AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Ser flere annonser der folk selger gamle slitte sko. Er det virkelig noen som kjøper sånt? Anonymkode: fdcdf...d99 4
Morpheus Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Jeg har lurt på sko generelt. Hvem kjøper brukte sko? Er de feilbestilt og er nye og du fikk feil størrelse. Så kunne jeg kjøpt de. Men brukte sko ville jeg aldri kjøpt. Det er noe jeg må ha nytt. Det samme gjelder undertøy. 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Morpheus skrev (8 timer siden): Jeg har lurt på sko generelt. Hvem kjøper brukte sko? Er de feilbestilt og er nye og du fikk feil størrelse. Så kunne jeg kjøpt de. Men brukte sko ville jeg aldri kjøpt. Det er noe jeg må ha nytt. Det samme gjelder undertøy. det er mange som kjøper pent brukte sko. Jeg har solgt mange sko på finn og tise til helt vanlige folk. Det er ikke eksklusive designersko,men solide kvalitetsmerker, og noen av skoene har vært brukt en gang eller to, mens andre er brukt en del, uten at de er utslitt. Til voksne har jeg solgt brukte bunadsko, brukte vinterstøvler, mange, mange par med nesten ikke brukte adidassko i voksenstørrelse som ungene vokste ut av før de rakk bruke dem, et par unike selskapsko som kjøperen kjøpte som julegave til seg selv, dr. martensstøvler som var godt brukt, hverdagssko fra midpricemerker som Camper og Stockholmdesign, swedish hasbeens klogger,i det hele tatt litt av hvert. Men ingen utslitte sko, og ingen sko av dårlig kvalitet. Anonymkode: 85d99...0f3 2
blasfeminist Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 3 minutter siden, Tough cookie said: Folk er griske De som kjøper eller de som selger?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Tough cookie skrev (18 minutter siden): Folk er griske eller opptatt av gjenbruk og bærekraft. Dust. Anonymkode: 85d99...0f3 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #7 Skrevet 27. mai 2024 Morpheus skrev (22 timer siden): Jeg har lurt på sko generelt. Hvem kjøper brukte sko? Er de feilbestilt og er nye og du fikk feil størrelse. Så kunne jeg kjøpt de. Men brukte sko ville jeg aldri kjøpt. Det er noe jeg må ha nytt. Det samme gjelder undertøy. Jeg har kjøpt pent brukte sko flere ganger. Med pent brukt mener jeg at de er brukt 1-2 ganger og ikke inngått. Anonymkode: 93a84...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #8 Skrevet 27. mai 2024 Jeg har lurt på det samme, og det verste er joggesko. Hvem vil egentlig ha et par skitne Hoka-sko som noen har svettet i, til kr. 700? Pent brukte sko har jeg solgt selv, men da har det knapt vært synlig at de noensinne har vært brukt 1-2 ganger. Anonymkode: eec5f...861 7
Ullvott Skrevet 27. mai 2024 #9 Skrevet 27. mai 2024 Jeg forundres over det samme. Skikkelig stygt slitte sko er det uforståelig at noen vil selge, og enda mer uforståelig at noen vil kjøpe. Eller er det en fetisj jeg er for naiv til å forstå; altså at det er et marked for tåfis-sko på linje med brukte sokker og truser? Når det gjelder pent brukte sko har jeg kjøpt flere par på Finn. Da har det vært sko fra kvalitetsmerker som er ubetydelig brukt, men som ikke er supergodt kjent i Norge (les: som ikke er hypet av influencere, og som ikke blir solgt i kjedebutikker). 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #10 Skrevet 27. mai 2024 Kjøper gjerne pent brukte sko, og med pent brukt mener jeg sko som faktisk har blitt brukt men som fortsatt ser relativt nye ut. Kjøper selvsagt også sko som er som nye, dvs som er brukt 1-2 ganger eller bare prøvd på. Kan kjøpe godt brukte sko som ser ordentlig ut om jeg vil teste ut et nytt skomerke for å finne ut hvordan de er størrelsesmessig på meg. Utslitte sko kjøper jeg ikke, men har sett at det selges på finn. Synes et er pussig og lurer også på hvem som ville kjøpt slikt. Enkelte av annonsene påpeker jo at de ikke ønsker slibrige henvendelser. Anonymkode: 7eb0d...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #11 Skrevet 29. mai 2024 Fatter ikke at folk kjøper brukte sko. Tenk på tåfislukten og du kan i tillegg få fotsopp 🤢 Anonymkode: a9335...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #12 Skrevet 29. mai 2024 Dyre pensko som er lite brukt er innafor Anonymkode: d89dc...388
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #13 Skrevet 29. mai 2024 Jeg har en svigerinne som gjør dette. Selger godt brukte sko (tydelig å se) og skriver «omtrent ikke brukt, som nye». Hun klager samtidig over andre som gjør det samme…..🙄 Anonymkode: e6955...5fe
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Skrevet 1. juni 2024 Hva med merkesko som er godt brukte? Anonymkode: fdcdf...d99
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #15 Skrevet 1. juni 2024 Sko gis bort her i huset (barnas, jeg bruker mine til de er hullete filler og de går rett i søpla), alt fra pent brukte til mer slitte sko (f.eks reserve- eller innesko). Folk nøler ikke med å hente det, så det er et marked for det. Folk trenger sko. Hvorfor folk selger sånt, forstår jeg meg ikke på. Det er nok annerledes om de er så å si nye eller nye, men den situasjonen har jeg ikke vært i. Anonymkode: c337e...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Skrevet 12. juni 2024 Er nok mange som er interessert i det når det er gratis Anonymkode: fdcdf...d99
Granskudd Skrevet 12. juni 2024 #17 Skrevet 12. juni 2024 Fordi noen trenger penger, og noen har så dårlig råd at det er eneste alternativ?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #18 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 15.46): Jeg har kjøpt pent brukte sko flere ganger. Med pent brukt mener jeg at de er brukt 1-2 ganger og ikke inngått. Anonymkode: 93a84...a8f AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 20.59): Jeg har lurt på det samme, og det verste er joggesko. Hvem vil egentlig ha et par skitne Hoka-sko som noen har svettet i, til kr. 700? Pent brukte sko har jeg solgt selv, men da har det knapt vært synlig at de noensinne har vært brukt 1-2 ganger. Anonymkode: eec5f...861 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 22.26): Kjøper gjerne pent brukte sko, og med pent brukt mener jeg sko som faktisk har blitt brukt men som fortsatt ser relativt nye ut. Kjøper selvsagt også sko som er som nye, dvs som er brukt 1-2 ganger eller bare prøvd på. Kan kjøpe godt brukte sko som ser ordentlig ut om jeg vil teste ut et nytt skomerke for å finne ut hvordan de er størrelsesmessig på meg. Utslitte sko kjøper jeg ikke, men har sett at det selges på finn. Synes et er pussig og lurer også på hvem som ville kjøpt slikt. Enkelte av annonsene påpeker jo at de ikke ønsker slibrige henvendelser. Anonymkode: 7eb0d...6e6 Hva om de er brukt 3-4 ganger? Anonymkode: c11b0...81d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #19 Skrevet 12. juni 2024 Mitt favorittpar sko (forede martens) er kjøpt brukt. Jeg elsker dem, og bor i dem hele vinteren. Kunne ikke falt meg inn å la være å kjøpe brukt. Anonymkode: db6fe...866
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #20 Skrevet 12. juni 2024 Fordi hodeløse høns vil gå av veien for skoene om de har et visst merke. Heller slitte merkesko enn nye sko. Stopp verden. Jeg vil av! Anonymkode: 656cb...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå