AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Hva er det med folk på finn.no det prutes, mases og når man har hatt en dialog man tror fører til feks salg så har ikke vedkommende penger før de får lønn om 3 uker.. slutt å kast bort tiden min på vrøvl om du skal prute ned varen fler hundre kroner samt at tror at jeg reserverer varen i ukesvis… Anonymkode: 7e7ac...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva er det med folk på finn.no det prutes, mases og når man har hatt en dialog man tror fører til feks salg så har ikke vedkommende penger før de får lønn om 3 uker.. slutt å kast bort tiden min på vrøvl om du skal prute ned varen fler hundre kroner samt at tror at jeg reserverer varen i ukesvis… Anonymkode: 7e7ac...793 Også skal alle bare tulle innpå der. De setter hjerter på alt men skal aldri kjøpe. Eller så venter de på at det skal bli solgt for ingenting. Anonymkode: c4b54...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 (endret) Noen er nok sånn, men synes flesteparten er veldig greie. Jeg setter hjerte på ting jeg vurderer å kjøpe for da er det enklere å finne igjen annonsen. Enten synes jeg den er litt for dyr og venter på at den skal bli satt ned, eller for langt unna, men skal kjøre forbi der om et par uker. Man risikerer jo alltid at noen kjøper før deg da. Endret 27. mai 2024 av Hanne67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 Om man ser noe på Finn som man kan tenke seg å kjøpe, men som er for dyrt, da må man enten prute eller merke annonsen og vente og se om selgeren setter ned prisen selv. Begge deler er visst uakseptabelt for Finn-selgere, så da er det ikke så rart at kjøperne går tilbake til loppemarkedene. Anonymkode: 237f0...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Del Skrevet 27. mai 2024 Beste er når man har avtalt pris og hentetidspunkt, kjøper dukker ikke opp og når du prøver å kontakte de, DA begynner de plutselig å prute Anonymkode: 4a242...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. mai 2024 #6 Del Skrevet 27. mai 2024 Det er stadig vekk klagetråder om Finn brukere her på KG. Veldig mange slike tråder opp igjennom. Og det er sant, det som sies. Det siste jeg prøvde å selge, ble betalt via Vipps av den interesserte kjøperen samme kveld, og så skulle hun komme og hente det da...snart. Snart ble til uker. Jeg purret og jeg purret, og hver gang skulle hun se om hun fikk tid, kanskje neste uke osv. Etter tre måneder skrev jeg at kommer du ikke nå, så bare returnerer jeg pengene og selger til noen andre. Hun fikk tilbake pengene. Merkelig skrue, å betale for noe (liten sum riktignok) men aldri gidde og hente det? Finn-kjøpere ass... de er noe for seg selv. Jeg hater prutere. Det ser ut som mange er på Finn for å krangle og prute til seg ting billigst mulig, ikke fordi de har bruk for gjenstandene, men fordi de skal selge dem videre mye dyrere senere. Sleipinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå