AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Ser noen skriver de aldri har tid til sex med små barn i hus. Hva med dere som har barn 12+ i hus som «aldri» legger seg. Hvilke kreative løsninger har dere da? Stikker dere ut av huset? Blir det bare sene kvelder? Vi har soverom på rekke og rad, livredd for å bli hørt. Hadde hatet det selv som barn. Anonymkode: 0308d...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser noen skriver de aldri har tid til sex med små barn i hus. Hva med dere som har barn 12+ i hus som «aldri» legger seg. Hvilke kreative løsninger har dere da? Stikker dere ut av huset? Blir det bare sene kvelder? Vi har soverom på rekke og rad, livredd for å bli hørt. Hadde hatet det selv som barn. Anonymkode: 0308d...c9f Utendørs går på sommeren, ellers går det jo an i dusjen. Går jo an å sette på høy musikk. Gjør det noe om de vet hva som foregår, bare de ikke hører... Har jo selv ungdommer i hus som har sex så...De forstår det jo på en måte... Minsten på 12 år er det verre med....Der er jeg kreativ...Så lenge man er fleksibel så får man det til tenker jeg. Bilen feks. Etter barna har lagt seg, eller tidlig på morran når de sover. Ungdommer liker jo å sove lengre så det hjelper jo... Er ikke vanskelig hvis man virkelig vil tenker jeg da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 Det finnes 100 tråder på forumet om dette. Folk har klart å pule noenlunde lydløst til alle tider. Eller ordnet noe stående i dusjen. Eller gått en tur i skogen. Eller prioritert sex når barna er med venner, på trening etc. Dette er sånt man finner ut av. Da jeg og mannen min hadde barn i den alderen hadde vi sex hver eneste helgemorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskedisken Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg er selv 19 år, går vg3, er enebarn og bor vi bor i en liten lytt leilighet. Husker første gang jeg skjønte de hadde sex var jeg ikke mer enn 8 år, da så jeg på TV i stuen mens de hadde seg på rommet sitt med låst dør. Prøvde flere ganger å komme inn, men døren var jo låst... Da jeg var 16-17 hørte jeg far runke høyt om morgningen mens mor var på kjøkkenet (det har gitt meg "traumer"...) Og for rundt tre uker siden på kvelden mens de enda så jeg var våken hadde de seg igjen på sitt rom, kunne til og med høre kondompakken bli åpnet. Ellers er jeg oppvokst med svært seksualisert prat hjemme, hver eneste dag. Eks: mor tar på antiback og far kommer og bare du kan få antiback av meg du, og ler på den ufyselige måten. Eller at mor står og tar seg på tissen foran far i gangen utenfor rommet mitt i det jeg skal gå ut. Oppfordringen min er: plis ikke ødelegg barndommen til folk, oppfør dere og virkelig vær sikre på at dere ikke høres. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 Ta en tur med bilen, finn en øde plass og kjør på. Har dere en varebil eller stasjonsvogn er det grei plass også. Anonymkode: 73743...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Del Skrevet 26. mai 2024 Det er veldig utfordrende, rett og slett. For oss, etter årevis med tørke, måtte jeg rett og slett sette meg ned og redefinere sex. For meg har sex først og fremst handlet om å ligge med hodet til min partner, altså noe langt utover det rent fysiske eller mekaniske om du vil. Vi snakker altså stemning, mindplay, teasing, vaginamassasjer, edging og aktiviteter som har strukket seg over flere timer. Etter vi fikk barn gikk dette konseptet ned med mann og mus, brennende. Jeg trodde det skulle re-etableres etter småbarnsfasen, men det ble jo enda mindre muligheter etterhvert som de vokste til, akkurat som du er inne på. På et tidspunkt, for ikke lenge siden, måtte jeg bare innse at her må vi regruppere, senke ambisjonsnivået, forenkle, og tenke nytt. Fra å ha sex i timesvis handler det nå om å klinke til i fire-fem minutter under mottoet «bedre med litt enn ingenting». Igår, for eksempel, gikk jeg forbi badet hvor min kone sto naken etter å ha dusjet. Ungene var i stuen. Jeg gikk inn, låste døren, satte på springen, og fingret henne til orgasme oppetter vasken. Tre minutter, ferdig! Tantrisk opplevelse? Nei. Deilig orgasme for henne? Ja. Bra for forholdet? Ja. Og det er disse små, tilsynelatende kjedelige, seansene som er realistiske. Alternativet er ihvertfall mye verre. Anonymkode: 5f24c...163 4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Del Skrevet 26. mai 2024 ⬆️ Er dette jeg er ute etter. Litt inspirasjon og «tupp i ræva». Vet jo at det går ann. Anonymkode: 0308d...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med dere som har barn 12+ i hus som «aldri» legger seg. Hvilke kreative løsninger har dere da? Anonymkode: 0308d...c9f Vår løsning er at vi har et par turer i løpet av året uten barn. Typ langhelg ett eller annet sted. Da har vi masse sex de dagene. Når vi kommer hjem, er den knappen skrudd av egentlig. Vi tenker ikke lenger på sex i det daglige 😊. Vi Snakket om det her forleden faktisk. Begynte å planlegge hvor neste langweekend blir en eller annen helg i september. Anonymkode: a65ef...23d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Del Skrevet 26. mai 2024 Lukk og lås døra og ha sex…. Er sånn det har fungert hjemme hos meg hvertfall. Ungdommen vet at det skjer, og de har sikkert hørt noe, men det er ikke en stor greie. Anonymkode: b6d0d...550 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #10 Del Skrevet 27. mai 2024 Vi har gutter på 12, 13 og 14 år. Enebolig med to etasjer, og har latt knirken i trappa og ytterdøren være 😅 Vi har sex morgen og kveld, sparer værste klaskingen. Vi utfører oralsex på hverandre eller han tar meg bak fra på kjøkkenet når vi lager mat. Har sex der vi vil når barna er ute av huset. Møtes et par ganger i mnd hjemme for "lunsj". Har sex i bilen på egnet sted. Har ofte sex på sofaen. Jeg tar på skjørt, setter meg på han og rir, han slikker brystene mine. Da kan barna være hvor som helst bare vi hører de. Vi har sex på badet. Vaskerommet.. Null stress. ++++± Anonymkode: 6472b...7cd 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #11 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vi har gutter på 12, 13 og 14 år. Enebolig med to etasjer, og har latt knirken i trappa og ytterdøren være 😅 Vi har sex morgen og kveld, sparer værste klaskingen. Vi utfører oralsex på hverandre eller han tar meg bak fra på kjøkkenet når vi lager mat. Har sex der vi vil når barna er ute av huset. Møtes et par ganger i mnd hjemme for "lunsj". Har sex i bilen på egnet sted. Har ofte sex på sofaen. Jeg tar på skjørt, setter meg på han og rir, han slikker brystene mine. Da kan barna være hvor som helst bare vi hører de. Vi har sex på badet. Vaskerommet.. Null stress. ++++± Anonymkode: 6472b...7cd Sex på sofaen mens barna befinner seg hvor som helst i huset? Anonymkode: d2f82...861 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #12 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Sex på sofaen mens barna befinner seg hvor som helst i huset? Anonymkode: d2f82...861 Ja, hvis de er på rommene sine eller kjellerstuen. Kanskje to er ute mens den tredje dusjer. Kanskje de er ute i hagen. De sitter ikke akkurat limt oppi oss på sofaen 24/7. Da hadde vi gjort noe galt med oppdragelsen om det var tilfellet i den alderen 😅 Anonymkode: 6472b...7cd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #13 Del Skrevet 27. mai 2024 Det er veldig lite spontat i forhold til hva det har vært. Vi må nå planlegge i forveien. Hvis jeg eller kona er kåt en dag midt i arbeidstid meldes vi og planlegger hvis også den andre parten er gira på en omgang den dagen. Kan være alt ifra vi skal gå en tur med hunden og går til skogs, slipper hunden og knuller i lynga eller oppetter ett tre, skal barne bli med bestemor på butikken river vi klærne av hverandre så fort vi hører den siste bildøra smeller igjen og har "ordentlig" sex med forspill, oral, teasing og knulling da vi vet vi har fort en time på oss. Ellers er det og prøve og planlegge ut ifra når vi har overskudd og orker og vente til barna kanskje har sovnet den kvelden hvor vi da låser oss inne og har veldig rolig å stille sex med så lite tung pusting, stønning, prating og knirking fra senga som mulig. Pleier og legge inn minst en månedlig tur hvor vi sjekker inn på hotell en natt eller to og gjør litt mere ut av det som å ut og spise god mat med trusevibrator på kona hvor jeg styrer fjernkontrollen til vi kommer tilbake til rommet f.eks, da er vi også mere "vågale" utenfor hjemplassen vår å vi var gitt oralsex i heisen opp til vår etasje, funnet konferanserom som har vært ledig å hatt sex innpå, midt i byen har vi bare gått opp noen små bakgater og hatt sex midt på lyse dagen å hørt folk passere rett rundt hjørnet osv.. Litt tilpasninger men fantasien kan fortsatt holde sexlivet meget godt igang Anonymkode: a80c3...0e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 27. mai 2024 #14 Del Skrevet 27. mai 2024 Det går også an å ha sex på en litt stille måte. Det trenger ikke alltid være ordentlig grisepuling i doggy så det smeller i veggene hver gang. Det kan faktisk være veldig så sexy å ha så stille sex som mulig. For eksempel "avtal" at dere skal være helt musestille og den som lager lyd "taper". (og så går det litt sport i å ta i litt ekstra, forsøke å vippe den andre av pinnen ved å gjøre "akkurat sånn" eller "ta akkurat der" slik at han / hun må begrave hodet i puta. Helgemorgen når de sover lenge, så kan dere ha rolig sex i skje for eksempel. Så kan dere ta den ordentlige knullinga på hjemmekontor eller noe sånt. Luft ut så det ikke lukter knulling lang vei. Se eventuelt på om dere kan bygge om eller flytte soveromene. Ungene setter garantert pris på å ikke ha foreldrene i naborommet. De skal ha kompiser over, game til langt på kveld og kanskje ha en kjæreste på besøk. Greit for dem å kunne ha seg litt uten at mamma og pappa skal høre det. Eventuelt puss opp ved å legge et ekstra lag gips på veggene, lydtett rommene og sett inn mer lydtette dører. Igjen, litt privatliv er godt for alle... og vel verdt pengene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 27. mai 2024 #15 Del Skrevet 27. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sex på sofaen mens barna befinner seg hvor som helst i huset? Anonymkode: d2f82...861 Ja. Er man påkledd, bruker pledd, ikke stønner høylytt så er det fint mulig mens man ser en film sammen og ungene er et annet sted i huset. Endret 27. mai 2024 av regnbuebarn 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #16 Del Skrevet 27. mai 2024 Er mann. Husker jeg hørte pappa tryglet og ba mamma om sex etter en fest når jeg var 12år. 45år etter husker jeg alt. Ja man får traumer. Og spesielt når man lengter etter nærhet i eget forhold også. Helt pyton. Ja man kan bli skadet. Anonymkode: 755d6...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #17 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er mann. Husker jeg hørte pappa tryglet og ba mamma om sex etter en fest når jeg var 12år. 45år etter husker jeg alt. Ja man får traumer. Og spesielt når man lengter etter nærhet i eget forhold også. Helt pyton. Ja man kan bli skadet. Anonymkode: 755d6...aa7 Skadet av å vite at din far ville ha sex med sin kone?? Anonymkode: 6472b...7cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #18 Del Skrevet 28. mai 2024 Sex trenger ikke være høylytt og voldsomt. Lydløst og med små bevegelser har også sin sjarm. Munn, hender og fingrer jobber lydløst. Eller å "stikke hjem i lunsjen og hente noe" en glimrende løsning. Dette gjør vi 2-3 ganger i mnd. Ellers tror nok jeg at ungdommene skjønner at mor og far har sex. Kanskje er det også sunt. Og trygt for dem å vite at mor og far har det godt sammen. Selv har jeg aldri hørt mine foreldre ha sex, eller opplevd noen seksuelle antydninger mellom dem, men så har de heller ikke hatt det spesielt bra sammen. Vi er begge to glattbarbert, noe vi har vært siden tenårene. Dette har jo barna våre sett opp gjennom årene. De har jo spurt hvorfor, og vi har svart fordi vi liker det slik. Sannheten er jo at det er fordi oralsex blir så mye mer digg. Det tror jeg de skjønner nå som de selv har blitt eldre. Anonymkode: 70212...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #19 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg og kjæresten sier vi skal inn på soverommet og «hvile» 🤭 Vi kliner, koser og holder hverandre foran barna. De har skjønt at vi koser oss sammen nakne og bryr seg lite da vi er veldig naturlig kosete med hverandre hele tiden🤷🏻♀️ Anonymkode: 4794d...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #20 Del Skrevet 28. mai 2024 Nå når de er ganske store (16,17,19), blir det gjerne lommer når de er ute med venner, på trening eller på jobb. Det er lettere nå enn da de var 12-15. Vi bruker gjerne badet, vaskerommet eller tidlige morgener (da er ungdommen zombier). Det er litt gøy med kreativitet også. Anonymkode: 2de8c...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå