Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Traff en suuuper fyr, kjempe snill, flott osv.. så vise det seg at han har dame, men virka ikkje til at han har tenkt å slå opp, sjølv om han sende mld til meg på alle døgnets tider, spør om eg ikkje kan komme på msn osv.. og i tillegg hadde vi sex FØR eg visste at han hadde dame.. Men bortsett fra at han har dame, virka han no heilt fantastisk han.. Det eg lure på e: OM du treffe en som virka heilt fantastisk, ER dei alltid for gode til å være sanne? e egentlig dei fleste store drittsekka????
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Ja-de er enten drittsekker-eller så er de noen pingler
Gjest King James Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Jeg kan vel egentlig stille det samme spørsmålet om kvinner....
Samantha Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Njaaa..... Utifrå egne erfaringar vil eg tippe at cirka 95% av dei som virkar for bra til å vere sanne er akkurat det. Men dei er flinke til å skjule det då!!
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Det kjem som regel fra litt etter litt..
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 De aller fleste er ikke drittsekker, men de som er blir fryktelig godt lagt merke til.
~MALIN~ Skrevet 12. februar 2006 #10 Skrevet 12. februar 2006 Nei de færreste fyrer er drittsekker, men beklageligvis har du dumpa borti en. Lykke til !
Gjest Ego-solo Skrevet 12. februar 2006 #11 Skrevet 12. februar 2006 Ja, de fleste mennesker er drittsekker; i visse situasjoner. Noen er drittsekker på jobb, noen i skolen, noen på kino, noen i parforhold, noen i sexforhold osv.... Men det er sjelden at et menneske er drittsekk i alle situasjoner. Det har du jo sett. Han var ikke drittsekk i noen situasjoner, men nå syns du at han er det. Med andre ord er han som de fleste mennesker, damer og menn - en drittsekk i noen situasjoner. Det er jeg også, og kanskje også du. Lær å leve med det. Lær å finne partnere som ikke er drittsekker på de områder du syns er viktig! Spurgte du om han var gift? Spurgte du om han var den trofaste typen? Undersøkte du bare litt angående hva slags type han var???? Så har du lært det nå, kanskje. Hilsen en mann
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #12 Skrevet 12. februar 2006 Nei, alle menn er ikke drittsekker, men en relativt stor andel av dem, vil jeg si. Eller, det jeg prøver å si, er at menn er enkle, de tenker stort sett bare på èn ting: sex. Dersom de kan få sex ved å oppføre seg som drittsekker, vil hvilken som helst snill og god gutt gjøre nettopp det.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #13 Skrevet 12. februar 2006 Dersom de kan få sex ved å oppføre seg som drittsekker, vil hvilken som helst snill og god gutt gjøre nettopp det. Øhhhhhhh!!!!! Skjønte ikke helt logikken i dette utsangnet Hvis jeg ville ha sex ville jeg nu ha vist meg fra min beste side Selvfølgelig hvis dere jenter bare gir bad boys sex kan jeg skjønne det
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #14 Skrevet 13. februar 2006 Jenter kan være minst like mye drittsekker som gutter. Tror ikke det er noen forskjell mellom kjønnene der. Hilsen gutt.
Gjest stolt drittsekk Skrevet 13. februar 2006 #15 Skrevet 13. februar 2006 jepp , vi er alle dritsekker.De som sier noe annet er homo.Alle ordentlige menn er egoistiske dyr som kun vil en ting.Nemlig knulle dere i rævva.Er det forstått , underdanige fittetryner?
Gjest Jalileh Skrevet 13. februar 2006 #16 Skrevet 13. februar 2006 jepp , vi er alle dritsekker.De som sier noe annet er homo.Alle ordentlige menn er egoistiske dyr som kun vil en ting.Nemlig knulle dere i rævva.Er det forstått , underdanige fittetryner? ← Nei...det er ikke forstått. Alle ordentlige menn er ordentlige vel? Hvordan kan man være ordentlig, og så en egoist?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #17 Skrevet 14. februar 2006 Ja ................og da er denne tråden ferdig.
*¤*Princess*¤* Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 De fleste er drittsekker etter min erfaring....
Diana Skrevet 21. februar 2006 #19 Skrevet 21. februar 2006 Nei. Det tror jeg ikke. Greit nok at noen gutter er sånn, men ikke dømm alle gutter pga det
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #20 Skrevet 22. februar 2006 Vel.. Den jeg har møtt er ikke noen drittsekk, ennå i hvert fall. Han er snill og grei og hjelper meg med alt jeg spør om. Synes imidlertid synd på de som synes den de er sammen med er så perfekt, helt til han/hun en dag begynner å slå. Så en film på tvnorge for noen uker siden om han der mannen som mishandlet sine seks-syv kjerringer og 28 barn eller noe. Noe så sykt har jeg aldri sett før, helt vanvittig at noe slikt kan skje. Slike menn bør få dødsstraff. Ikke rart USA har dødsstraff. Men her sporet jeg jo helt av da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå