AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Prøver å være hyggelig å prate, men blir bare overhørt, akkurat som jeg er luft og ikke betyr noe. Skal sies jeg er ny i jobben, jobbet der i litt over et halvt år. Kan det bli bedre ? Noen med samme erfaring? Anonymkode: 62e29...937
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Tror det kan bli bedre. Prøv å slappe litt av, kanskje er for «på», og skremmer de andre litt? Prøv å konsentrer deg om andre deler av jobben enn det sosiale. Hvis det ikke bedrer seg, må du avgjøre om andre deler av jobben tilsier at du skal bli der, eller om du skal skifte jobb. Anonymkode: d5302...c90
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Se det an en stund til. De kan ha vært vant til sin egen «klikk» lenge, og mulig ikke gjør dette bevisst. Men hvis det ikke endrer seg ville jeg sett meg om etter noe annet. Jobb er så stor del av livet at du skal ha det godt sosialt der også. Anonymkode: 17109...219
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Ikke ta det personlig, ofte er det etablerte saueflokker som ellers i livet. Noen har kanskje jobber sammen i mange år. Så det kan ta tid å bli litt sau selv, men fokuser på jobben din du. Du er jo der for å tjene penger til å overleve, din kollegaer er bare noen mennesker du tilfeldigvis møter fordi dere jobber på samme sted. Ikke dine venner, venner er noe du har utenfor arbeidslivet. Er der du skal dyrke tiden din, bygge relasjoner. Jobb bør gjøres så enkelt som mulig! Ikke gjør det personlig, du selv velger hvordan du vil fokusere på dette selv mentalt. Slutt å prøv, at du SKAL bli endel av sauene. Eller at du skal bli likt av andre. Anonymkode: 93833...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå