AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Jeg er snart 50 år. Jeg har en samboer, og jeg har voksne barn fra tidligere forhold. Jeg opplevde en vond singelperiode etter forholdet med far til mine barn tok slutt. Ble mye såre avisninger. Orker aldri å gå igjennom det igjen. Blir det slutt her så blir det et liv videre alene. Men jeg har familie, barna og en fast jobb heldigvis. Problemet er at min nåværende samboer ikke bruker veldig lite av sin tid på meg. Han bruker alle fridager på venner og fiske og turer i fjellet sammen med dem. Han kommer sliten hjem til meg. Og bare prater om når vi skal sove. Jeg har sagt det til han, men han virker ikke til å forstå og skylder på kultur. Han er fra et annet land. Vi har heller ingen intim liv. Det er vel 1.5 år siden sist. Men det har alltid vært lite. Er det rart at jeg tenker på å bare leve alene istedet for dette? Er det andre som lever i noe sånnt? Anonymkode: 7ce9f...c82
mommyaka Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Du er jo egentlig singel nå...dette er ikke et forhold. Hvor lenge har han bodd i Norge? Jobber han? 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Høres ikke ut som mye til forhold ... Han holder deg tilbake. Anonymkode: 3c5b7...191
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det rart at jeg tenker på å bare leve alene istedet for dette? Er det andre som lever i noe sånnt? Anonymkode: 7ce9f...c82 Heller alene enn ensom i forhold. Anonymkode: c4d5e...54b 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Du er jo i praksis singel. Anonymkode: d373f...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Han gjenspeiler vel bare at du ikke bruker mye tid på han også kanskje? Kanskje han vil ta med deg på disse turene og opplevelsene, men du vil ikke det, så resultatet blir at han gjør det alene. Vær glad han har en hobby han følger Anonymkode: 8f5e1...a18 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ikke ut som mye til forhold ... Han holder deg tilbake. Anonymkode: 3c5b7...191 Det er sant. Jeg mener at det er viktig å prioritere hveandre mer enn dette. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Heller alene enn ensom i forhold. Anonymkode: c4d5e...54b Det er det jeg tenker på. Bedre alene enn ensom i forhold. Anonymkode: 7ce9f...c82
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han gjenspeiler vel bare at du ikke bruker mye tid på han også kanskje? Kanskje han vil ta med deg på disse turene og opplevelsene, men du vil ikke det, så resultatet blir at han gjør det alene. Vær glad han har en hobby han følger Anonymkode: 8f5e1...a18 Det er fint at han har en hobby. Jeg vil helst ha litt alenetid bare oss. Men det kan være at vi har litt motstridende ønsker. Anonymkode: 7ce9f...c82
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fint at han har en hobby. Jeg vil helst ha litt alenetid bare oss. Men det kan være at vi har litt motstridende ønsker. Anonymkode: 7ce9f...c82 For meg så virker det som om du ikke liker han, vil ut av forholdet. Det er vel det som er meningen med denne tråden? Du føler kanskje bare at du trenger et dytt? Anonymkode: 8f5e1...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå