AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #21 Del Skrevet 28. mai 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Sex trenger ikke være høylytt og voldsomt. Lydløst og med små bevegelser har også sin sjarm. Anonymkode: 70212...b80 Husker en gang jeg og kjæresten lå på rommet ved siden av mine foreldre, med løvtynne vegger imellom. Tok henne bakfra på gulvet, med veeeeldig sakte, lydløse bevegelser. Aldri hatt en slik out-of-the body opplevelse da det gikk for oss begge og ingen kunne gi en lyd fra seg! Det var da jeg oppdaget magien ved slow-sex. Fantastisk! Anonymkode: 5f24c...163 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #22 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker en gang jeg og kjæresten lå på rommet ved siden av mine foreldre, med løvtynne vegger imellom. Tok henne bakfra på gulvet, med veeeeldig sakte, lydløse bevegelser. Aldri hatt en slik out-of-the body opplevelse da det gikk for oss begge og ingen kunne gi en lyd fra seg! Det var da jeg oppdaget magien ved slow-sex. Fantastisk! Anonymkode: 5f24c...163 Dine foreldre ble sikker opphisset av å høre dere holde på,regner med din mor ble våt i skri💦💦💦💦💦 Anonymkode: 6278d...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #23 Del Skrevet 29. mai 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: Husker en gang jeg og kjæresten lå på rommet ved siden av mine foreldre, med løvtynne vegger imellom. Tok henne bakfra på gulvet, med veeeeldig sakte, lydløse bevegelser. Aldri hatt en slik out-of-the body opplevelse da det gikk for oss begge og ingen kunne gi en lyd fra seg! Det var da jeg oppdaget magien ved slow-sex. Fantastisk! Anonymkode: 5f24c...163 Å høre sine foreldre er en ting. Å høre sine barn ha sex er også en utfordring. Vi har fått en jente i hus som stønner voldsomt. Anonymkode: 70212...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 29. mai 2024 #24 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å høre sine foreldre er en ting. Å høre sine barn ha sex er også en utfordring. Vi har fått en jente i hus som stønner voldsomt. Anonymkode: 70212...b80 I-landsproblem. Lukk ørene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #25 Del Skrevet 29. mai 2024 Vi har sex selv med tre ungdommer i hus. Vi prøver å være stille. Men noe lyd blir det jo, enten klasking,stønning eller vibrering. Vi tar hensyn til at det er barn i hus. Om de går på do tilfeldigvis når vi holder på kan de nok høre. Men sex er jo normalt da. Anonymkode: a4c4b...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 29. mai 2024 #26 Del Skrevet 29. mai 2024 On 5/26/2024 at 3:03 PM, fiskedisken said: Oppfordringen min er: plis ikke ødelegg barndommen til folk, oppfør dere og virkelig vær sikre på at dere ikke høres. Au.. Jeg skulle ønske noen kunne lært foreldrene dine noe før de fikk deg. Lett å si, men prøv å la det gå minst mulig ut over deg. Får håpe det funke ok hjemme til du skal flytte ut. Gjør det best eut av det så lenge. On 5/26/2024 at 3:16 PM, AnonymBruker said: På et tidspunkt, for ikke lenge siden, måtte jeg bare innse at her må vi regruppere, senke ambisjonsnivået, forenkle, og tenke nytt. Fra å ha sex i timesvis handler det nå om å klinke til i fire-fem minutter under mottoet «bedre med litt enn ingenting». Anonymkode: 5f24c...163 Takk for konkret og konstruktivt innlegg! Det burde ikke være vanskelig, og det er det da åpenbart heller ikke. Men likevel On 5/26/2024 at 8:34 PM, AnonymBruker said: Lukk og lås døra og ha sex…. Er sånn det har fungert hjemme hos meg hvertfall. Ungdommen vet at det skjer, og de har sikkert hørt noe, men det er ikke en stor greie. Anonymkode: b6d0d...550 For noen er, for andre ikke. Jeg er veldig glad for at jeg har sluppet den siden av mine foreldre. Jeg vet de har pult, ellers hadde ikke jeg vært her - men det holder, ingen ønsker om å utforske mer den veien. Slik jeg er, er jeg sikker på det beste er at hver generasjon finner ut av det på egenhånd, så det viktige blir å sørge for at avkommet har forutsetningene for å håndtere det de kommer opp i, enten det er sex, jobb, dop, kjærlighet eller annet. Og at de er oppmerksomme på hva man kan komme opp i og gjør litt lure valg der, ofte kan man styre en del hva man "kommer opp i". On 5/28/2024 at 12:47 AM, AnonymBruker said: Husker jeg hørte pappa tryglet og ba mamma om sex etter en fest når jeg var 12år. 45år etter husker jeg alt. Ja man får traumer. Og spesielt når man lengter etter nærhet i eget forhold også. Helt pyton. Ja man kan bli skadet. Anonymkode: 755d6...aa7 Uff.. Som sagt slapp jeg slikt med mine foreldre. Det som slår meg i tråden her er hvor kjipt "forhold" jeg har vært i. Tenker mer på det som +30 år med to svigermødre, enda jeg tidlig fant ut at jeg er en kåt kanin. Håpet det gikk an å få til noe hjemme, men tok feil, skjønte det nok, men gjorde ikke noe ordentlig med det, bare(?) litt sånn på si, litt avstand og pause, håpet. Det må jeg se å få fortalt pjokken på en ok måte så han ikke gjør samme tabbe. Hvis ikke han har skjønt det, ikke så lite smart, pjokken. Jeg skal i hvert fall følge med på ham på det området. (Og så er jeg pissredd for dagen da han kommer med en griselekker babe som jeg sikker blir kåt på. Fa*n, ass... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå