AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg får stadig opp reklame for ulike apper som tilbyr 28/30 dagers challenges med enkel hjemmetrening. Jeg drar på ferie om 30 dager og selv om jeg har trent jevnlig og godt siste året hadde det vært gøy med en ekstra innspurt inn mot ferien (og vanlig treningsrutiner blir ofte utfordret nå i mai og juni med mye som skjer). Er det noen som har noen apper eller program dere kan anbefale? Anonymkode: e48b6...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Noen? Anonymkode: e48b6...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 Caroline Girvan sine programmer som ligger gratis på YouTube. Litt varierende lengde på programmene - de fleste varer 10 uker, noen kortere. Anonymkode: 77774...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg synes Cloe Ting har mye bra og effektivt i den gaten https://chloeting.com/program Jeg er nettopp ferdig med mageprogramet hennes og det funket godt det nå til sommeren Anonymkode: a6f7e...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå