AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Når han prater unngår han øyekontakt, han ser rett forbi meg. Han gjør dette kun mot meg. Men allikevel kan han se litt på meg i øyekroken og smile. Jeg forstår ikke dette? Noen som har lyst å tolke dette? Anonymkode: eec7b...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai ? Anonymkode: eec7b...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Del Skrevet 26. mai Ingen? Anonymkode: eec7b...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenrir Skrevet 26. mai #4 Del Skrevet 26. mai sjenert kansje og finner deg interesang tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Del Skrevet 26. mai Virker forelsket,men VELDIG sjenert. Anonymkode: 0f433...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Del Skrevet 26. mai Hvorfor gidde å tolke dette? Anonymkode: 5c0e4...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. mai #7 Del Skrevet 26. mai Jeg gjør akkurat det samme med en kollega av meg. Det er fordi at jeg ikke liker han,men er nødt til å forholde meg til han på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Del Skrevet 26. mai Han merker at du følger med på han og har deg som tidsfordriv. Ikke vil han ha øyekontakt heller for han har dame. Anonymkode: 1ea5a...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Del Skrevet 27. mai Det skal og sies at han er super hyggelig når vi er alene, og veldig hjelpsom om jeg lirer på noe (jeg er ny i jobben) Anonymkode: eec7b...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. mai #10 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når han prater unngår han øyekontakt, han ser rett forbi meg. Han gjør dette kun mot meg. Men allikevel kan han se litt på meg i øyekroken og smile. Jeg forstår ikke dette? Noen som har lyst å tolke dette? Anonymkode: eec7b...50a Lyst på kontakt kanskje? Usikker virker det som. Å 'stjele' blikk, og smile for seg selv tyder som regel på tiltrekning er min erfaring. Noe mer enn dette er det vanskelig å få ut av det. Han har ihvertfall lagt merke til deg for å si det sånn 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå