AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har aldri drømmer av seksuell karakter. Mannen min syns det er veldig rart. Vi har hyppig sex og jeg har alltid hatt høy sexdrive. Har aldri avvist mannens seksuelle initiativ enda vi har 3 barn og har alt det vanlige hverdagsmaset. Men er det uvanlig å ikke drømme om sex? Anonymkode: d10f0...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg synes dessverre det er litt for typisk menn å synes det er rart at kvinner ikke er som menn, fremfor å prøve å finne ut av hvordan kvinner faktisk fungerer. Han kan takke seg selv den dagen du ikke orker mer. Ja, det er selvfølgelig helt normalt. Anonymkode: 9b0ff...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 Nei... Man velger ikke vanligvis hva man drømmer om, og folk drømmer om ulike ting, noen kan velge hva de gjør i drømmene, noen kan ikke, noen har ofte dårlige drømmer, noen drømmer kun i svart-hvitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes dessverre det er litt for typisk menn å synes det er rart at kvinner ikke er som menn, fremfor å prøve å finne ut av hvordan kvinner faktisk fungerer. Han kan takke seg selv den dagen du ikke orker mer. Ja, det er selvfølgelig helt normalt. Anonymkode: 9b0ff...142 Jøss. Hvordan tolket du egentlig innlegget mitt?? Han vet veldig godt hvordan jeg fungerer stort sett på det meste, og han er en deilig og jeg oppmerksom elsker. Jeg er heldig med mannen min på alle områder, så det "han kan takke seg selv.." - opplegget forstår jeg ikke helt hvor kom fra? Jeg er (og han også, forsåvidt) bare nysgjerrig på om det er andre som aldri drømmer om sex, eller om det er uvanlig. Jeg kan drømme om flørting, forelskelse og klining, men aldri noensinne om å ha sex. Jeg begynner jo å bli voksen, og kan ikke huske at jeg noensinne har drømt om å ha sex. Selv ikke i perioder som singel og "desperat". Anonymkode: d10f0...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 nei, ikke rart i det hele tatt. Du har jo sex, hvorfor skal du drømme om det? Jeg har aldri sex og drømmer til stadighet at jeg har det. Hjernen prøver å kompensere for mangelen Anonymkode: cfeb8...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jøss. Hvordan tolket du egentlig innlegget mitt?? Han vet veldig godt hvordan jeg fungerer stort sett på det meste, og han er en deilig og jeg oppmerksom elsker. Jeg er heldig med mannen min på alle områder, så det "han kan takke seg selv.." - opplegget forstår jeg ikke helt hvor kom fra? Jeg er (og han også, forsåvidt) bare nysgjerrig på om det er andre som aldri drømmer om sex, eller om det er uvanlig. Jeg kan drømme om flørting, forelskelse og klining, men aldri noensinne om å ha sex. Jeg begynner jo å bli voksen, og kan ikke huske at jeg noensinne har drømt om å ha sex. Selv ikke i perioder som singel og "desperat". Anonymkode: d10f0...fd8 Mente nei, det er helt normalt å ikke drømme om sex. Skjønt, jeg vet enda ikke helt om du mente drømme mens man sover eller dagdrømme. Tolket det som du ikke egentlig lurte på dette selv, men at du tar opp ting som din mann lurer på. At din mann forsøker å få deg til å føle deg rar, siden det er dette ordet han bruker. Anonymkode: 9b0ff...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri drømmer av seksuell karakter. Mannen min syns det er veldig rart. Vi har hyppig sex og jeg har alltid hatt høy sexdrive. Har aldri avvist mannens seksuelle initiativ enda vi har 3 barn og har alt det vanlige hverdagsmaset. Men er det uvanlig å ikke drømme om sex? Anonymkode: d10f0...fd8 Aner ikke om det er vanlig eller ikke. jeg har heller aldri drømt om sex. Mann. Anonymkode: 1e4b5...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Del Skrevet 26. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: nei, ikke rart i det hele tatt. Du har jo sex, hvorfor skal du drømme om det? Jeg har aldri sex og drømmer til stadighet at jeg har det. Hjernen prøver å kompensere for mangelen Anonymkode: cfeb8...73a Må være noe i det du sier... Jeg på min side har ofte sex og tenker så mye på sex i våken tilstand og dagdrømmer så mye om sex at hjernen sikkert behøver å ha fred til helt andre ting når jeg sover, så jeg drømmer nesten aldri om sex. Men sex er likevel ofte det første jeg tenker på når jeg våkner om morgenen. Anonymkode: a2166...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå