AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring fra lignende og kan fortelle. Vi er gift, har et barn på 5 år og vi vurderer å ta inn noen i min manns familie. Barnet er 14 år, og har hatt utfordringer tidligere, men det virker roligere nå. Har vært noe voldsepisoder før, men har ikke hørt om slikt på ei god stund. Barnet trives ikke der det bor nå. Anonymkode: 16ae3...93d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Det er heavy å ta inn ungdommer, ville tenkt mrg godt om Anonymkode: afa99...711 2 1
KatteLatte Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Kan dere starte med å være avlastningshjem en helg i måneden f.eks., for å se hvordan det kan være? 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Jeg ville nok gjort det glatt, men dere skal være sikre på at dere orker, mtp at dere har er yngre barn også. Hvis bvtj mener han er en såpass "enkel" unge at det kan være yngre barn i huset, så er det jo bare å prøve. Ellers ville jeg foreslått dere som avlastning ja, annenhver helg og en dag i uka for eksempel. Anonymkode: 668af...e4c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 KatteLatte skrev (13 timer siden): Kan dere starte med å være avlastningshjem en helg i måneden f.eks., for å se hvordan det kan være? Helt enig Nok av de som ikke vet hva de går til, og 14 dager etterpå, nei du det var visst ikke noe for oss allikevel så kan dere ta han i retur Anonymkode: db7cb...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå