Gå til innhold

Cellulitta forsvinne faktisk med trening..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg må "svelge"mine ord.. har alltid påstått at cellulittar ikkje forsvinne om en trena aldri så mykje..

men jammen e mine på gooo vei vekk etter at eg begynnte å trene regelmessig!!

Andre med erfaringa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!

det blir mindre med trening.

jeg har mindre nå som veltrent 35-åring,enn da jeg var utrent 25-åring.så ja,det hjelper med trening!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Klart de forsvinner med trening. Cellulitter er jo bare fettceller som er overfylte og derfor blir harde? Siden de ligger så nært overflaten, synes de så godt.

Når man trener, får man muskler. Muskler svir fett så det hyler etter, det samme gjør selve treningen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp, det var vel ingen bombe??

Trening er godt for kropp og sjel ;)

Skrevet

Tja.. Det varierer.. Mine har ikke gjort det.. Men jeg har høy fettprosent av natur, og selv når jeg har trent mye forblir det litt igjen.

Men ofte går du ned i fettprosent når du trener, og det burde hjelpe på celulittene.. ;)

Skrevet

Hvor lang tid tok det? Jeg begynte mitt nye liv for ca en måned siden, og venter utålmodig på resultater.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg hadde faktisk tenkt å skrive en tråd om dette.

Fordi for 6 uker siden skadet jeg beinet mitt. Pga det måtte jeg sitte i ro veldig lenge slikt at det skada beinet mitt ble helt svinn. Og her om dagen sammenlignet jeg det friske beinet med det skada, og det skada beinet hadde begynt å utvikle mer cellulitter i mens det friske beinet var blitt mye mer fit og relativt cellulittfritt.

Så ja... det går tydeligvis an å bli kvitt cellulitter med trening. Jeg har jo omtrent bare gått på det ene beinet mitt nå, og det er jo fast og fint. :)

Endret av Seniorita_
Skrevet

Da er det bare å intensivere treninga da...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg merker at cellulittene forsvinner (eller blir mindre synlige) når jeg går ned i vekt iallefall. Når man trener, forbrenner man jo mer, går ofte ned i vekt, og dermed reduseres nok cellulitter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...