Gå til innhold

Dårlig forhold med broren min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg (25) har en eldre bror (44) som bor i Belgia.

Vi har dessverre ikke vokst opp sammen og har hatt en av/på-relasjon. Pappaen vår, som vi begge hadde en god relasjon med og som bodde med meg her i Norge, gikk bort i fjor.

Broren min og jeg arrangerte og jobbet sammen for å få pappa til hjemlandet og fikk ham begravd der.

Jeg feiret jul hos broren min og dama hans i Belgia, siden jeg ikke hadde noen andre å feire med, og var der til rett rundt nyttår.

Sendte ham godt nyttår via sosiale medier og fikk godt nyttår som svar tilbake. Jeg har ikke hatt noe kontakt med ham siden da. Han har alltid hatt den holdningen at siden han er eldst, så er det jeg som må ta initiativ. Dette er noe jeg er svært imot og har uttrykt det flere ganger til ham uten hell.

Jeg fikk melding av dama hans forrige uke, da det var langhelg, som sa at de var i Sverige i tre dager og lurte på om jeg ville møtes. Jeg svarte henne at jeg ikke fikk til å møtes på såpass kort varsel og ønsket dem en fin helg.

Jeg fikk aldri svar tilbake fra henne. Føler at de tenker at jeg har gjort noe galt, men jeg vet ikke hva.

Beklager lang post, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: cd380...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du gjerne ha et forhold til ham? Da ville jeg tatt kontakt jevnlig og ikke gitt meg. 

Jeg har knapt snakket med min bror på ti år, vi møtes i selskap og er høflige. Han er bare ikke interessert etter han ble sammen med dama, så jeg har sluttet å prøve. Synd å si det, men jeg savner ikke relasjonen. Foreldrene våre er døde, så det er ingen som blir skuffet over at båndet er borte. 

Anonymkode: a789f...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...