AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #41 Del Skrevet 10. juni 2024 Vært sammen i over 30 år. Matcher veldig bra seksuelt og har sex flere ganger i uka. Jeg blir som regel tilfredsstilt, men av og til kommer han for tidlig og da blir jeg litt snurt.. men fikser det ved å ta frem womanizern da😊 Anonymkode: 18541...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #42 Del Skrevet 10. juni 2024 Blir vel tilfredstilt med at jeg kommer, men skulle fortsatt ønske jeg hadde sex med noen som var ekstremt attraktiv. Det hadde nok gjort sexen hakket bedre. Anonymkode: 54586...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #43 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blir vel tilfredstilt med at jeg kommer, men skulle fortsatt ønske jeg hadde sex med noen som var ekstremt attraktiv. Det hadde nok gjort sexen hakket bedre. Anonymkode: 54586...30e Ja vi har hørt det. Det er sikkert samme andre veien også. Anonymkode: 2b10d...98b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 10. juni 2024 #44 Del Skrevet 10. juni 2024 M, 60, over 10 år. Sjeldent skikkelig tilfredsstilt, av flere årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #45 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir vel tilfredstilt med at jeg kommer, men skulle fortsatt ønske jeg hadde sex med noen som var ekstremt attraktiv. Det hadde nok gjort sexen hakket bedre. Anonymkode: 54586...30e Hvordan det? Jeg har hatt sex med modellpene menn, men sexen med mannen, som er helt ordinær og ikke modellpen, er den mest fantastiske sexen jeg har hatt noen gang! Prøv heller å finn en som feier deg av banen med mer enn bare utseende, for du har tydeligvis gått glipp av noe her. Anonymkode: 682b7...5d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #46 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 1.38): Er du mann/dame, alder, hvor lenge sammen? Er sex med partner "godt nok", eller har du lyst på noe annet/mer/onani etter samleie? Hvordan løser du dette? Anonymkode: 1ed77...55c Dame 46. Sammen i 21 år. Sex med partneren minner mer en «godt nok». Virkelig ingen ting jeg savner. I løpet av våre 21 år kan jeg ikke huske en, eneste gang vi har hatt sex uten at jeg får min(e) orgasme(r). Kombinasjonen at han er en bra elsker og at jeg får orgasmer svært lett, er en god kombo. Siste årene har vi riktignok hatt veldig sjeldent sex, men det var også slik i perioder med mye/hyppig sex. Anonymkode: 134de...261 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #47 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dame 46. Sammen i 21 år. Sex med partneren minner mer en «godt nok». Virkelig ingen ting jeg savner. I løpet av våre 21 år kan jeg ikke huske en, eneste gang vi har hatt sex uten at jeg får min(e) orgasme(r). Kombinasjonen at han er en bra elsker og at jeg får orgasmer svært lett, er en god kombo. Siste årene har vi riktignok hatt veldig sjeldent sex, men det var også slik i perioder med mye/hyppig sex. Anonymkode: 134de...261 Så deilig du har funnet deg en god elsker og at du får orgasmer sammen med han ❤️ Hva tror du er årsaken til at dere har sjelden sex? Og hvor sjelden er sjelden? Anonymkode: 1ed77...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #48 Del Skrevet 11. juni 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan det? Jeg har hatt sex med modellpene menn, men sexen med mannen, som er helt ordinær og ikke modellpen, er den mest fantastiske sexen jeg har hatt noen gang! Prøv heller å finn en som feier deg av banen med mer enn bare utseende, for du har tydeligvis gått glipp av noe her. Anonymkode: 682b7...5d3 Nei. Bare fordi kjøttkakene er jævla gode så dropper du ikke brunsausen. Du har på brunsaus. Fordi da blir kjøttkakene ennå bedre. At bra sex kun utføres av de som ikke er veldig attraktive og at attraktive folk er dårligere i senga er kun en myte som starter på plasser som dette. Av folk som ikke har konsistent tilgang på de beste folka uansett. 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja vi har hørt det. Det er sikkert samme andre veien også. Anonymkode: 2b10d...98b Det er det. Derfor vi har vi begge ofte sex med andre for nytelsen sin del. Anonymkode: 54586...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #49 Del Skrevet 11. juni 2024 Kvinne, 30, 10 år sammen. Stort sett fornøyd, selv om jeg ikke kommer. Men er en merkbar forskjell på meg med og uten prevensjon. Med prevensjon så var samleie godt nok og jeg onanerte aldri, uten prevensjon er jeg blitt nesten litt nymfo. Vi har sex opp til flere ganger om dagen og i perioder føles det lite ut Anonymkode: 8240e...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #50 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så deilig du har funnet deg en god elsker og at du får orgasmer sammen med han ❤️ Hva tror du er årsaken til at dere har sjelden sex? Og hvor sjelden er sjelden? Anonymkode: 1ed77...55c Er ingen spesiell årsak utover at lyst/behov for oss begge gradvis har gått ned siste årene 😊. Vi er nye «nær» i hverdagen og vi er der begge to at vi setter mye pris på nærheten, de gode samtalene og felles opplevelser, mer en å ha ofte sex. Samtidig har vi en seksualitet som har fått mye næring av spenning og nyskjerrighet. Ettersom man bor sammen og har sex i år etter år, så er det naturlig at nysgjerrigheten minskes og dermed minskes en av de drivende faktorene som driver begge sin tenning. Det er heller ingen av oss som har sex som noen form for «kjærlighetsspråk». Vi har aldri vært avhengig av sex for bekreftelse, tilknytning etc. Det eneste som betyr noe, er at vi er kompatible og at begge er fornøyd. Hvor ofte eller sjeldent vi har sex blir da irrelevant 😊 Anonymkode: 134de...261 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #51 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ingen spesiell årsak utover at lyst/behov for oss begge gradvis har gått ned siste årene 😊. Vi er nye «nær» i hverdagen og vi er der begge to at vi setter mye pris på nærheten, de gode samtalene og felles opplevelser, mer en å ha ofte sex. Samtidig har vi en seksualitet som har fått mye næring av spenning og nyskjerrighet. Ettersom man bor sammen og har sex i år etter år, så er det naturlig at nysgjerrigheten minskes og dermed minskes en av de drivende faktorene som driver begge sin tenning. Det er heller ingen av oss som har sex som noen form for «kjærlighetsspråk». Vi har aldri vært avhengig av sex for bekreftelse, tilknytning etc. Det eneste som betyr noe, er at vi er kompatible og at begge er fornøyd. Hvor ofte eller sjeldent vi har sex blir da irrelevant 😊 Anonymkode: 134de...261 Høres ut som dere er perfekt for hverandre ❤️🥰 Anonymkode: 1ed77...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #52 Del Skrevet 11. juni 2024 Nei fordi jeg aldri får han til å komme ved suging og det er noe jeg savner så mye. Kan holde på i 20 minutter men han kommer ikke! Har alltid fått skryt av andre partnere og aldri hatt problemer med å få en mann til å komme, men her kommer han ikke. Det er veldig sårt og vondt og ødelegger hele sexlivet vårt. Anonymkode: 4fa28...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 12. juni 2024 #53 Del Skrevet 12. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Nei fordi jeg aldri får han til å komme ved suging og det er noe jeg savner så mye. Kan holde på i 20 minutter men han kommer ikke! Har alltid fått skryt av andre partnere og aldri hatt problemer med å få en mann til å komme, men her kommer han ikke. Det er veldig sårt og vondt og ødelegger hele sexlivet vårt. Anonymkode: 4fa28...4b7 Kommer du når han knuller deg? Hvis ikke, er det sannsynligvis sårt og vondt for han, og kan ødelegge sexlivet for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #54 Del Skrevet 12. juni 2024 Resignert skrev (55 minutter siden): Kommer du når han knuller deg? Hvis ikke, er det sannsynligvis sårt og vondt for han, og kan ødelegge sexlivet for han. Kommer raskt og alltid med han både ved slikking og penetrering, så ja det er hemmende at han ikke kommer med meg og det ødelegger gleden ved sex. Anonymkode: 4fa28...4b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå