AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #21 Del Skrevet 26. mai 2024 For en syk ting å gjøre. Hadde en mann gjort det hadde responsen her vært annerledes. Har du hørt noe fra henne enda? Anonymkode: 5d96d...23e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #22 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Var den en seksuell handling da? Må jo sette det litt i sammenheng tenker jeg. Anonymkode: 7abd5...0f8 Og hvilken sammenheng mener du forsvarer å uinvitert gripe tak i en kvinnes bryst så hardt at det fører til vedvarende smerte mange timer senere? Anonymkode: 865dd...721 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #23 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun klemte på puppen din men sa jo ikke noe om graviditeten din eller det at du ikke er singel. er du denne venninna i og med at du vet hva som ble sagt og ikke sagt? Anonymkode: ed60e...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #24 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har feelingen av at TS har følt på mye av det hun beskylder sin venninne for. Hun kommer med all mulig urelevant info om både type og graviditet. Om hun er slik i hverdagen også så skjønner jeg at folk blir irritert. Men det forsvarer selvsagt ikke boob-grab. Anonymkode: 7abd5...0f8 Det er ikke irrelevant info, det gir bakgrunnsinformasjon som kan forklare at venninna er bitter/sår. Hvis du leser hovedinnlegget står det at venninna har en kjip kommentar på lur hver gang de snakkes for tiden. TS, hvis dette normalt er en veldig god venninne, og hun oppfører seg dårlig nå fordi hun selv ikke har det bra, og er misunnelig på deg og de andre i vennegjengen som er i etablerte forhold, ville jeg tatt en skikkelig prat med henne og forsøkt å få henne til å forstå hvordan hun får deg til å føle deg ved å oppføre seg slik. Og spørre rett ut om du har gjort noe som har såret henne, siden du opplever at hun ikke er særlig hyggelig mot deg for tiden. Dersom dette er et vennskap du ikke vil savne ville jeg faset henne ut. Anonymkode: 4dfc0...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #25 Del Skrevet 26. mai 2024 Ugrei oppførsel fra venninen, helt greit å dumpe henne om du opplever vennskapet som tappende. Siden dere begge er i samme vennegjeng er det jo opp til deg om du ønsker deg et stort vennebrudd, med en fare for å miste de andre også, eller om du klarer å bare fase henne ut, og deretter holde deg på en høflig armlengdes avstand når dere møtes som en større gjeng. Det er jo ikke sikkert de som har vært i lengre i posisjonen "godt etablert" enn deg oppfatter situasjonen helt på samme måte? Det kan jo være at de ser at hun strever og ønsker å være der for henne i det som er en vanskelig tid. Anonymkode: c0136...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #26 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har sett ei oppføre seg lignende, hun kom frem som først bifil noen år etterpå, og deretter som lesbisk... Ts, den dama er ikke din venninne lenger! Selv om hun ev. ikke har det bra med seg selv for tiden, så er det absolutt ingen unnskyldning for å oppføre seg så dårlig mot andre, som det hun har behandlet deg i det siste. Når hun i tillegg begår et fysisk overgrep mot deg, som faktisk kan kalles et seksuelt voldelig overgrep, det er slutten på det vennskapet dere en gang kanskje hadde. Vennskapet kan aldri gå tilbake til det det en gang var, for du vet nå at du aldri kan stole på henne. For hvis hun en senere gang igjen får det dårlig med seg selv, da vet du at hun kan komme til å snu seg mot deg. Vennskap kommer og går gjennom livet, har ulik varighet og viktighet. Gi slipp, for du kan ikke ha en venninne som er så ustabil og som forsøker å trykke deg ned nå som du skal bli mor. Ps! Jeg var i mange år den som "alltid" var singel. Selvfølgelig var det for meg sårt å se "alle andre" få seg kjærester, mann og barn. Men jeg valgte å glede meg på deres vegne, jeg valgte å se på deres lykke som en bekreftelse på at det er mulig for alle å finne en god partner. Og jeg gledet meg med dem! Så jeg kan godt sette meg inn i din tidligere venninnes situasjon som den eneste single nå, Ts. Men slik du beskriver henne er hun ikke stabil, hun er nesten ondskapsfull, og hun unner deg ikke glede og lykken mann og barn nå gir deg. Når hun på toppen av det velger å utsette deg for et seksuelt voldelig overgrep, da tenker jeg at du bør avslutte kontakt med henne. Hun trenger hjelp av fagpersoner for å finne ut av de problemene hun åpenbart har, men det tviler jeg på at hun selv innser eller vil oppsøke. Behold personer i livet ditt som vil deg vel, som respekterer deg og har omtanke for deg. Gratulerer med graviditeten! Anonymkode: 76863...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #27 Del Skrevet 26. mai 2024 Begriper ikke kommentarene her. Dette er seksuell trakassering, eventuelt et angrep. Du kunne anmeldt henne. Selvfølgelig tar du kontakt og formulerer en lang melding der du forklarer hvor utrolig uakseptabelt denne oppførselen er, og at du IKKE syns det er greit. Så får du se hva hun svarer. Hvordan hun svarer forklarer hvordan vennskapet deres ser ut, og vil være framover. Hvis hun ikke beklager seg, og angrer, så er hun ikke interessert i å være vennen din, og heller ikke en bekjent. Ingen behandler folk de liker på den måten, og særlig ikke når de blir callet ut på det etterpå. Anonymkode: bfd7d...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #28 Del Skrevet 26. mai 2024 Hadde anmeldt. Anonymkode: 9f6b0...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #29 Del Skrevet 26. mai 2024 Hun har det sikkert ikke bedre i dag 😆 Send henne en melding, evt ring henne og si at puppestuntet hennes var både ufint og vondt. Når hun er ferdig å unnskylde og bortforklare kan du ta opp det at hun generelt ikke har vært så hyggelig mot deg i senere tid. Anonymkode: 8c49d...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #30 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg skjønner ikke. Du mener at hun "ikke har det godt" basert på at hun er singel og barnløs? Anonymkode: 35f90...dbe Kommunikasjon er en fin ting 🤦♀️ Anonymkode: 9a125...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #31 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og hvilken sammenheng mener du forsvarer å uinvitert gripe tak i en kvinnes bryst så hardt at det fører til vedvarende smerte mange timer senere? Anonymkode: 865dd...721 Har ikke forsvart det, mente bare "seksuelt overgrep" var help merkelig vinklig av det. Anonymkode: 7abd5...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #32 Del Skrevet 26. mai 2024 Det sentrale her er at hun begikk vold mot deg, forstår ikke hvorfor du kobler dette opp mot singel og barnløs. Det blir helt irrelevant. Anonymkode: 3df1f...50e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 26. mai 2024 #33 Del Skrevet 26. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Glem tanken om unnskyldning og fas ut vennskapet. Eneste sjansen for at vennskapet overlever er hvis hun selv på eget initiativ ber om unnskyldning Anonymkode: d8b27...211 Dette. Er ikke sikkert du får noen unnskylding, jeg prøvde og ta en prat med en veninnen som stadig tråkket over grensene mine. Ikke på samme måte som deg, men prøvde og se om hun skjønte hva jeg mente. Det gjorde hun ikke, var bare skyldte på alle andre og såpass måtte man tåle typ. Tenker at denne venninne hadde jeg faset ut, mange som ikke har det så bra her i verden men få holder på som henne uansett. Det og bli kløpet i puppen er noe som er vondt når man er gravide, men reagere ennå mere at hun gjør det i alderen hennes. Og at hun ikke gir seg når hun merker du ikke liker det. Har kjent på silikonpupper men liksom ikke uoppfordret eller om dem hadde sagt nei . Virker som et par antenner har knekt av for lengst Endret 26. mai 2024 av Miaiai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #34 Del Skrevet 26. mai 2024 Det der var langt over grensen av venninnen din og overhodet ikke grei oppførsel. Når det er sagt så virker det som om hun har vært sint og irritert over noe over tid, sånn du forteller. Er det virkelig ingen ting du har gjort eller sagt, som kunne ha bidratt til den mer og mer negative utviklingen mellom dere over tid? Hvorfor har du ikke tatt en prat med henne før det gikk såpass langt? Din versjon er at hun er sjalu på deg og har det kjipt selv som singel og barnløs. Regner med hun har sin versjon, og at det sannsynligvis ligger flere ting bak. Men du kjenner henne best. Pleier hun å være lite empatisk og selvsentrert som person? Hvorfor er dere venner? Har du vært like nedlatende mot henne i virkeligheten som du er her? Anonymkode: 26bd7...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå