Gå til innhold

Heterofile menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere er sjansen for at en hetrofil mann, vil være «Master» for en homofil mann?🙈 

Jeg er homofil, og har en stor drøm om å bli facesittet, og sniffe og slikke føtter, sokker og sko til en hetrofil mann, men er redd for at alt bare skal bli flaut om jeg spør en mann🙈 Har dere noen tips?🙈

Anonymkode: abd79...92b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I %? Null. Nada. 0

Finn en som er bifil

Anonymkode: 66648...8a5

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva tror dere er sjansen for at en hetrofil mann, vil være «Master» for en homofil mann?🙈 

Jeg er homofil, og har en stor drøm om å bli facesittet, og sniffe og slikke føtter, sokker og sko til en hetrofil mann, men er redd for at alt bare skal bli flaut om jeg spør en mann🙈 Har dere noen tips?🙈

Homofil mann her. Hvis du har som kriterie at mannen skal være heterofil (i hovedsak), så vil jeg si sjansen er veldig liten. Heterofile menn som er bi-nysgjerrige er nok ofte ute etter mer vanilje-type sex enn det du foreslår. Men dette er bare en antagelse/magefølelse fra min side. 

Du bør heller se etter en erfaren homofil/biseksuell mann hvis du skal oppleve disse tingene. 

Endret av Mayer
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja,altså ingen heterofile menn ville latt en annen mann gjøre dette. Prøv heller noen som er bifile  / biseksuelle?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du må lære deg hva heterofili er for noe.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel lit i definisjonen at heterofile menn ikke vil vite veldig gira på dette. Så om du bare spør en tilfeldig hetro kamerat tenker jeg det er omtrent 100% sikkert at det blir kleint! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Minst like stor som når en heterofil mann spør en heterofil kvinne om det samme, i alle fall. Og de spør jo stadig vekk, så kjør på!

Anonymkode: 8ccc7...ea8

AnonymBruker
Skrevet
Mayer skrev (8 minutter siden):

Heterofile menn som er bi-nysgjerrige er nok ofte ute etter mer vanilje-type sex enn det du foreslår. Men dette er bare en antagelse/magefølelse fra min side. 

Tror du har rett. Jeg er i hovedsak hetero, og gift med en kvinne. Men jeg har litt erfaring med menn og jeg har sugd en pikk, for å si det sånn. De tingene ts nevner er heller ikke homo/hetero-aktiviteter, men nisje-fetisjer uavhenhig av legning.

Anonymkode: 5ab69...e78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du har rett. Jeg er i hovedsak hetero, og gift med en kvinne. Men jeg har litt erfaring med menn og jeg har sugd en pikk, for å si det sånn. De tingene ts nevner er heller ikke homo/hetero-aktiviteter, men nisje-fetisjer uavhenhig av legning.

Da er du ikke heterofil.

Anonymkode: ecdd5...b64

• Liker 1
Skrevet

Da er du ikke heterofil.

Han kan være 95% heterofil og 5% biseksuell. Da er det greit å kalle seg heterofil.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo hetro menn som tenner på å suge pikk også… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det finnes jo hetro menn som tenner på å suge pikk også… 

Beklager, men disse er ikke heterofile.

De er enten homofile men tørr ikke innrømme det, eller så er de bifile men tørr ikke innrømme det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager, men disse er ikke heterofile.

De er enten homofile men tørr ikke innrømme det, eller så er de bifile men tørr ikke innrømme det.

Det er vanlig at en kan tenne seksuelt på penis når en er en heterofil. En kan se på det som seksuell tenning som er en annen følelse enn for eksempel forelskelse. Mange tenner på seg selv, sin egen maskulinitet og kjønnet sitt.

Å tenne seksuelt og å forelske seg er altså to forskjellige følelser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da er du ikke heterofil.

Jeg skrev "i hovedsak".

Jeg vil heller ha sex med en pen mann enn sex med en stygg kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De tingene ts nevner er heller ikke homo/hetero-aktiviteter, men nisje-fetisjer uavhenhig av legning.

Det er det slett ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er det slett ikke. 

Å sniffe og slikke føtter, sokker og sko er nok det. Typisk det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i ett heterofilt forhold, og tenner på å sniffe/slikke føtter, sokker og sko til mannen min. Spesielt etter han har vært på fotball trening😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...