Linnie Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Jeg har så innmari julestemning i dag! Sikkert fordi det snør og snør og snør og snør... hi hi Har mest lyst til å gå ut og base og leke i snøen å gå inn og drikke kakao og pynte juletreet etterpå! :o
Midnattsol Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Åååhh...jeg og!!!!!! Skikkelig koselig, snøen bare daler ned og lager skikkelig julestemning. :D
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Tji hi! :D Ingen her på jobb skjønner hvorfor jeg går rundt og smiler fra øre til øre og gleder meg til jul! Nå håper jeg bare at snøøen holder helt frem til jul, men det er vel litt mye forlangt her i Oslo. Men vi får nyte stemningen mens den er her!! Vi burde forresten hatt noen jule-smily her... Hmm...
Mette Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Jeg ble også i jule stemning i dag.Det var grunnen til at jeg skiftet til jule avatar så tidlig.Mening var at jeg skulle vente til 1 søn. i avent , men men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå