Gå til innhold

Helt ærlig: Ser du, og iblant drømmer om, andre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der har kanskje vært sammen i 10+ år, alt det spennende med denne mannen, alt dere opplevde og gjorde sammen, har nå blitt til NRK på fredagen, med snacks og lite snakk. Scrolling på mobil, meldinger som "Handler du middag etter jobb?" istedenfor "Jeg har på meg en ny truse i dag som jeg gleder meg til du river av når du kommer hjem" Og sånn går tralten.

Hender det at du drømmer deg bort når du ser en ny, kjekk kollega. Han med de bulende musklene på trening, eller kjekkasen som satte seg ved siden av deg på bussen?

Jeg skal innrømme at jeg gjør dette. Spesielt en på treningssenteret der jeg trener. Er vel lov å forsvinne litt i en fantasiverden i blant? 😇

Anonymkode: 95ea6...db6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg har vært sammen i tyve år og, nei, jeg gjør ikke det. Jeg kan selvsagt se at andre menn er pene eller sexy, men jeg fantaserer ikke om dem. For meg er det å gå over en grense jeg ikke ønsker.

Anonymkode: c7f8a...93b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mannen min er perfekt, jeg trenger ingen andre 

Anonymkode: c01a1...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Forholdet blir så spennende som man gjør det til selv. 

Når sexlivet blir kjedelig er kvantiteten lav, så sier vi ifra og skjerper oss.

gift i ti år, sammen i 12.

Anonymkode: 314c1...317

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Niks. Jeg kan se at andre mannfolk objektivt er pene, men så tenker jeg ikke mer over det. Vært sammen i 17 år.

Anonymkode: 353cc...e5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en kollega. 

Anonymkode: 3c88d...bb1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det for ca 20 år tilbake i tid. Føler meg som en drittsekk når jeg sier det. Men det var kun pga mye uenigheter og usikkerhet i forholdet å gjøre. Har alltid hatt flotte menn så ingenting med utseende og kropp å gjøre. Men har aldri hatt interesse for kollega eller sjef.

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Fantaserer aldri om andre menn, men drømmer ofte om å bo alene 😂

-Gift i 14 år, sammen i 17.

Anonymkode: e559f...26f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jada. Her både kikkes og fantasere det. Og jeg håper da virkelig at mannen også nyter det visuelle og tankene han helt sikkert får når han ser en deilig kvinne. Dvs det vet jeg jo han gjør, for jeg peker dem jo stadig ut for han og spør om ikke det hadde vært noe for han. 🤭

Livet er for kort til å ikke la seg glede og inspireres av alt det fine og flotte som finnes. Enten det er en sexy mann eller et stykke av Dvorak. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Handler du middag etter jobb?" istedenfor "Jeg har på meg en ny truse i dag som jeg gleder meg til du river av når du kommer hjem" Og sånn går tralten.

Sier sistnevnte oftere enn førstnevnte etter 16 år sammen. 

Nei, jeg fantaserer ikke om andre menn. Jeg legger merke til kjekke og attraktive menn, men det stopper der. Hvorfor skulle jeg ønske å ha sex med en mann som ikke kjenner meg og ikke vet hva som tilfredsstiller meg? Årsaken til at jeg og mannen har så god sex er for at vi har lært oss å kjenne hverandre. Vi vet hva den andre liker og ikke liker, og vi kan lese hverandres signaler. Vi er også trygge nok til å utfolde oss selv fullt og helt. For min del tar det tid å bygge opp den tryggheten. 

Anonymkode: 6b21d...285

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det fantastisk med mannen min, sender masse morsomme snaps og har definitivt ikke et monotont liv 🥰🥰 Men ja, drømmer ofte om andre menn likevel og ser ikke problemet med det overhodet 😊

Anonymkode: 166a3...3d9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
54 minutter siden, Ebbeliten said:

jeg peker dem [lekre damer] jo stadig ut for han og spør om ikke det hadde vært noe for han. 🤭

Jeg vil være sammen med deg! 🥰 Men det er tydeligvis for sent. Jaja. Minn typen på at han har det fint. Håper han er maken tilbake.

Menn og damer som ikke kikker og deler det i et forhold mangler en viktig bit. Jeg vet, mange års dårlig erfaring der, grossist i dårlig erfaring, men det lar vi ligge når stemningen er like god som på østlandet om dagen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hender det at du drømmer deg bort når du ser en ny, kjekk kollega. Han med de bulende musklene på trening, eller kjekkasen som satte seg ved siden av deg på bussen?

Beklager, men du passerer ikke som troverdig kvinne.

Mannen og jeg har vært sammen i tyve år og, nei, jeg gjør ikke det. Jeg kan selvsagt se at andre menn er pene eller sexy, men jeg fantaserer ikke om dem. For meg er det å gå over en grense jeg ikke ønsker.

Anonymkode: c7f8a...93b

Samme her.

Anonymkode: 3eaa7...371

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg ønske å ha sex med en mann som ikke kjenner meg og ikke vet hva som tilfredsstiller meg?

👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ebbeliten skrev (1 time siden):

Dvs det vet jeg jo han gjør, for jeg peker dem jo stadig ut for han og spør om ikke det hadde vært noe for han. 🤭

Det er jo noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Mannen min er perfekt, jeg trenger ingen andre 

Anonymkode: c01a1...1f2

Herregud. Dette er et anonymt forum. Hva er vitsen med å dydsposere? 

Anonymkode: 6e652...f4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

S Hvorfor skulle jeg ønske å ha sex med en mann som ikke kjenner meg og ikke vet hva som tilfredsstiller meg? Årsaken til at jeg og mannen har så god sex er for at vi har lært oss å kjenne hverandre. Vi vet hva den andre liker og ikke liker, og vi kan lese hverandres signaler. Vi er også trygge nok til å utfolde oss selv fullt og helt. For min del tar det tid å bygge opp den tryggheten. 

Anonymkode: 6b21d...285

Fordi sex med nye mennesker er spennende, og det er digg å bare bli knullet av en ny kuk? 

Høres ut som du rett og slett blander sex og følelser for mye og dermed ikke klarer å fokusere på fysisk nytelse uten at det må være noe ekstra følerier tilstede.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der har kanskje vært sammen i 10+ år,

NRK på fredagen, med snacks og lite snakk. Scrolling på mobil, meldinger som "Handler du middag etter jobb?" istedenfor "Jeg har på meg en ny truse i dag som jeg gleder meg til du river av når du kommer hjem" Og sånn går tralten.

Jeg skal innrømme at jeg gjør dette. Spesielt en på treningssenteret der jeg trener. Er vel lov å forsvinne litt i en fantasiverden i blant? 😇

Anonymkode: 95ea6...db6

Det er akkurat sånn jeg vil ha det😊. jeg liker den hverdagslige tralten.

Nei. Det hender ikke at jeg drømmer meg bort. Jeg ser kjekke menn hele tiden. Hver dag på jobb, på butikken, bussen osv osv. Det betyr ikke at jeg drømmer meg bort av den grunn.

Akkurat på trening legger jeg ikke merke til hvordan andre ser ut. Da er jeg i min egen verden og har mer en nok med å holde fokus og intensitet på det jeg gjør. Blokkerer ut det meste rundt. 

Har hendt et noen ganger at noen kommer bort fordi de #villebarepratelitt, men de er jeg kjappe til å effektivt «få bort»😂. Senteret jeg har trent de siste årene kalles bare «Tindersats», fordi det er kjent for mange guttegjenger som trener der og bruker (prøver) det som en sjekkearena. Har akkurat fått byttet til et annet sted nå, hvor jeg stort sett får trent alene💃🏼

Ja. Det er selvfølgelig lov å drømme seg bort. Fantaser så mye du bare vil. Ingen ting galt i det😃💁🏼‍♀️. Vi er bare forskjellige.

Anonymkode: fadeb...72c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Herregud. Dette er et anonymt forum. Hva er vitsen med å dydsposere? 

Det er ikke snakk om dydsposering det er snakk om å bevare kvinnelig seksualitet i en verden hvor alle påstår at menns seksualitet gjelder for kvinner også. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...