AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Er det mulig at for en kvinne så er jeg kun et seksuelt objekt? Jeg elsker henne så høyt. Elsker personligheten hennes og å prate med henne Anonymkode: d10b0...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det mulig at for en kvinne så er jeg kun et seksuelt objekt? Jeg elsker henne så høyt. Elsker personligheten hennes og å prate med henne Anonymkode: d10b0...26e Det er nok mulig. Særlig om du er mye yngre eller umoden for alderen. Det er likevel ikke så vanlig som motsatt. Anonymkode: 42b88...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok mulig. Særlig om du er mye yngre eller umoden for alderen. Det er likevel ikke så vanlig som motsatt. Anonymkode: 42b88...9fd jeg er ikke yngre Anonymkode: d10b0...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 Det er nok mulig uansett alder og kjønn. Hvorfor spør du? Eller tror du er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 svartkatt skrev (31 minutter siden): Det er nok mulig uansett alder og kjønn. Hvorfor spør du? Eller tror du er det? Fordi det knuser hjertet mitt at hun ikke ser hvor bra personligheten min er Anonymkode: d10b0...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. mai 2024 #6 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det knuser hjertet mitt at hun ikke ser hvor bra personligheten min er Anonymkode: d10b0...26e Hvorfor ser hun ikke personligheten din da? Hva sier hun til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Del Skrevet 26. mai 2024 Kvinner objektifiserer hele tiden. Det tar en kvinne 1-2 sekunder før hun har forhåndsfiltrert en mann basert på det fysiske. Anonymkode: cd1c9...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå