Gå til innhold

Er det OK å runke i et gjesterom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg skal sove på gjesterommet i kveld, er det greit at jeg onanerer bare sånn forsiktig? Trenger ikke ta direkte på meg selv engang, bare legge press utenpå trusa mi helt til jeg kommer. Må ofte onanere for å få til å sove, hvis ikke kan det ta 2 timer før søvnen treffer inn. 

Anonymkode: 4440f...2ee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Rydd opp etter deg. Ellers ingen som bryr seg.

Anonymkode: aec6f...77b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ikke? Jeg onanerer der det måtte passe seg, så lenge jeg ikke er til sjenanse for noen. 

Anonymkode: f4546...377

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha! Så lenge du rydder opp sædet etter deg og ikke griser til senga burde det gå bra 🤭🤭🤭

k26

Anonymkode: 3bd5f...fa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke? Jeg onanerer der det måtte passe seg, så lenge jeg ikke er til sjenanse for noen. 

Det er jo det som er det relative her. Jeg hadde vasket sengetøyet etter gjester uansett, men syns det hadde vært ubehagelig å "ta seg av andre sitt gris", for så si det på den måten.

OP, gå på dass og runk i stedet. Eller kjøp kondomer og runk i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
HemmeligSpion skrev (9 minutter siden):

Det er jo det som er det relative her. Jeg hadde vasket sengetøyet etter gjester uansett, men syns det hadde vært ubehagelig å "ta seg av andre sitt gris", for så si det på den måten.

OP, gå på dass og runk i stedet. Eller kjøp kondomer og runk i dem.

Jeg er kvinne da og bruker alltid håndkle eller vaskeklut. Blir ikke noe ekstra gris når jeg onanerer. Kan fint onanere med trusa på også. Min mann onanerer i senga, men det er aldri en flekk på sengetøyet da han bruker håndkle eller vaskeklut (eller meg). 
Det blir altså ikke mer gris enn om man bare har sovet i senga. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg burde kanskje ha nevnt at jeg er en kvinne, ikke en mann, så det blir jo ikke noe sædgris.

- TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke spørsmålet en gang. Runk i vei, enten det er ditt gjesterom, eller andres.

Anonymkode: 2274a...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg burde kanskje ha nevnt at jeg er en kvinne, ikke en mann, så det blir jo ikke noe sædgris.

- TS

Veldig rar overskrift på tråden om du er en kvinne 🤔

Anonymkode: 6b634...fa9

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor du tenker at det kanskje er problematisk. Selbfølgelig kan du det, så lenge du er alene i rommet.

Anonymkode: cae63...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man bruker forresten ikke ordet runke om kvinner. Kvinner onanerer, menn runker.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vask de henda, vask vask de henda.

Anonymkode: 4a502...3d2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når jeg skal sove på gjesterommet i kveld, er det greit at jeg onanerer bare sånn forsiktig? Trenger ikke ta direkte på meg selv engang, bare legge press utenpå trusa mi helt til jeg kommer. Må ofte onanere for å få til å sove, hvis ikke kan det ta 2 timer før søvnen treffer inn. 

Selvsagt. Alle gjør det

Anonymkode: 91e0e...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Man bruker forresten ikke ordet runke om kvinner. Kvinner onanerer, menn runker.

Det er jo helt feil, Onan var en mann.

Anonymkode: 1a66a...1b4

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Onaner så ofte du vil tenker jeg. Bare hold det for deg selv. Er mange som ikke forstår hvor viktig det er. 

Hadde jeg snakket åpent om alle de plassene jeg har onanert, så tror jeg at jeg hadde blitt sett ned på av mange....

Så jeg skjuler det nettopp av den grunn...Orker ikke å føle meg 'skitten' på en måte. Så det velger jeg å ikke utsette meg for.

Har heldigvis en god venninne, og vi er åpne med hverandre på det som har med sex og gjøre, og det er veldig befriende. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er helt greit så lenge du ikke spruter forskjellige kroppsvæsker rundt om i rommet.

Anonymkode: 0a39b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (6 timer siden):

Onaner så ofte du vil tenker jeg. Bare hold det for deg selv. Er mange som ikke forstår hvor viktig det er. 

Hadde jeg snakket åpent om alle de plassene jeg har onanert, så tror jeg at jeg hadde blitt sett ned på av mange....

Så jeg skjuler det nettopp av den grunn...Orker ikke å føle meg 'skitten' på en måte. Så det velger jeg å ikke utsette meg for.

Har heldigvis en god venninne, og vi er åpne med hverandre på det som har med sex og gjøre, og det er veldig befriende. 

Hvor onanerer du da? 

Anonymkode: 5a1a1...555

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Veldig rar overskrift på tråden om du er en kvinne 🤔

Anonymkode: 6b634...fa9

Det er vel en gutt som runker? Vi damer runker ikke. Om ts er kvinne formulerer hun seg helt feil. Gnikke og runke er to forskjellige ting 🙄

Anonymkode: d3dc2...874

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er vel en gutt som runker? Vi damer runker ikke. Om ts er kvinne formulerer hun seg helt feil. Gnikke og runke er to forskjellige ting 🙄

Anonymkode: d3dc2...874

Gnikking 🤭

Runking/fingring er vel det som er de vanlige uttrykkene å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...