AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Hei alle sammen! Jeg er en mann i begynnelsen av 40-årene og planlegger å slutte i jobben om noen år for å leve av min formue. Jeg lurer på hvordan dette kan påvirke min attraktivitet på datingmarkedet. Planene mine er å reise og holde på med hobbyer. Formuen min har jeg tjent opp på sparing og gode investeringer de siste 10 årene. Bør en mann i min situasjon ha en jobb for å være mer attraktiv, eller er det greit å være økonomisk uavhengig uten å jobbe? Jeg setter pris på alle tanker og erfaringer dere kan dele! Anonymkode: 5d6bb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei alle sammen! Jeg er en mann i begynnelsen av 40-årene og planlegger å slutte i jobben om noen år for å leve av min formue. Jeg lurer på hvordan dette kan påvirke min attraktivitet på datingmarkedet. Planene mine er å reise og holde på med hobbyer. Formuen min har jeg tjent opp på sparing og gode investeringer de siste 10 årene. Bør en mann i min situasjon ha en jobb for å være mer attraktiv, eller er det greit å være økonomisk uavhengig uten å jobbe? Jeg setter pris på alle tanker og erfaringer dere kan dele! Anonymkode: 5d6bb...eba Hadde vært et mareritt å hatt deg hjemme 24 /7. Men hvis du er endel bortreist så greit nok... Anonymkode: 48c47...ebf 10
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Hva skal du med en kvinne? Anonymkode: 2da29...f59 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Om en person oppfattes som attraktiv eller ikke tenker jeg er avhengig av mange flere ting enn om personen trenger/ikke trenger å jobbe for å forsørge seg selv. Men det ville kanskje være en fordel å prøve å finne en partner som er i litt samme situasjon. Tenker at det kan være kjedelig for dere begge hvis partneren din har en vanlig jobb og er avhengig av den… Anonymkode: 925c5...f53 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva skal du med en kvinne? Anonymkode: 2da29...f59 Hadde vært hyggelig og delt turer/opplevelser med noen. Anonymkode: 5d6bb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Jeg tenker at personer uten jobb kan miste litt kontakten med omverdenen og bli litt snodige, men det avhenger av personen. Ikke alle får problemer med det. Anonymkode: dd3b1...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Bør i såfall finne en kvinne i samme situasjon. Kunne blitt litt slitsomt for en yrkesaktiv kvinne med ansvar for barn å være sammen med en mann med null ansvar og plikter. Anonymkode: 14dca...4a9 12 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hadde vært hyggelig og delt turer/opplevelser med noen. Anonymkode: 5d6bb...eba Dersom du tenker å reise utenom skoleferier osv, begrenser det jo hvem du kan "velge". Enten må du reise mest alene, eller så må du finne en person som ikke er bundet av barn og/eller jobb. F.eks en økonomisk uavhengig kvinne uten barn (evt voksne barn), eller en som kan jobbe remote i lange perioder, eller en som er f.eks ufør, men da må du belage deg på å spandere det meste. Anonymkode: 7f19e...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal du med en kvinne? Anonymkode: 2da29...f59 Knulle, hva ellers? Anonymkode: ad123...e15 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei alle sammen! Jeg er en mann i begynnelsen av 40-årene og planlegger å slutte i jobben om noen år for å leve av min formue. Jeg lurer på hvordan dette kan påvirke min attraktivitet på datingmarkedet. Planene mine er å reise og holde på med hobbyer. Formuen min har jeg tjent opp på sparing og gode investeringer de siste 10 årene. Bør en mann i min situasjon ha en jobb for å være mer attraktiv, eller er det greit å være økonomisk uavhengig uten å jobbe? Jeg setter pris på alle tanker og erfaringer dere kan dele! Anonymkode: 5d6bb...eba Tja...hvis jeg jobbet og du gikk hjemme og gjorde husarbeid, så jeg kom hjem til strøkent hus og ferdig middag så 😉 Spøk til side. Hvorfor skulle du ikke være attraktiv? Økonomisk høres det jo ut som om at du har det greit iallefall. Anonymkode: 3a5b2...53e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 Om det er en reiselader hobby glad dame kan det hende hun liker det. Om det er en veldig ansvarsfull dame med mange baller i luften kan det hende det ikke blir så populært. Anonymkode: e806c...84b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det er en reiselader hobby glad dame kan det hende hun liker det. Om det er en veldig ansvarsfull dame med mange baller i luften kan det hende det ikke blir så populært. Anonymkode: e806c...84b Reiseglad* Anonymkode: e806c...84b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Skrevet 26. mai 2024 Skjønner skjønner. Litt delte meninger her altså. Er vel en fordel å ha noe av de samme planene og mulighetene ja. Anonymkode: 5d6bb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner skjønner. Litt delte meninger her altså. Er vel en fordel å ha noe av de samme planene og mulighetene ja. Anonymkode: 5d6bb...eba Har du barn? Anonymkode: 7eb4f...635
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #16 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du barn? Anonymkode: 7eb4f...635 Ingen barn Anonymkode: 5d6bb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #17 Skrevet 26. mai 2024 Tenker du kommer til å være superpopulær blant trygdede kvinner uten små barn. Særlig hvis du ikke er gjerrig, men villig til å spandere turer på dem, slik at de kan bli med på reiser. Hvis du sikter deg inn på yngre kvinner faller du nok raskt igjennom, fordi mangelen på barn er negativt. Kvinner som er opptatt av karriere er også lite aktuelt, for dere vil ha helt forskjellige liv. Anonymkode: 1e97c...789 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #18 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen barn Anonymkode: 5d6bb...eba Ønsker du deg barn? Anonymkode: 97dc2...3d7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #19 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du kommer til å være superpopulær blant trygdede kvinner uten små barn. Særlig hvis du ikke er gjerrig, men villig til å spandere turer på dem, slik at de kan bli med på reiser. Hvis du sikter deg inn på yngre kvinner faller du nok raskt igjennom, fordi mangelen på barn er negativt. Kvinner som er opptatt av karriere er også lite aktuelt, for dere vil ha helt forskjellige liv. Anonymkode: 1e97c...789 Hvorfor er det negativt om jeg ikke har barn? Anonymkode: 5d6bb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #20 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker du deg barn? Anonymkode: 97dc2...3d7 Jeg vet ikke helt. Med den rette, ja. Dette kan stokke om på ønsket om å "pensjonere" meg. Anonymkode: 5d6bb...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå