AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Men det var kl 02.30 tiden. Vi har egentlig dropper kontakt, men siden jeg så det stod "skriver" må ha vel ha gått inn på min snap? Eller hva? Kom aldri noen mld Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 Ja, da har han vært inne Anonymkode: 1716c...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, da har han vært inne Anonymkode: 1716c...bb7 Hvorfor ? Tenkte tanken på å skrive, eller begynt å skrive? Gjett om jeg blir nyskjerrig. Vi var ikke sammen lenge, men han ble iskald etterpå. Hørte ikke en ting fra han. Vi snapper aldri så jeg nå være langt nede på lista hans... Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har ikke snap lenger, men hvordan ser du at noen skriver? Må du inn i dialogen dere har hatt for å se det? Anonymkode: fa7d7...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 Det hender jeg trykker på feil person og skriver noen bokstaver ved uhell. Hvis han avsluttet appen blir det stående "skriver" Anonymkode: a0b9e...5c6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Del Skrevet 26. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor ? Tenkte tanken på å skrive, eller begynt å skrive? Gjett om jeg blir nyskjerrig. Vi var ikke sammen lenge, men han ble iskald etterpå. Hørte ikke en ting fra han. Vi snapper aldri så jeg nå være langt nede på lista hans... Anonymkode: bda0e...7ea Ha kan ha trykket feil, han kan ha ønsket å se i meldingesloggen deres, han kan ha villet si noe. We don't know. Ikke tenk mer på det. Trolig var det feiltrykk. Hvorfor har dere hverandre på snap i det hele tatt lenger??? Anonymkode: aa706...b65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Del Skrevet 26. mai 2024 Vi kan umulig i vite. På snap er det som regel feilklikk tror jeg. Evt han skulle blokkere deg...vi kan ikke vite. Anonymkode: 7ca29...b96 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Del Skrevet 26. mai 2024 Det er ikke sikkert, jeg har opplevd noen få ganger at jeg har fått melding om skriver du noe? Da har jeg ikke vert inne på snap en gang 🤷 Anonymkode: 22493...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det hender jeg trykker på feil person og skriver noen bokstaver ved uhell. Hvis han avsluttet appen blir det stående "skriver" Anonymkode: a0b9e...5c6 Skal noe til for at han skriver til feil vel? I og med at jeg mest sannsynlig er litt nede på bestevennlista hans. Han er ikke god på snap, så tror ikke han tenker at når han holdt på å skrive noe så kunne jeg se det. Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke sikkert, jeg har opplevd noen få ganger at jeg har fått melding om skriver du noe? Da har jeg ikke vert inne på snap en gang 🤷 Anonymkode: 22493...31f Ts her, mest sannsynlig har du begynt å skrive noe tidligere. Vet visst man ikke fullfører ei melding og sender så kan det stå "skriver..." over flere timer dager. Anonymkode: bda0e...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi kan umulig i vite. På snap er det som regel feilklikk tror jeg. Evt han skulle blokkere deg...vi kan ikke vite. Anonymkode: 7ca29...b96 Tenkte litt på det også, med blokkering. Men da fikk han ikke gjort det da. Skal høre med han om han syntes det er greit at vi har hverandre der, så slipper jeg å tenke mer om det var det. Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor ? Tenkte tanken på å skrive, eller begynt å skrive? Gjett om jeg blir nyskjerrig. Vi var ikke sammen lenge, men han ble iskald etterpå. Hørte ikke en ting fra han. Vi snapper aldri så jeg nå være langt nede på lista hans... Anonymkode: bda0e...7ea Nei det må du jo spørre han om, vi kan ikke vite hvorfor 🤦♀️ Anonymkode: fb4fb...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Del Skrevet 26. mai 2024 Kan hun ha holdt telefonen i hånden, og så levde snappen eget liv. Jeg har klart og opprette en felles gruppe med helt tilfeldig folk på snap, ringt vet x antall ganger. Kom det i natt så tenker jeg det var at hun holdt mobilen i hånden og klarte og trykke på noe. Får du ingen melding seinere ville jeg latt hele greia ligge, x for en grunn Anonymkode: 470f8...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Skal noe til for at han skriver til feil vel? I og med at jeg mest sannsynlig er litt nede på bestevennlista hans. Han er ikke god på snap, så tror ikke han tenker at når han holdt på å skrive noe så kunne jeg se det. Anonymkode: bda0e...7ea Det du egentlig vil med denne tråden er altså å få en bekreftelse fra oss om at han helst sikkert tenker på deg, ønsker å få kontakt med deg igjen, bla bla bla... Hva med å ta kontakt med han selv hvis du ikke klarer å komme over han? Anonymkode: fa7d7...67f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du egentlig vil med denne tråden er altså å få en bekreftelse fra oss om at han helst sikkert tenker på deg, ønsker å få kontakt med deg igjen, bla bla bla... Hva med å ta kontakt med han selv hvis du ikke klarer å komme over han? Anonymkode: fa7d7...67f Jeg skrev til han selv 😄 tror ikke det var så mye mening bak det. Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 26. mai 2024 #16 Del Skrevet 26. mai 2024 En eks begynner å skrive på en snap 02.30 natt til søndag? Trenger ikke være Sherlock Holmes for å knekke denne saken, han var full og tenkte på deg, og ombestemte seg midt i meldingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #17 Del Skrevet 26. mai 2024 Cuntzilla skrev (4 timer siden): En eks begynner å skrive på en snap 02.30 natt til søndag? Trenger ikke være Sherlock Holmes for å knekke denne saken, han var full og tenkte på deg, og ombestemte seg midt i meldingen. Eller trykt på feil person. Jeg trykker ofte på noen med uhell. Anonymkode: ae356...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 27. mai 2024 #18 Del Skrevet 27. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eller trykt på feil person. Jeg trykker ofte på noen med uhell. Anonymkode: ae356...4ad Snapchat viser bare at man skriver dersom man skriver, ikke bare om man trykker på feil person. Dette er jo helt åpenbart, hvorfor gripe etter halmstrå, det enkleste er som oftest det mest sannsynlige? Har dere aldri hatt en eks/date/flørt/gammel flamme på snap? Disse greiene her skjer jo hele tiden (i all fall i en periode av livet), at man våkner til en fyllemelding - våkner til at det bare står "skriver...", våkner til en snap som er slettet, våkner til en snap de nok skulle ønske de hadde slettet... Det har skjedd meg en billion ganger. Jeg har til og med gjort det selv. Bare det å tenke på en eks når man er litt på druen, er verdens vanligste ting. Å finne på å tekste den man tenker på i fylla, spesielt når det er eksen, er også så vanlig at det omtrent er et kulturelt fenomen. Det trenger ikke være så dypt da, eller bety noe, så jeg sier ikke TS skal legge noe i det. Men jeg tenker i all fall det er mest sannsynlig at dette var fylletekst. Endret 27. mai 2024 av Cuntzilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #19 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skrev til han selv 😄 tror ikke det var så mye mening bak det. Anonymkode: bda0e...7ea Hva er det som gjør at så få tør være ærlig om hvordan de føler og tenker. Selvfølgelig er det mye mening bak ett slikt innlegg, hvis ikke så hadde du ikke skrevet det. Alle snakker om at dem er så i mot manipulasjon og spill, men dere spiller jo og manipulerer helt naturlig. Både lurer du deg selv og du prøver å lure alle andre. Anonymkode: fa7d7...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #20 Del Skrevet 27. mai 2024 Cuntzilla skrev (1 time siden): Snapchat viser bare at man skriver dersom man skriver, ikke bare om man trykker på feil person. Dette er jo helt åpenbart, hvorfor gripe etter halmstrå, det enkleste er som oftest det mest sannsynlige? Har dere aldri hatt en eks/date/flørt/gammel flamme på snap? Disse greiene her skjer jo hele tiden (i all fall i en periode av livet), at man våkner til en fyllemelding - våkner til at det bare står "skriver...", våkner til en snap som er slettet, våkner til en snap de nok skulle ønske de hadde slettet... Det har skjedd meg en billion ganger. Jeg har til og med gjort det selv. Bare det å tenke på en eks når man er litt på druen, er verdens vanligste ting. Å finne på å tekste den man tenker på i fylla, spesielt når det er eksen, er også så vanlig at det omtrent er et kulturelt fenomen. Det trenger ikke være så dypt da, eller bety noe, så jeg sier ikke TS skal legge noe i det. Men jeg tenker i all fall det er mest sannsynlig at dette var fylletekst. Takk ! 😂 ja det er ikke verre enn at han har begynt å skrive, dette var kl 02.30 tiden, så sikkert drukket litt. Tror også man må begynne å skrive for at det skal stå skriver. Tror neppe det er følelser fra hans side men mulig han bare ville spørre hvordan det gikk eller noe. Ts Anonymkode: bda0e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå