Kaneel Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Har kjørt på med Mob wife style i vinter vært relativt enkelt å finne klær og makeup til det men nå er sommeren her og jeg synes ikke det er like enkelt, her er neglene mørke rød og solbrillene store og håret oppsatt men hva fader ska jeg gå for av sommer klær finner liksom ikke noe som passer helt, noen som har inspirasjon her?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 https://www.prettylittlething.com/shop-by/outfit-ideas/mob-wife-aesthetic.html Anonymkode: c8503...46d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Må bare spørre. Håper ikke jeg oppfattes som frekk, det er ikke intensjonen. Hvordan bor du, og hvordan bil kjører du? Har en venninne som plutselig begynte å kle seg som mob wife, og det ser litt rart ut når hun bor en en liten leilighet på Nesodden og kjører en 12 år gammel Toyota 😅 Hvordan har du løst det? Anonymkode: 7f8a6...060 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Måtte google "mob wife" da jeg ikke har hatt peiling... Ikke noe for meg, nei.. Anonymkode: 39959...414 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må bare spørre. Håper ikke jeg oppfattes som frekk, det er ikke intensjonen. Hvordan bor du, og hvordan bil kjører du? Har en venninne som plutselig begynte å kle seg som mob wife, og det ser litt rart ut når hun bor en en liten leilighet på Nesodden og kjører en 12 år gammel Toyota 😅 Hvordan har du løst det? Anonymkode: 7f8a6...060h Anonymkode: 5de77...b27
Kaneel Skrevet 31. mai 2024 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må bare spørre. Håper ikke jeg oppfattes som frekk, det er ikke intensjonen. Hvordan bor du, og hvordan bil kjører du? Har en venninne som plutselig begynte å kle seg som mob wife, og det ser litt rart ut når hun bor en en liten leilighet på Nesodden og kjører en 12 år gammel Toyota 😅 Hvordan har du løst det? Anonymkode: 7f8a6...060 Artig poeng, nå har vi helt greie biler andre vil se på som bra, jeg bor i en av de større byene i landet. Men hadde jeg bodd i en liten leilighet og tatt buss så hadde jeg for fader meg fremdels gått for de klærene jeg hadde likt estetisk og ikke latt meg påvirke av hva andre måtte mene om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå