Gå til innhold

Hvorfor vil dere har flere orgasmer??

Anbefalte innlegg

Gjest handmaid
Skrevet (endret)

Ser det stadig skrives her inne om serieorgasmer og at man kommer flere ganger i et samleie. Jeg må være skrudd sammen helt annerledes enn dere andre kvinner (og noen menn?) . Når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig, tilfredsstilt, ferdig å være kåt, klar for å gjøre noe annet/sove. Hvordan kan dere føle kåthet sekunder etter en orgasme? Skjønner det ikke. Føler dere på utilfredshet? Må det komme flere orgasmer for at det skal være fullkomment samleie for dere?

Endret av handmaid
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter den første orgasmen er det som om jeg blir enda mer sensitiv der nede og enda mer kåt, og da kommer orgasme nr 2 og 3 gjerne bare etter et par minutter.

Klarer meg fint uten 2, 3, 4 orgasmer også, men når man har først har fått en så kommer de andre trillende, så hvorfor ikke :)

Anonymkode: ec0b3...ba1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er min erfaring også at jeg ikke må jobbe for serieorgasmer, de kommer trillende etter hverandre. Så det er rett og slett ikke tid til å avslutte samleiet etter den første hvis du skjønner, de kommer for tett i tid til det. I tilfelle det har noe å si kan jeg tilføye at jeg kun får vaginal orgasme, verken han eller jeg stimulerer meg utover piv.

Anonymkode: 20f94...848

AnonymBruker
Skrevet
handmaid skrev (58 minutter siden):

Når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig, tilfredsstilt, ferdig å være kåt, klar for å gjøre noe annet/sove. 

Samme her. Siste jeg vil etter en orgasme, er å ha mer sex 😅

Anonymkode: 90e44...efc

• Liker 2
Skrevet

Vi er forskjellige. Jeg blir ikke trøtt og ferdig etter orgasme. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
handmaid skrev (59 minutter siden):

Ser det stadig skrives her inne om serieorgasmer og at man kommer flere ganger i et samleie. Jeg må være skrudd sammen helt annerledes enn dere andre kvinner (og noen menn?) . Når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig, tilfredsstilt, ferdig å være kåt, klar for å gjøre noe annet/sove. Hvordan kan dere føle kåthet sekunder etter en orgasme? Skjønner det ikke. Føler dere på utilfredshet? Må det komme flere orgasmer for at det skal være fullkomment samleie for dere?

Jeg kan være ferdig å være kåt, men mye vil ha mer så man vil jo gjerne gjenta suksessen og den deilige følelsen. Det er litt som å spise sjokolade; det holder ikke med en, uansett hvor god den er.

Anonymkode: 5cea6...7d5

AnonymBruker
Skrevet

Den første tar lengst tid, de andre kommer etter få sekunder med stimuli, så det er ikke noe stress. Hadde hver orgasme tatt like lang tid som den første, så hadde nok de fleste ikke orket flere. Greia med serieorgasmer er jo at man blir så følsom etter første orgasme at man kan komme igjen og igjen innenfor et kort tidsrom. 

Anonymkode: b55e1...e5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stort sett mett etter én porsjon. Kan forsyne meg en gang til om den første var en forrett, men ikke før det har gått en stund. 

Anonymkode: 9a041...063

• Liker 1
Gjest handmaid
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan være ferdig å være kåt, men mye vil ha mer så man vil jo gjerne gjenta suksessen og den deilige følelsen. Det er litt som å spise sjokolade; det holder ikke med en, uansett hvor god den er.

Anonymkode: 5cea6...7d5

Jo, men kroppen føles ferdig. Bare slitsomt og nesten kvalmt å tenke på sex rett etter en orgasme. Er som en over her sier, Det er det siste man vil, å ha sex rett etter sex 😅 Tror at vi kvinner er veldig forskjellig og skrudd sammen på forskjellige måter her! Fascinerende 

AnonymBruker
Skrevet

Som regel er det nok med en gang, men av og til bare fortsetter de å komme. 

Anonymkode: 825fa...817

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Etter den første orgasmen er det som om jeg blir enda mer sensitiv der nede og enda mer kåt, og da kommer orgasme nr 2 og 3 gjerne bare etter et par minutter.

Klarer meg fint uten 2, 3, 4 orgasmer også, men når man har først har fått en så kommer de andre trillende, så hvorfor ikke :)

Akkurat likt her 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en er god, tenker man vel at flere er bedre?

Anonymkode: ae155...a24

Skrevet
handmaid skrev (1 time siden):

Skal vi se, hvordan var nå dette her igjen da?  Jo, nå kom jeg på det! Folk er forskjellige! Ikke bare det, men en person kan til og med være forskjellig fra seg selv i forskjellige situasjoner.

Av og til (kanskje ofte) holder det lenge med én orgasme, andre ganger derimot er man klar for mer. Noen vil gjerne ha flere hver gang, mens andre bare ønsker/klarer én hver eneste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også. Jeg må ha en pause før han eller jeg kan stimulere klitoris igjen. Synes det er ubehagelig om han fortsetter når jeg har kommet. Han har prøvd er par ganger, for han vil sikkert at jeg skal få sånn serieorgasme da.. 

Jeg kommer som regel først og da kan det hende jeg ønsker mer stimuli etter en stund - kommer an på hvor lenge han vil holde på -, men da er det vanskelig å få orgasme igjen, synes jeg. Tar mye lenger tid enn første gangen.

Anonymkode: 81251...ca8

Skrevet

Her stopper overhodet ikke kåtskapen etter orgasme nei, tvert i mot 😅 

Her kommer orgasmen ved hjelp av fingring, og etterpå er det beste jeg vet å få knulle skikkelig en stund, før vi atter en gang fikser orgasme. 

Vi holder på en stund, for orgasmene blir jo bare bedre og bedre for hver gang 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg higer ikke etter flere orgasmer, men noen ganger skjer det bare. Ofte lar han meg komme først. Jeg blir ganske kåt av denne gesten og kåt av at han holder på å komme. Da kommer jeg gjerne en gang til, oftest samtidig som han kommer. :ler: Det går bestandig mye raskere andre og tredje gangen.

Blir absolutt tilfredsstilt av "bare" en orgasme, men kan fort bli veldig kåt igjen også. For eksempel når jeg ser han kle på seg etterpå. :plystre:

Anonymkode: 2e223...262

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var som deg før, helt til jeg møtte en mann som virkelig tente meg og brukte masse tid på å pirre og varme meg opp. Før han var jeg jo veldig tenkt og hadde bra sex, men når jeg kom var jeg ferdig, som å skru av en bryter. Men med han jeg dater nå er det enda deiligere etter den første orgasmen og jeg får mange fler med bare 1-2 minutter mellom. 

Anonymkode: a5807...3d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
handmaid skrev (2 timer siden):

Fordi det e mye deiligere å få flere orgasmer under samleie enn kun 1! Heldigvis er det slik at mange kvinner kan få mange orgasmer under en økt😍 Kjæresten elsker det,er jo kjempe deilig 😍💥💦

Anonymkode: 4462a...470

AnonymBruker
Skrevet
handmaid skrev (2 timer siden):

Jeg var sånn som deg da jeg var ung. Kunne nesten besvime midt i en orgasme, og sov etterpå. Så endret alt det seg da jeg var rundt 35 kanskje. Etter dette har jeg kunnet få flere, med litt opphold, helt til jeg enten ikke gidder mer eller er tom for orgasmer.  

Anonymkode: c60a3...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er forøvrig litt lik meg. Selv om han er mann så bruker han mye tid etter sexen på å kysse, kose og vise begjær. Noen ganger har vi sex igjen etter en liten stund. 🥰

Datet en mann en gang som med én gang han hadde kommet bare rullet seg rundt for å sove. Tror det var den kjipeste sex opplevelsen jeg har hatt og var skikkelig turn-off.

Men så ser jeg jo at denne mannen sannsynligvis ville vært en god match for deg, ts. Og ja, sånn sett er jeg glad for at vi er så forskjellige. Både kvinner og menn. Det finnes noen for alle 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...