Morty70 Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Når startet dere å onanere? Selv var jeg 11/ 12 år men opplevde orgasme ( skjønte ikke hva det var) med å klatre i tau som 7 åring. Klatret mye i tau etter det😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 Tror jeg var rundt 10 år når jeg skjønte og gikk inn for å kose med meg selv. Fram til det var det bare sånn at jeg kjente noe var godt på en måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Del Skrevet 28. mai 2024 Blant mine tidligste minner, så mellom 3 og 5 år. Anonymkode: 08caf...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Del Skrevet 28. mai 2024 Rundt 10 år. La en dyne mellom beina som jeg gnikket meg inntil, og på sett og vis simulerte samleie uten å egentlig vite at det var det jeg gjorde. Fikk orgasmer hver gang. Etterhvert la jeg ting i skjedeåpningen, og fikk helt nydelige orgasmer. Liker dette den dag i dag. Har aldri fått orgasme ved å fingre meg selv. Får det bare ikke til. Anonymkode: 0f0a4...641 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 13.10): Rundt 10 år. La en dyne mellom beina som jeg gnikket meg inntil, og på sett og vis simulerte samleie uten å egentlig vite at det var det jeg gjorde. Fikk orgasmer hver gang. Etterhvert la jeg ting i skjedeåpningen, og fikk helt nydelige orgasmer. Liker dette den dag i dag. Har aldri fått orgasme ved å fingre meg selv. Får det bare ikke til. Anonymkode: 0f0a4...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Morty70 skrev (Akkurat nå): AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 13.10): Rundt 10 år. La en dyne mellom beina som jeg gnikket meg inntil, og på sett og vis simulerte samleie uten å egentlig vite at det var det jeg gjorde. Fikk orgasmer hver gang. Etterhvert la jeg ting i skjedeåpningen, og fikk helt nydelige orgasmer. Liker dette den dag i dag. Har aldri fått orgasme ved å fingre meg selv. Får det bare ikke til. Anonymkode: 0f0a4...641 Vakkert og vanelig😊 godt du gjør det enda👍⚡️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Del Skrevet 2. juni 2024 I 20-årene en gang. Anonymkode: 213ae...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Tidlig på barneskolen. Lå på en pute og gnikket. Samt på et armlene på sofaen hos bestefaren min. Litt flaut å tenke på. Anonymkode: 83704...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tidlig på barneskolen. Lå på en pute og gnikket. Samt på et armlene på sofaen hos bestefaren min. Litt flaut å tenke på. Anonymkode: 83704...b3b Du er tydelig ikke alene om det😊 ingen grunn til å være flau😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 10.53): Blant mine tidligste minner, så mellom 3 og 5 år. Anonymkode: 08caf...5b0 Jeg og, i badekaret. Anonymkode: 3545d...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #11 Del Skrevet 2. juni 2024 9-10år. Stakk pikken inn i en av Forsvarets feltflasker og jukket på. Helt sinnsykt når jeg tenker på det 🤣 Anonymkode: 2a030...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #12 Del Skrevet 2. juni 2024 11 1/2 år første gang det sprutet sæd ut av pikken. ble en kjær og hyggelig aktivitet fra den dagen. husker jeg tenke på lårene og puppene til en jente som heter Hanne og er noen år eldre enn meg. Anonymkode: 76e88...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Del Skrevet 2. juni 2024 Barnehage-alder. Visste ikke hva det var eller at det hadde et navn, bare at det kilte godt og at jeg likte det. Men skjønte at det var noe jeg ikke skulle snakke om, holdt det for meg selv. Anonymkode: 202d5...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2024 #14 Del Skrevet 3. juni 2024 Var vel 12 år før jeg ble nysgjærring på lisskarn.. husker det var deilig, men kom jo aldri. Ikke hadde jeg lystdråper heller. Det ble bare noe hvitt skum på hodet etterpå. Etterhver begynte jeg å ronke over en halvtime, for å se om det kom ut noe.. men da fikk jeg brannsår. Som 13 åring kom jeg for første gang, bare noen dråper.. Etter den tid ronket jeg daglig flere ganger, og ble kåt på disse undertøysmodellene i sparkjøp katalogene. Da oppdaget jeg at sæd er som lim, det ble umulig å åpne disse undertøys sidene igjen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Del Skrevet 3. juni 2024 Brukte noen store puter i barneskole- alder, ig gnikket underlivet mot. Ca 14 år gammel gjorde jeg det samme, med helt nytt resultat. En søt kløe, etterfulgt av utløsning av sæd. Mens jeg tenkte på ei søt jente...Spennende nydelig...Men snakket aldri om det. Anonymkode: d610a...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Del Skrevet 3. juni 2024 Var vel kanskje 16 år første gang jeg fikk en orgasme. Brukte dusjstrålen. Fremdeles enkleste måte å komme på. Har vurdert å gå til innkjøp av en vibrator, men klarer ikke å tenke ut hvor den skulle gjemmes i så fall. Anonymkode: e13c8...8f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 3. juni 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var vel kanskje 16 år første gang jeg fikk en orgasme. Brukte dusjstrålen. Fremdeles enkleste måte å komme på. Har vurdert å gå til innkjøp av en vibrator, men klarer ikke å tenke ut hvor den skulle gjemmes i så fall. Anonymkode: e13c8...8f8 Gøy da😊 les på Kondomeriet, de har masse tips👍 også det med å gjemme det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 3. juni 2024 #18 Del Skrevet 3. juni 2024 Var ca 10 år. Gnikket meg mot enden på sofaen. Merket det ble mer og mer deilig før det eksploderte i en herlig orgasme. Har egentlig lite behov for sex og egenkos. Men godt iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var vel kanskje 16 år første gang jeg fikk en orgasme. Brukte dusjstrålen. Fremdeles enkleste måte å komme på. Har vurdert å gå til innkjøp av en vibrator, men klarer ikke å tenke ut hvor den skulle gjemmes i så fall. Anonymkode: e13c8...8f8 Låsbar skuff? Anonymkode: 055c7...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Del Skrevet 3. juni 2024 Morty70 skrev (21 timer siden): Du er tydelig ikke alene om det😊 ingen grunn til å være flau😎 Kanskje det er normalt, men flaut likevel. Særlig siden jeg ble «fersket» engang🫠 Anonymkode: 83704...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå