Gjest Blåmonster Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Om jeg kunne utføre kun 1 øvelse resten av livet så er det knebøy med lav stang litt fremoverlent, du trene mange muskler, ræva får kjørt seg som f, den er ikke like tøft som markløft på sentralnervesystem så kan utføres med kurant frekvens , volum og intensitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Blåmonster skrev (21 timer siden): Om jeg kunne utføre kun 1 øvelse resten av livet så er det knebøy med lav stang litt fremoverlent, du trene mange muskler, ræva får kjørt seg som f, den er ikke like tøft som markløft på sentralnervesystem så kan utføres med kurant frekvens , volum og intensitet. For min del hadde det vært pull-ups, men det er bare fordi jeg har hofta til en 80-år gammel osteoporøs sengeliggende... Hadde det ikke vært for det, så kunne jeg revurdert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Hvis dere skulle anbefalt noen øvelser til en helt utrent 40 år gammel dame som har et dårlig kne? Sånn sett bort fra knebøy med lav stang utover og pull ups? Anonymkode: c9c8c...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis dere skulle anbefalt noen øvelser til en helt utrent 40 år gammel dame som har et dårlig kne? Sånn sett bort fra knebøy med lav stang utover og pull ups? Anonymkode: c9c8c...7ca Det spørs jo helt på kneet, så her ville det nok være best å dra til en fysioterapeut for å få gjort en analyse av hva kneet ditt trygt kan takle. Men øvelser som er mer ustabile vil nok være fornuftige, slik som utfall osv. Men det er viktig å bygge opp toleransen over tid, spesielt på dårlige ledd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Sandum.PT skrev (47 minutter siden): For min del hadde det vært pull-ups, men det er bare fordi jeg har hofta til en 80-år gammel osteoporøs sengeliggende... Hadde det ikke vært for det, så kunne jeg revurdert Du har valgt en bra en💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 27. mai #6 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis dere skulle anbefalt noen øvelser til en helt utrent 40 år gammel dame som har et dårlig kne? Sånn sett bort fra knebøy med lav stang utover og pull ups? Anonymkode: c9c8c...7ca Knebøy på boks med fokus på belastning via hoftene, sett deg godt tilbake. KG swing og Goblin knebøy ( sist nevnte veldig forsiktig neste kun for bevegelsen skyld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Del Skrevet 27. mai Hadde jeg skullet velge en øvelse hadde det vært thrusters. Da får jeg kjørt både bein, overkropp og utfordret mobilitet. Anonymkode: 104f9...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. mai #8 Del Skrevet 31. mai Hadde valgt markløft. Trener så og si hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Del Skrevet 31. mai Markløft er kongen! Kjør den tungt og når du kan, men mark koster , legg inn annet når du ikke kan kjøre mark Anonymkode: d7010...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå