Gå til innhold

Hoteller i Oslo med klimaanlegg/aircondition?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke hoteller i Oslo har velfungerende klimaanlegg? Skal en tur dit på sommeren, og vil ikke oppleve glovarme netter igjen (som jeg gjorde for et par år siden).

Anonymkode: 752f5...404

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde på Amerikalinjen sist, behagelige temperaturer. 

Anonymkode: fdca9...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Thon hotellet ved tingretten har åpenbart klimaanlegg for det var så varmt på rommet der i vinter at jeg holdt på å dø med vinduet så åpent det kan være og -15 grader ute etter at jeg hadde skrudd ned maks. Ring dem og spør hva slags temperatur de setter på om sommeren? 😂

Anonymkode: 4a932...ee3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Thon hotellet ved tingretten har åpenbart klimaanlegg for det var så varmt på rommet der i vinter at jeg holdt på å dø med vinduet så åpent det kan være og -15 grader ute etter at jeg hadde skrudd ned maks. Ring dem og spør hva slags temperatur de setter på om sommeren? 😂

Anonymkode: 4a932...ee3

Alle hoteller har noe slags klimaanlegg, men som regel får man ikke styrt det selv. I hvert fall ikke satt på kjøling 

Ts, de fleste jeg vet om har IKKE. Så jeg hadde ringt og spurt. Thon pleier generelt ikke å ha det 

Anonymkode: 94031...da6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bodde på Hotel Christiania Theater nå nylig i sommervarmen. Velfungerende aircondition der, sykt god frokost og svært vennlig personale.  

Anonymkode: 402b9...2be

AnonymBruker
Skrevet

Bodde nettopp på Scandic Helsfyr, i helga da det var 27-28 grader. Kjøling du fungerte fint.

Anonymkode: 358c1...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...