AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Hei. Ble først syk lørdag for 8 dager siden og på tirsdag kom feber og typisk bihule vondtene. Det har blitt værre. Masse grønt slim, helt tett i nesene og kjevene er utrolig vonde. Tar Paracet flere ganger om dagen, men hjelper lite…Feber på maks 38,1, men er sengeliggende. Ikke vært på jobb halve forrige uke, og jeg ligger i senga nå helt rådvill. Har så vondt i ansiktet, ryggen (sikkert etter all hostingen) og tett. Følte meg plutselig bedre i går og tenkte at sette gikk veien, men i dag tidlig føltes det som å ha blitt sparket og slått i ansiktet. Skal etter planen tilbake på jobb i morgen, men akkurat nå orker jeg så vidt å reise meg opp ei heller gjøre dagligdagse ting. Veldig fint med varmen og småbarn attpåtil…. 🙃 Tenker jeg burde ringe legen i morgen… Takk for tips. Anonymkode: 91cac...dff
mommyaka Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Ring legen imorgen og be om ta crp... kanskje du trenger antibiotika 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Sniff76 skrev (2 minutter siden): Skyller du med saltvann? God bedring 😊 Ts her. Skylder med saltvann «hele tiden». Om morgen greier jeg ikke ta ta dyp innpust, det «stopper opp», og jeg begynner da å hoste (lenge). Anonymkode: 91cac...dff
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Høres ut som du trenger antibiotika asap. Ring legen i morgen! Anonymkode: c8a01...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Høres ut som meg når jeg hadde korona. Følte jeg ble verre og verre frem til toppen var nådd rundt en uke inn i sykdomsforløpet. Jeg hadde gitt sjefen beskjed i dag om at du fortsatt er syk, og at du ikke kommer på jobb men heller skal ringe/til legen i morgen for sykemelding og undersøkelse. Anonymkode: 391a2...309 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som meg når jeg hadde korona. Følte jeg ble verre og verre frem til toppen var nådd rundt en uke inn i sykdomsforløpet. Jeg hadde gitt sjefen beskjed i dag om at du fortsatt er syk, og at du ikke kommer på jobb men heller skal ringe/til legen i morgen for sykemelding og undersøkelse. Anonymkode: 391a2...309 TS her. Burde kanskje ta en corona test..Men jeg kjenner igjen bihule plagene, selv om det er mange år siden jeg var så dårlig. kanskje smart å kontakte sjefen, selv om jeg ofte vil «se det ann»… Anonymkode: 91cac...dff
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 Jeg hadde bihulebetennelse i 2.5 uker en gang. To antibiotikakurer var jeg igjennom også. Fikk ørebetennelse, bronkitt, øyebetennelse og store kuler bak ørene. Dette var under koronapandemien (jeg hadde ikke korona) og legene nektet å undersøke meg ordentlig. Dra til legen, du har ventet lenge nok nå. Anonymkode: 8a2ef...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): TS her. Burde kanskje ta en corona test..Men jeg kjenner igjen bihule plagene, selv om det er mange år siden jeg var så dårlig. kanskje smart å kontakte sjefen, selv om jeg ofte vil «se det ann»… Anonymkode: 91cac...dff Du kan jo nevne til sjefen at om du på mirakuløst vis våkner og er frisk, så kommer du på jobb. Men sjansene er lave for at det skjer med hvordan formen din er. Og skal ikke påstå at det er korona, men vet jeg hadde bihule problemer, trykk som til og med påvirket tennene og ga tannpine ol. Tenkte jeg kunne nevne det «ingen» tester seg jo lengre for det er ikke nødvendig, men jeg liker personlig bare å vite, for å kunne si «jeg hadde korona», på lik linje som bihule betennelse eller influensa Anonymkode: 391a2...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå