maria09 Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Hei. Jeg har nettopp fått resept på MySimba av fastlegen etter å ha slitt med å gå ned i vekt lengre periode. Jeg har en BMI på 30,5 og begynte å gå opp i vekt for 4 år siden da jeg ble diagnosert med epilepsi og begynte på antiepileptika. Før jeg begynte på det var jeg ganske normalvektig og hadde ikke problemer med å holde vekta eller mista noen kg om jeg ønsket det. Nå har jeg altså fått resept på MySimba, og lurer derfor på om det er noen som har erfaringer med denne medisinen? Synes dere medisinen var effektiv og verdt bivirkningene? Trente dere og i såfall hvor mye? Krysser fingrene for at jeg får noen tilbakemeldinger 😊 Hilsen Maria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Jeg syns bivirkningene var fæle den første tiden, særlig første uka. Men jeg sto i det og det gikk seg til. Hadde jeg skullet begynne på de en gang til hadde jeg bedt lege om sykemelding første ukene, for det var helt grusomt å gå på jobb. Kan ikke helt forklares annet enn med at jeg ikke følte meg som meg selv, gråt hele tiden, ble bilsyk og kastet opp selv om jeg kjørte bil selv og bare rett og slett var i ekstremt ulage. Men jeg ville ikke ha mat heller, så de virket bra. Anonymkode: 84c1d...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Jeg går på mysimba nå. Bivirkninger var det mest av i starten, men generelt svært lite. Medisinene (inkludert ozempic osv) gjør jo ikke at du går ned i vekt. De fjerner søtsug. Så lenge du spiser mindre går du ned. For meg så gjør mysimba at jeg ikke tenker på mat 24/7. det gjør at jeg kan spise to måltider per dag uten at jeg går rundt og stresser om mat hele dagen. Jeg er fremdeles sulten store deler av dagen, men den psykiske delen er borte. Går ned 500g i uka med medisinene. Anonymkode: f5f91...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå