ett akrylmalerieri og skrev ett koselig kort til besteforeldre i bryllupsdagsgave🫶 Kjenner ikke din familie, men hvis du er mye med dem kan du skrive at du setter pris på at de har vært gift i så mange år, og så skriver du litt om ditt beste barndomsminne med dem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bestilte morgenlevering med god bakst på dagen. Og kjøpte to konsertbilletter til dem. 

Hadde ikke kommet på å gi mine besteforeldre penger. 

Anonymkode: 9bc57...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når mine besteforeldre hadde diamant bryllup samlet vi alle barn, barnebarn, oldebarn og ett tippoldebarn og tok portrett. ( alle kom også, helt utrolig, vi er mange ) Dette var på 90-tallet, så vi hadde fotograf i hagen med huset deres i bakgrunnen ( ikke bare en inngiftet med iPhone  slik vi gjør det i dag 😂 ) Det satte de kjempepris på, og mormor var så stolt at hun gråt litt ( det gjorde hun ikke til vanlig, fiskerkone). Morfar døde bare et par måneder etterpå, og jeg er så glad for at vi gjorde det. 

Anonymkode: 5b860...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...