AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 jeg vil faktisk råde deg til å ikke date før du har blitt sikrere på deg selv. Dating kan nemlig være temmelig brutalt og tære ekstremt på selvtilliten. Anonymkode: 5ffa9...844 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg vil faktisk råde deg til å ikke date før du har blitt sikrere på deg selv. Dating kan nemlig være temmelig brutalt og tære ekstremt på selvtilliten. Anonymkode: 5ffa9...844 Ja det er brutalt. Jeg har allerede vært på noen dater. Jeg har ikke likt mennene, så jeg har ikke brydd meg om hva de tenker om meg. Nå derimot skriver jeg med en mann som virker helt nydelig. Og jeg ønsker jo at han skal like meg:/ Anonymkode: 2e0fc...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 Velg menn på ditt eget nivå Anonymkode: a6b9a...08a 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Witchy Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 Begynn å snakke fint om deg selv, du er fin på din måte og alle har forskjellig smak. Desuten er en person mer en utsende så menn som kun går etter det når man er ute etter noe seriøst bør man uansett holde seg unna enten man er pen eller ikke. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #6 Del Skrevet 26. mai 2024 Han hadde jo ikke skrevet med deg om han ikke likte det han så☺️ Tipper du er litt treng med deg selv, og at du er penere/søtere i andres øyne enn dine egne🌸 Lykke til med datingen:-) Anonymkode: c4c13...d39 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #7 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Hvordan vet du at du ikke er pen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Del Skrevet 26. mai 2024 Utseendet falmer for alle, personlighet er viktigst Anonymkode: 608ef...628 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Del Skrevet 26. mai 2024 TomSawyer skrev (1 time siden): Hvordan vet du at du ikke er pen? Jeg ser det selv Anonymkode: 2e0fc...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #10 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg ser det selv Anonymkode: 2e0fc...dec Jeg har møtt maange kvinner som " så det selv" omtrent alle tok feil.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Del Skrevet 26. mai 2024 1 hour ago, TomSawyer said: Jeg har møtt maange kvinner som " så det selv" omtrent alle tok feil.. Omtrent. Anonymkode: 05200...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja det er brutalt. Jeg har allerede vært på noen dater. Jeg har ikke likt mennene, så jeg har ikke brydd meg om hva de tenker om meg. Nå derimot skriver jeg med en mann som virker helt nydelig. Og jeg ønsker jo at han skal like meg:/ Anonymkode: 2e0fc...dec Kanskje den tanken kan hjelpe deg? Hva tror du mennene du ikke likte følte? Tror du livet deres går videre? Hva syns du om en mann ikke liker deg, som du ikke liker noen? Selv om det er trist, klarer du å tenke at de må få lov til det? Å på den måten få en distanse hvor du kan tenke, sånn er livet? Anonymkode: 690c2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. mai 2024 #13 Del Skrevet 26. mai 2024 La oss anta at du har rett. At du ikke er pen. Penhet er bare en av veldig mange sider ved en person. Du kan være sjarmerende, omtenksom, kunnskapsrik, snill. Det er egenskaper som betyr mye mer i et forhold. Har du sett hvor mange kvinner som ikke er pene som er i et forhold? Mange er også sammen med menn som er penere enn seg. Det gjelder bare å ikke rakke ned på seg selv. Du er bra nok. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg er heller ikke pen, men jeg har funnet min kjekke drømmemann og vi har to barn sammen nå 🙂 Vi har vært sammen i snart tjue år. Jeg er veldig glad barna har arvet sin fars trekk! Det finnes mange mennesker med partner her i verden, og bare noen få er veldig vakre på utsiden. Gå på et kjøpesenter fullt av folk, og se hvor mange tiere som finnes, hvor mange femmere, hvor mange enere. Tipper de fleste havner på rundt en femmer. Alt fra enere til tiere har partnere. Og vet du hva? Selv en ener kan ha den vakreste personligheten, de beste verdiene og lykkeligste sinnet. Du er god nok. Du må tro selv at du er god nok også. Anonymkode: fd91b...bc8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Del Skrevet 26. mai 2024 TomSawyer skrev (4 timer siden): Hvordan vet du at du ikke er pen? Nå er ikke jeg TS, men som en annen stygg kvinne, så kan jeg si at vi som ikke er pene vet det veldig godt. Vi overøses med informasjon om hva som er vakkert og attråverdig hele tiden, både direkte og indirekte. Vi ser hvilke kvinner som omtales som vakre, og ser at vi ikke ligner. Vi legger merke til hvor lite oppmerksomhet vi får fra menn, og vi ser hvilke kvinner som får oppmerksomhet. Vi ser hvilke kvinner menn sikler over og drømmer om og snakker om som fine og vakre, og så vet vi hvordan vi ser ut og at vi ikke ligner. De fleste av oss har nok også med jevne mellomrom gjennom livet fått fortalt hvor lite pene vi er. Man sier jo at om man er pen så vet man det, det gjelder for oss som ikke er pene også. Anonymkode: de7d0...888 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #16 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja det er brutalt. Jeg har allerede vært på noen dater. Jeg har ikke likt mennene, så jeg har ikke brydd meg om hva de tenker om meg. Nå derimot skriver jeg med en mann som virker helt nydelig. Og jeg ønsker jo at han skal like meg:/ Anonymkode: 2e0fc...dec Er det en ting jeg har lært etter å ha vært vitne et par ganger er at for menn er det et tall spill. De vet hvor usannsynlig det er for at ikke bare en kvinne de synes er skikkelig nydelig, men en som er ansett som "under gjennomsnitte attraktiv" er de fortsatt i konkurranse med et høyt antall av menn de har matchet med ikke bare på apper, men menn som går etter dem på sosiale medier slik som Instagram. Om det er en ting du kan gjøre for å stå ut, er når du kjenner at det stemmer med noen så vær både åpen om det og vis legitim interesse. Det er ikke det samme som at du er nødt til å ligge med han så kjapt som mulig. Og ja når man er under gjennomsnitte attraktiv så vil det være mange man aldri har en sjanse på, fordi selvsagt må det være noen form for attraksjon fra begge sin side. Men jeg er langt ifra verdens peneste, tider hvor jeg ikke har tatt vare på kroppen ordentlig heller, hatt andre ting å tenke på og ting jeg måtte gjøre så det ble mindre prioritert. Har klart å finne menn som har godtatt det ved å bruke tiden som hjelp, kjæresten nå hang vi bare sammen med fellesbekjente, og et par ganger bare oss alene uten at det var en date. Vi trivdes i hverandres selskap rett og slett,. Kunne se når han gikk igjennom den endringen hvor han likte meg platonisk til å like meg som noe mer. Hvor han legitimt ikke brydde seg om hvordan jeg så ut, ikke at jeg tror på klisjen at det bare er personligheten som teller og han ville klart å komme seg dit om jeg var 200 kilo. Det var mer at hvordan ansikte mitt og kroppen min så ut stemte med hvordan jeg var og den jeg var er noen han begynte å få følelser for. Anbefaler at du prøver ut det. Anonymkode: f2d89...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #17 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er ikke jeg TS, men som en annen stygg kvinne, så kan jeg si at vi som ikke er pene vet det veldig godt. Vi overøses med informasjon om hva som er vakkert og attråverdig hele tiden, både direkte og indirekte. Vi ser hvilke kvinner som omtales som vakre, og ser at vi ikke ligner. Vi legger merke til hvor lite oppmerksomhet vi får fra menn, og vi ser hvilke kvinner som får oppmerksomhet. Vi ser hvilke kvinner menn sikler over og drømmer om og snakker om som fine og vakre, og så vet vi hvordan vi ser ut og at vi ikke ligner. De fleste av oss har nok også med jevne mellomrom gjennom livet fått fortalt hvor lite pene vi er. Man sier jo at om man er pen så vet man det, det gjelder for oss som ikke er pene også. Anonymkode: de7d0...888 Du har delvis rett fordi det finnes en grov kulturell og trolig biologisk mal også over hva som er pent og ikke... Så tar du feil fordi de mest billedskjønne damene er ikke de vi menn går for.. De mest imøtekommende, de som flørter mest og er mest åpen for kontakt er de med størst suksess på kjønnsmarkedet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #18 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja det er brutalt. Jeg har allerede vært på noen dater. Jeg har ikke likt mennene, så jeg har ikke brydd meg om hva de tenker om meg. Nå derimot skriver jeg med en mann som virker helt nydelig. Og jeg ønsker jo at han skal like meg:/ Anonymkode: 2e0fc...dec Hvis du tror han bare tuller med deg, og skriver med deg uten å like det han så på bilder, er han egentlig så nydelig? Er han så nydelig om du tror han er så utseendefokusert? Anonymkode: db21c...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #19 Del Skrevet 26. mai 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Velg menn på ditt eget nivå Anonymkode: a6b9a...08a Syns ikke det er lett å vite når man har dårlig selvbilde. I likhet med ts syns jeg ansiktet mitt er mindre pent, noen dager så direkte stygt at jeg ikke går ut uten store solbriller. Så jeg verken prøver meg på pene menn eller tror jeg har sjans. Men så prøver jo de seg fra tid til annen, så må jeg bare anta at selv om de ber meg ut må de være over mitt nivå siden de er kjekke og jeg derfor avslå. Så sitter man der singel på 4 året som jeg er nå kun fordi man ikke aner hvilket nivå man er på. Anonymkode: 106c0...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. mai 2024 #20 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes det er så vanskelig med dating ettersom jeg ikke er ansiktspen. Jeg steller og tar vare på meg selv, men fin er jeg ikke. Trekkene får jeg ikke gjort noe med. Hvordan ha selvtillit til dating når selvfølelsen er som den er? Jeg tenker automatisk at jeg ikke er pen nok for den og den mannen. Anonymkode: 2e0fc...dec Ansiktet er bare en av flere faktorer og den første du glemmer i et forhold..og jeg er ikke overbevist om at du ikke er pen heller. Send meg en pm med bilde så for vi se.. Kjemi er nr. 1. Kroppen er like viktig som ansiktet og at du er kåt og villig er kjempeviktig for de av oss som liker sex..interresser ellers likeså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå